Kirjoittaja Aihe: Hiljaiset sillat  (Luettu 11252 kertaa)

Anonymous

  • Vieras
Hiljaiset sillat
« : 25.02.2011 08:42:20 »
Oho! Valmis teksti karkasi johonkin. Yritetääs uudelleen.

Tänä iltana se taas tulee. Nimittäin elokuva Hiljaiset sillat.Yle Teema klo 21.55.

Olen nähnyt sen varmaan kolme kertaa ja kirjan luen joka kesä mökillä.

Meryl Streep ja Clint Eastwood pääosissa. Jotenkin tämä tarina ruokkii romantiikannälkääni.  :|
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: Hiljaiset sillat
« Vastaus #1 : 25.02.2011 09:56:59 »
Voi etten huomannut! Olen minäkin sen monta kertaa nähnyt, en ole mitenkään kummankaan näyttelijän ihailija, sen elokuvan vain haluan nähdä aina uudelleen. Löysin kerran kirpputorilta elokuvan pohjana olevan kirjan. Sekin pieni ja vaatimattoman oloinen, mutta ihan yhtä viihdyttävä.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Re: Hiljaiset sillat
« Vastaus #2 : 25.02.2011 11:51:45 »
Sinikka kirjoitti:
> Voi etten huomannut! Olen minäkin sen monta kertaa nähnyt, en ole mitenkään
> kummankaan näyttelijän ihailija, sen elokuvan vain haluan nähdä aina
> uudelleen. Löysin kerran kirpputorilta elokuvan pohjana olevan kirjan.
> Sekin pieni ja vaatimattoman oloinen, mutta ihan yhtä viihdyttävä.

Hei,
elokuva on tänään eli perjantaina. Vielä ehdit.
Taidan tallentaa pahan päivän varalle, koska tänään on Enbuske, Strada ja Voimala samaan aikaan.
Luin kirjan joskus kauan sitten työtoverin kehotuksesta, mutta elokuvaa en ole nähnyt. Monesti kirjan elokuvaversio on pettymys. On melkein parempi lukea kirja kirjana ja katsoa elokuva ilman ennakkokäsityksiä. Varmaan poikkeuksiakin on.
En ole kovin romanttinen sielu, monesti tippa linssissä katsottavat eivät tuo sitä tippaa silmään  :roll:
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: Hiljaiset sillat
« Vastaus #3 : 25.02.2011 15:00:53 »
Ehdin jo minäkin huomata että tänään. Onneksi. Mutta laita Justiina ihmeessä se talteen. Ainakin minun mielestäni tämä on yksi niitä harvoja, joissa elokuva on ihan kirjan veroinen.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: Hiljaiset sillat
« Vastaus #4 : 28.03.2014 19:40:59 »
Muistin tämän vanhan ketjun ajalta, jolloin meikäläisen piti joka asiasta tehdä aloitus!  ::)

Miten sitä voikin johonkin asiaan hurahtaa. Monta monituista kertaa olen Hiljaiset sillat-elokuvan katsonut. Joka kesä luen kirjan uudelleen.

Nyt huomasin, että Rauman teatterissa menee Hiljaiset sillat. Siis sinne! Huomenna se on. Kovasti odotan. Saas nähdä tuleeko pettymys.