Kirjoittaja Aihe: 70v vanhus  (Luettu 10351 kertaa)

Anonymous

  • Vieras
70v vanhus
« : 25.02.2011 00:25:04 »
Luin Iltalehdestä tosi surullisen uutisen 70 vuotiaan vanhuksen hortoilleen pakkasessa pitkän aikaa,löydettäessä oli ollut tajuissaan mutta pahoin paleltunut.
Ei meiläkään näköjään hoito pelaa niin että luultavasti dementikko oli päässyt livahtamaan ulos vähillä vaatteilla.
 Toinen asia mikä sai kirjoittamaan uutisoinnista oli tämä että 70 vuotias on jo vanhus, minäkin täytän ne kriteerit jo parin vuoden päästä enkä tunne itseäni ollenkaan vanhukseksi, vielä nytkin olen ollut aupairina 3 kk Floridassa ja 2 pv palaan takaisin, liekö sama kone jolla sinä Anniliisi tulet tänne.
Pidetään mieli virkeänä ja ollaan vähän iäkkäämpiä ihmisiä
Hus...hus...pakkaset pois sieltä ja pajunkissojen kukintaan
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: 70v vanhus
« Vastaus #1 : 25.02.2011 11:34:48 »
Niinpä niin pellava, vanhus ei tule kello kaulassa".. vai kuinka se sananparsi sanoo, mutta
tule sinä takasin kotiin Tervetulleena. Tänäaamuna ilmavirtaus jo henkäilikin tulosuunnastasi,
joten pakkaset tekee jo sulle tilaa kotiutua. Vanhuudesta puheenollen ... minä olen sua
iskenyt", kuten kaikkia muitakin palstan likkoja vuosikaudet, nyt sain "kylmää vettä" niskaani
kun huomaan sopivani vaikka isäksesi.-Enkä silti tunne olevani vanha, mitä nyt vähän, perskaantunut.
Iloista mieltä ja ..Naamaa kaikille!  :lol:
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »