Kirjoittaja Aihe: ÄlyVähä  (Luettu 412275 kertaa)

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #195 : 17.02.2013 00:56:04 »
   Minä kiitän. Suuresti arvostan Sinua Piikatyttö. Luulisin että Espen on häiriintynyt, jakautunut persoona. Kakkumaniakin. On hyvinkin nainen. Ainakin hyvin naismainen mies.
Joka tapauksessa hyvin ilkeä. Kiitos sympatiasta, Piikatyttö.
Lämmitti.

matleena.
.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2013 05:46:18 kirjoittanut matleena »

espen

  • Vieras
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #196 : 17.02.2013 17:51:22 »

Kaikella ystävyydellä Espen ja hyvää lauantai-iltaa sinullekin toivottelen.

Kiitos, Kiitos samoin.

Miksi minua aina sorretaan, miksi en saa laittaa kakkujen kuvia, kun matleena/Juuli /Opaalkin laittaa avaruusjuttujaan.

Mielestäni kakkujen kuvat sopisivat hyvin yhteen avaruuden kanssa. En tiedä, onko matleena mies vai nainen, mutta ilkeä hän osaa olla ja omahyväinen itsensä kehuskelija.

Ja vielä näin kiltillä palstalla paistattelee itsensä suosiossa. Kilttejä tässä ollaan, olkoon hän sitten vaikka naiseksi naamioitunut ilkeä mies, ainakin osaa olla tympeä.



Koska olemme Liikkumattomia, me emme vanhustu . Keski-ikämme on hyvin alhainen, noin 50 vuotta.
Liikunteen puute enentää massaamme huomattavasti aiheuttaen varhaispäättymisemme. 
Väkilukumme päättynee  lähivuosisatoina. Orjistetut lisääntyvät voimakkaasti.
Kun me olemme päättyneet,
he hallitsevat  Planeettaa. Jupiter. Liikkumaton.

Ette Te.
Ette koskaan Te.


Kiitos Piikatyttö, Kiitos Pian varmaan matleena ymmärtää avaruuden sanoman, Kiitos, Kiitos ja vielä kerran Kiitos.

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #197 : 18.02.2013 13:28:54 »
On mukavaa havaita etten ole ainut; tänne tyhmiä kirjottava.
Mehän jokkainen ollaan ajatuksinemme samalla viivalla, mieli-ala
taitaa ohjata ajattelua.
Aurinko paistaa,,,näettekö!

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #198 : 18.02.2013 16:02:51 »
.

Tuota espenin kiinnostusta ei voi käsittää.  Minua se syvästi inhottaa.
Hyi.
.

espen

  • Vieras
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #199 : 18.02.2013 16:03:32 »
On mukavaa havaita etten ole ainut; tänne tyhmiä kirjottava.
Mehän jokkainen ollaan ajatuksinemme samalla viivalla, mieli-ala
taitaa ohjata ajattelua.
Aurinko paistaa,,,näettekö!

Kiitos kropsu, me ymmärre myös avaruutta, me vanhat kokeneet.

- Riitely saa loppua heti, juuaan Kaffeeta ja syyvään kaakkua


Serves
12
Prep time
10 minutes
Cook time
35 minutes
Total time
45 minutes
Meal type
Dessert, Snack
Allergy list
Egg, Milk, Soy, Tree Nut
Misc
Child Friendly, Pre-preparable, Serve Cold
Occasion
Casual Party, Formal Party
Region
British
 
Description:
An old family favourite, this chocolate cake recipe always pleases and often makes an appearance on the tea time table!
Submitted by

KarenBurnsBooth

Min oon hoitanut possuja 1940-luvulla, niitähän oli meilläkin sotien jälkeen vaikka asuttiin kaupungissa:



matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #200 : 18.02.2013 16:35:50 »



Vastoin tahtoani täytyy kiittää tuosta omakuvastasi. Vastasi täysin odotuksiani.

espen

  • Vieras
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #201 : 18.02.2013 16:43:59 »



Vastoin tahtoani täytyy kiittää tuosta omakuvastasi. Vastasi täysin odotuksiani.

Miksi riitelet aina, eikö torailusi pääty konsanaan koskaan ?

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #202 : 18.02.2013 17:59:40 »
VIIMEINEN VASTAUS. Lopeta kakkujen kanssa piruilu. Minä en riitele. Olet pirullisin, ilkein ihminen, halveksittavin jonka koskaan olen pakosta havainnut..
« Viimeksi muokattu: 18.02.2013 18:15:47 kirjoittanut matleena »

espen

  • Vieras
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #203 : 18.02.2013 19:08:56 »
VIIMEINEN VASTAUS. Minä en riitele. Olet pirullisin, ilkein ihminen, halveksittavin jonka koskaan olen pakosta havainnut..




Vastoin tahtoani täytyy kiittää tuosta omasta itsetehostuksestasi. Vastasi täysin odotuksiani. Riitelet torailet.

Nyt tämä söhröily saa loppua, HETI !!

Voisitko jättää minut ja muut rauhaan. Mikä sinua inhottaa Täytekakuissa , Kysyn vaan, että MIKÄ?


matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #204 : 18.02.2013 19:24:52 »
.
Tunge sinne yhteen paikkaasi. Oikeastaan pitäisi tunkea tissi suuhusi. Olet sitä vailla.

espen

  • Vieras
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #205 : 18.02.2013 20:10:07 »
Kamalaa haukkumista, miksi riitelet ja aina haukut ja torailet !!MIKSI !!

