Kirjoittaja Aihe: Menohalut ja menijä.  (Luettu 7692 kertaa)

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Menohalut ja menijä.
« : 07.09.2012 08:54:12 »
Mikä ihme minulle on tullut.Eilen illalla olisi ollut tuossa lähi soittoruokalassa Korsuorkesteri.
Pyörittelin ajatusta mennä katsomaan ja kuulemaan mutta laiskuus voitti ja jäin Tv.een ääreen.
Nyt huomasin ET lehden artikkelin .Tämä huippuhyvä tanssiorkerteri tekee viimeisiä keikkojaan ja nyt kyllä harmittaa..
Onneksi katselin ainakin minulle niin rakasta Engl.uusintasarjaa Kotiopettajattaren Romaani.
Se vaan niin minuun kolahtaa ja siinä liikutaan tunteiden syvissä vesissä.

Nyt on samalla kanavalla lauantaiiltana tuo niin puhutteleva Punaisten lyhtyjen kaksoset.

Olen nyt myös niin huolissani mitä tämä herrasmies Kropsu oikein touhuaa.
Ei ole mielipiteitä saatu oikein mistään asiasta ja minne minä ne rakkaudella neulomani sukat oikein nakkaan..

espen

  • Vieras
Vs: Menohalut ja menijä.
« Vastaus #1 : 07.09.2012 09:12:02 »
Musta tuntuu, että kropsu on masentunut. Viime postauksessaankin istuskeli paikallaan miettien syvällisesti niitä näitä.

Kropsu, herätys täällä on sukat valmiina !

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Menohalut ja menijä.
« Vastaus #2 : 25.09.2012 21:35:48 »
Nyt minä sen keksin. Pumpulilla on niin uusi nyt se asuinseutu että sieltä puuttuu NETTI-yhteys.
Kyllä varmaan asia kohentuu pikapuoliin.

Minä tässä lähden aikani kuluksi ja muuten vaan huvikseni kurkkaamaan mitä ne Helsingin Herrat
puuhailee.Tokko ne hoitanee ollenkaan viskaalit virkojaan.


On näköjään ensi sunnuntaina täysikuu ja Mikkelin-päivä sattuu samaan syssyyn.
Ei vaan olisi kropsu nyt vähän allerkinen tälle täysikuulle kun nyt naiset niin häntä riepottaa pitkin kuunsiltaa.Ota vähän lääkettä murheeseen ja sukat jalkaan ,kyllä olo sillä paranee...

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Menohalut ja menijä.
« Vastaus #3 : 30.09.2012 06:34:34 »
Tämä on varmaan vähän tälläinen minun oma sivu...
 
Kävin nyt tutustumassa Ateneumin Taidemuseoon.
Jo itse rakennus on tutustumisen arvoinen jykevine kiviportaineen.
Nythän siellä on menosse HELENE SCHJERFBECKIN  taidenäyttely.
esillä myös se uusi,vanha löytötaulu ,joka vasta pääsi näyttelyn ansiosta nyt päivänvaloon.

Helsinki on muutenkin aivan katselemisen arvoinen ,paljon kauniita vanhoja rakennuksia.
Kun aina kiirehtii vain lentokentälle ja ulkomaille ei niitä tule edes huomioituksi.

pauliina

  • Vieras
Vs: Menohalut ja menijä.
« Vastaus #4 : 30.09.2012 08:00:47 »

    Sama reissu meikätytöllä ensi sunnuntaina, koko kesän olen suunnitellut että 7.10 menen Helene Chjerfbeckin näyttelyyn.

   Huomaatte että hämäläisiä tässä ollaan,mutta hyvin suunniteltu jne...