Kirjoittaja Aihe: MITÄ JÄTÄN PERINNÖKSI JA KENELLE? ENTÄ MITEN TURVAAN ASIOIDENI HOITAMISEN?  (Luettu 10236 kertaa)

Aarno Korpela

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 376
    • Profiili
MITÄ JÄTÄN PERINNÖKSI JA KENELLE?

ENTÄ MITEN TURVAAN ASIOIDENI HOITAMISEN VOIMIENI HEIKENTYESSÄ?

 

Satakunnan ammattikorkeakoulun (SAMK) Liiketoiminta Huittinen järjestää yhteistyössä Huittisten Säästöpankin kanssa seminaarin

perjantaina 21.9.2012 klo 12.30–15.30.

Tilaisuus on suunnattu sinulle, joka pohdit asioidesi hoitamista tulevaisuudessa ja sinulle, joka suunnittelet ikääntyvien läheistesi asioiden hoitoa tai työsi puolesta olet näiden asioiden kanssa tekemisissä.

Klikkaa oheista linkkiä, tutustu ja ilmoittaudu: http://www.samk.fi/seminaarit_huittinen

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Tilaisuus on turhan kaukana Justiinan kotikulmilta, mutta paikalle menemättä kannustan ajattelemaan perintö- ja edunvalvonta-asioita jo hyvissä ajoin.

Minulla on "selvät rätingit", paitsi sitä maallista romua on liikaa perikunnalle setvittäväksi.

Aarno Korpela

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 376
    • Profiili
Kiitos Justiina.

Toit pari ajatusta mieleeni. Esimerkiksi sen, että kannattaa valita itse edunvalvojansa, kun vielä on suurinpiirtein selväjärkinen.

Jos joku teistä on tulossa tilaisuuteen, tapaisin hänet mielelläni esim. ennen tilaisuuden alkua.
Voisitte ilmoittaa tulostanne myös minulle sähköpostilla, niin varaan paikan, jossa voidaan istua hetken "nokakkain" ja keskustella keskenämme.
Toivottavasti moni pääsee tulemaan.

****
Piikatyttö on myös esittänyt valmiutensa kutsua vieraakseen "omakustannushintaan".

Golden Age - tapahtuma Kunnonpaikassa on siirtynyt ensi tammikuulle.

Terv. Aarno Korpela
posti@aarnokorpela.fi
« Viimeksi muokattu: 12.09.2012 22:07:31 kirjoittanut Aarno Korpela »

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Todella mielenkiintoinen ja tärkeä seminaari. Muuttopuuhat valitettavasti estää osallistumisen. Ehkä myöhemmin saamme tiedonmurusia seminaarista tänne  "saitille".

Muistakaa osallistua SPR:n Nälkäpäiväkeräykseen. Alkaa tänään ja päättyy lauantaina.

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Mitähän siellä istunnosssa neuvottiin.  Katselen aina mitä viisaita sanoja siellä tuli ilmi..
Lakihan turvaa aika hyvin omat perilliset.
Pankki on liikelaitos ja aina oma etu on tärkeä.
Sen  kyllä opin yritys-toiminnan aikana.

Siksi mielenkiinnolla odotan näitä neuvoja....

Kettu5

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Toivottavasti en mitään.Lapset saaneet koulutuksen,oman ammatin ja aseman toimeentulon maailmassa.Itse olen palkkatulosta asunnon jne;hankkinut ryöstö korkoja pankille maksanut.Nyt arvioitava,milloin myyn tai muuten asunon muutan takaisin rahaksi.Sen käytän itseeni,matkailuun,eläkkeestä nauttia. Kaiken minkä olen hankkinut takasin kiertoon,toivottavasti osaan järkevästi itseeni tuhlata.

espen

  • Vieras
Toivottavasti en mitään.Lapset saaneet koulutuksen,oman ammatin ja aseman toimeentulon maailmassa.Itse olen palkkatulosta asunnon jne;hankkinut ryöstö korkoja pankille maksanut.Nyt arvioitava,milloin myyn tai muuten asunon muutan takaisin rahaksi.Sen käytän itseeni,matkailuun,eläkkeestä nauttia. Kaiken minkä olen hankkinut takasin kiertoon,toivottavasti osaan järkevästi itseeni tuhlata.

Samaa mieltä. Hankkikoot kukin omansa.