 

 Täytekakun ympärille muodostuu ystäväpiiri, ei sotia, ei riitoja vaan KAIKKEA HYVÄÄ ja RAUHAA.

 Miksi haukut ja Torailet ?

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #206 : 19.02.2013 21:52:18 »
.


Iltaa.

Näitä mielenpahottajia ole tässä mietiskellyt. Mikä kumman voima saa ihmisen, aikuisen , täysjärkisen kirjoissa kulkevan, jonkun vieraan ihmisen, tuikituntemattoman, kirjoituksia ivaamaan.  Pilkkanaan pitämään.  Kun ei niitä tarvitse edes avata kenenkään jos huonoksi ne tietää. Tullut tulokseen jotta useimmiten kyseessä on hyvin yksinäinen ihminen. Jolla ei kertakaikkiaan ole jolle puhuisi, jolle mieltään purkisi. Huomannut nämä sivustot  mahtavaksi kiusanteonpaikaksi, panetteluparatiisiksi. Onko ottanut huomioon jotta tausta, oikea nimi, saadaan helposti selville. On tämä panetteluautomaatti myös usein nainen, yksinäinen , katkera, tympiintynyt.
Joskus, poikkeuksena mies. Hyvin harvoin.
Itselläni on nahka parkittu jo moneen kertaan. Nämä ilkeilyt eivät enää vaikuta. Alussa vaikuttivat. Se aika on ohitse jolloin tosissani oli äimistynyt ja jopa pahoillani. Nyt saa tulla lunta tupaan. Ei vaikuta milläänlailla.
Olen miettinyt lisäksi, illalla kun tyynyyn pää painaa, tämä ilkeilijä, mitä pyytää Taivaan Isältä. Pyytääkö uusia loukkaavia keinoja. Vai pyytääkö yleensä mitään. On tyytyväinen saannoksiinsa.

Minä pyydän hänelle mielenrauhaa, tyyneyttä.
Jospa kuulisi Taivaan Isä.

matleena
.

espen

  • Vieras
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #207 : 20.02.2013 12:07:56 »
.

Itken puolestasi, miksi jatkuvasti torailet, riitelet ja haukut toisia ihmisiä, et ymmärrä muita, haluat vain että sinun töheröitä tuhertelemisiasi kehuttaisiiin aina ja iänkaikkisesti maasta taivaisiin.

Haluat aina napata yleiseltä Foorumilta itsellesi ISON SIIVUN, koska koet olevasi Kirjailija Jumalan Armosta.

Itken sitä asiaa, tosissani, et ymmärrä keskustelupalstan päälle tuon taivaallista, et keskustele mistään, olet ylimielinen,  torailet haukut muita, yleensä naisia ja myös miehiä.

Kaikki saavat kuulla kunniansa, kukaan ei pääse vähällä, paitsi jos alkaa imartelemaan. Imartelijoita suorastaan metsästät, varmaan YV:n avulla. Näistä imartelijoista otat itsellesi tukipylväitä, itkeä purskahtelet heille vaikeuksiasi,

Imartelijat, ne ovat sinun jumaliasi. Ah Allah ja kaikki muutkin, Shivatsu soikoon!!

Voisitko jättää minut rauhaan, olet aina minua haukkumassa ! Antaisitko minun olla hetken rauhassa yleisellä Foorumilla. En viitsisi kitistä Aarnolle.

Aarno sanoisi sinullekin, luulisin ainakin:

  - Lopeta riitelysi, riita poikki nyt, miksi aina torailet, olet jatkuvasti moittimassa muita, et itsessäsi näe huolten häivää !!

Anna minun olla rauhassa, elää elämääni ja  kertoilla, mitä haluan, mikäs sinä olet mestaroimassa muiden ihmisten elämää foorumeilla ?

Miksi aina käyt muiden ihmisten kimppuun kaikilla saiteilla ja haukut ja torailet ja riitelet???

Miksi Torailet, Miksi Haukut ihmisiä, jopa työnnellen Tissejäsi niitten viattomien suihin, Voi Kauheeta, ei ole ennen sattunut kohdalle, toivottavasti ei koskaan tulevaisuudessakaan. Mikäs tissien esittelijä luulee olevansa?.

Eikä pyydä edes anteeksi, ei koskaan, aina riitelee ja haukkuu. Hänen tuherruksiaan pitäisi palvoa kaikkien, muuten saa kuulla kunniansa.
Täytekakkujakaan ei huomioi millään. Vaikka Täytekakut ovat niin hyvän makuisia:

 

 Mansikkakakut ovat parhaita: Taste it, so good, never ever better....

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #208 : 20.02.2013 15:26:08 »
.


Onko edellisen kirjoittaja järjissään. Tuommoisen vaivan nähnyt minun takiani. - turhaan.
Ei tainneet sopia avaruusjutut alkuukaan tälle. Voivoivoi. Sinähän minua vainoat, kakkuinesi.  Et taida uskaltaa kaupata niitä esim. Pulinaboksiin. Voivoivoi.
Tämä on vihoviimeinen kirjoitus sinulle.
Olen kyllästynyt.
.

« Viimeksi muokattu: 20.02.2013 19:22:31 kirjoittanut matleena »

espen

  • Vieras
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #209 : 21.02.2013 08:03:16 »
.
Tunge sinne yhteen paikkaasi. Oikeastaan pitäisi tunkea tissi suuhusi. Olet sitä vailla.

   ^^^^= Meinaat tällä viisii ???



Ja titte synttärikakkua päälle, jookosta.