Kirjoittaja Aihe: Tavallinen puhelin takas....  (Luettu 8391 kertaa)

snipe

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 80
    • Profiili
Tavallinen puhelin takas....
« : 19.07.2012 12:47:59 »
Viesti poistettu turhana, jää enemmän  tilaa kiiltokuville.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2012 14:25:15 kirjoittanut snipe »
Älä tee samaa virhettä toista kertaa, ellet tosiaan hyödy siitä!

pauliina

  • Vieras
Vs: Tavallinen puhelin takas....
« Vastaus #1 : 19.07.2012 13:05:32 »
 Voi ei,olen vasta päässyt älypuhelimen makuun. Nokian Lumia...kävi jo huollossakin 2kk:den käytön jälkeen.
 

Inkeri

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 175
    • Profiili
Vs: Tavallinen puhelin takas....
« Vastaus #2 : 19.07.2012 13:29:11 »
Tutkija kertoo Ylelle, että tavallinen puhelin nostaa päätään taasen, siis älypuhelimen sijaan.
Helpommat puhelimet käyttöön. Entäs sinä oletko samaa mieltä?
Katso uutinen.

Parhaita uutisia pitkästä aikaa !
Minun vanha Nokialaiseni palaa muotiin  ;) .
Kaikki on mahdollista, paitsi pyöröovissa hiihtäminen !

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Tavallinen puhelin takas....
« Vastaus #3 : 19.07.2012 13:56:35 »
Vai nostaa tavallinen puhelin päätään, luulin jo, että lankapuhelin...

En ole vielä ostanut ensimmäistäkään älypuhelinta, kun en oo mikään tekniikan ihmelapsi, saa padit ja podit pysyä mun puolestani kaupan hyllyllä.
Mulle riittää, kun soitettua ja vastattua saa, kännykkä on mulle tavallaan turvapuhelin, kun olen jossain pois kotoa.
Puhelunikin soitan yleensä lankapuhelimella, ei olla osattu siitäkään luopua, vaikka perusmaksu maksaa enemmän kuin puhelut.
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

espen

  • Vieras
Vs: Tavallinen puhelin takas....
« Vastaus #4 : 19.07.2012 17:42:08 »
Vai nostaa tavallinen puhelin päätään, luulin jo, että lankapuhelin...

En ole vielä ostanut ensimmäistäkään älypuhelinta, kun en oo mikään tekniikan ihmelapsi, saa padit ja podit pysyä mun puolestani kaupan hyllyllä.

Samoilla linjoilla olen myös minä. Minlla on kaksi vanhaa Nokialaista kännykkää. Toinen erittäin pieni kuljettaa mukana, lisäksi on lankapuhelin
Jos haluan treenata älyäni, riittää se, että teen sitä tietokoneeni kanssa. Tässäkin hommassa on tämänikäiselle vielä paljon harjoittelemista, vaikka töissä tuli käyteltyä tietokonetta apuvälineenä kymmenet vuodet.

Mutta, eihän koskaan tiedä???.

 Matkalla kun on, niin monesti näkyy, kun ihmiset istuskelevat hotellien ala-auloissa ja näpläävät tuntikausia älypuhelintaan, tai läppäriään. Luulisi lomilla ollessaan löytyvän lomakohteesta ihan jotakin  muutakin tekemistä?