Kirjoittaja Aihe: Pulinanurkka  (Luettu 973560 kertaa)

ainuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1187
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #2025 : 16.03.2019 12:56:24 »

Kyllä täälläkin kättä nostetaan ja pidetään pystyssä tämän foorumin puolesta.

Jos joku on ihmetellyt minne katosin, niin kerron vähän nykyisestä tianteestani. sain 28.1 aivoinfraktin. Vasen puoleni lakkasi toimimasta. tämän ajan olen viettänyt kuntoutus-sairaalassa. minulla on ensimmäinen kotiloma, lapset ovat täällä. Poika vie minut tähän iltaan takaisin Siilaisille.puhe minulla säilyi ja jonkinlainen tasapaino. Pyörätuoliin joudun turvautumaan.
Carosta ja kissoista jouduin luopumaan. Caro muutti sateenkaarisillalle, onnellisena siellä juoksentelee. Ei enää koske mihinkään, ei haittaa niveltulehdus, eikä muukaan vaiva. On vielä mahdollista saada Siiri murunen takaisin kunhan kävelen omilla jaloillani.

Toivotan hyvää kevään jatkoa kaikille!
Opissa se on variksenpoika tuulessa

merituuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 140
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #2026 : 05.04.2019 17:32:17 »

   Voimia sinulle Ainuli ja sitkeyttä kuntoutukseen, sillä sisua siinä
   tarvitaan. Valoisaa kevättä ja kesän odotusta !   

Juuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 78
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #2027 : 19.04.2019 15:59:38 »


Ainuli, Hei. Nyt sitä koetellaan ollaanko me minkäkinlaisia kestäjiä. On tapahtunut Sinulle paljon . Niin on minullekin. Sain ruusun ennestään kipeään jalkaan. Olin kaksi viikkoa keskusairaalassa. Nyt tuntuu, olen ollut viikon kotona ettei se lähtenyt pois vaan uusii.
Minun mielitiettyni menehtyi yllättäen kaksi vuotta sitten. Joten on ollut murhetta täälläkin. Pakko sitä vaan on kestää. Laitoin tuon liikkuvan kuvan kun se on ihan kamala. Saa irvistellä sille kun ei ole muutakaan tekemistä.
Tai olisi mutta ei anna koipirepsu tehdä.

Kaikkea hyvää sinulle.
juuli/matleena.
.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2019 20:56:52 kirjoittanut Juuli »