Kirjoittaja Aihe: risteilyllä  (Luettu 13517 kertaa)

Anonymous

  • Vieras
risteilyllä
« : 16.02.2011 11:37:57 »
terveisiä Silja Euroopalta.

Lea Laven tanssitti illalla hien pintaa.
Mutta eikö goldenagen sakki risteilee enää koskaan.

Kyselee äijä Porista :D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: risteilyllä
« Vastaus #1 : 20.02.2011 20:33:42 »
Hei Porin äijä!

Olin Viking Isabellalla viime viikolla. Kuubalaisorkesteri ja kuubalaisia tanssijoita. Oli ,miehille varsinkin, silmänruokaa. Kauniita, pitkiä, hyväkroppaisia tyttöjä. Vain pieni "klipu" stratekisten paikkojen peittona.

Puoliltaöin astui lavalle töyhtöpäät: Leningrad Cowboys. Se oli menoa, eikä meininkiä. Puolentoista tunnin show yhteen pötkyyn. Siinä hiki virtasi niin "pojilta", kuin meiltä, jotka hypimme lavalla musiikin tahdissa.

Toisena päivänä saimme tapailla salsan ja cha-chan askelia kuubalaisten opastuksella.

Kysyit goldenagen Silja-risteilyistä. Olen odottanut, että "goldenagen sakki" vastais. Keikuin siellä mukana minäkin. Sen tiedän, että niitä ei enää tehdä. Miksi ja mitä tilalle vastatkoon Netmanageri.

Karaokessa joku lauloi  vanhan, hauskan kappaleen, jossa esiintyi "pitäjän kravattisonni". Hukkasin tiedot. Jos joku tunnistaa kyseisen "biisin", kertokaa mulle. :D
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Re: risteilyllä
« Vastaus #2 : 20.02.2011 21:23:37 »
Pumpuli, kravattisonni esiintyy Jaakko Tepon laulussa Hilma ja Onni. Tässä on sanat, koko laulu löytyy "juutuupista", jos haluat kuunnella. En nyt etsi sitä.

http://lirama.net/song/243929

On sulla tanssikenkä saanut kyytiä, kiva lukea pirteistä tanssivista eläkeläisistä. ;)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Re: risteilyllä
« Vastaus #3 : 20.02.2011 21:26:49 »
Justiina kirjoitti:
> Pumpuli, kravattisonni esiintyy Jaakko Tepon laulussa Hilma ja Onni. Tässä
> on sanat, koko laulu löytyy "juutuupista", jos haluat kuunnella.
> En nyt etsi sitä.
>
> http://lirama.net/song/243929
>
> On sulla tanssikenkä saanut kyytiä, kiva lukea pirteistä tanssivista
> eläkeläisistä. ;)

No, linkkiä ei muodostunutkaan. Mutta sanat ja koko laulu löytyy kuukkeloimalla vaikka jaakko teppo hilma ja onni tms.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: risteilyllä
« Vastaus #4 : 22.02.2011 12:34:25 »
Kiitos, Justiina!

Kyllä löytyi, ja muutakin tältä Jaakko Tepolta. Aivan uusi tuttavuus minulle.  :idea:
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: risteilyllä
« Vastaus #5 : 22.02.2011 19:17:25 »
Herätit pumpuli "Kravattisonnit" taas henkiin. Joskus 6-7.  kyt- luvulla "kupla-Wolkit" kuului
suomen  Maaseutuelinkeinon "seksivälineistöön" joita Tosiäijät...(maatiais sonnit) vihasivat verisesti.
Hitlerivainaa sen kehitytti kansan autoksi joka sit' teki "Äijämeiningitä suomessa tuhkamuna
meininkiä... karjatalouteen ja miksei peräkamaripoikasiinkin !? Onko sekään laitaa että
suosituin suomalainen viihdejuttu on joku Munamies:
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: risteilyllä
« Vastaus #6 : 23.02.2011 03:41:35 »
jokukropsu kirjoitti:
> Herätit pumpuli "Kravattisonnit" taas henkiin. Joskus 6-7.  kyt-
> luvulla "kupla-Wolkit" kuului
> suomen  Maaseutuelinkeinon "seksivälineistöön" joita
> Tosiäijät...(maatiais sonnit) vihasivat verisesti.
> Hitlerivainaa sen kehitytti kansan autoksi joka sit' teki
> "Äijämeiningitä suomessa tuhkamuna
> meininkiä... karjatalouteen ja miksei peräkamaripoikasiinkin !? Onko sekään
> laitaa että
> suosituin suomalainen viihdejuttu on joku Munamies:

Olin viimekesänä katsomassa sellaisen musikaalin joka oli tehty Jaakko Tepon lauluista ja yksi juonteen osa oli tästä Kravatti sonnista.
Esitys oli oikeastaan aika koskettava kun ajattelee sellaista 70-80 luvun köyhää paikkaa savossa josta työpaikat olivat kortilla ja jos oli niin pienet oli palkat, eläminen oli sellaista viinan kans läträämistä ja siinä viina höyryssä sitä tapahtui yhtä sun toista.
Itse Jaakko teppo oli katsomassa viimeistä esitystä siinäkin tuli oikein tippa silmään
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Re: risteilyllä
« Vastaus #7 : 23.02.2011 11:02:49 »
En ollut risteilyllä vaan lentäen aurinkomatkalla Kanarialla joskus vuonna yksi ja kaksi.
Asuttiin sellaisella Pungalofi-alueella.
Iltaisin aina kuului viereisestä talosta kitaran soittoa.
En tajunnut ennenkuin tulomatkalla koneessa että Jaakko Teppo oli samalla matkalla ja soitteli siellä aina iltojensa iloksi.
Asiasta toiseen
Kyllä on hulluilla taas halvat huvit niin kuin nyt tämä munamies.
Lapset ovat omineet tämän munamiehen puhetyylin ja nyt eivät osaa kunnolla puhuakaan.
Ainakaan minä en näe siinä mitään joka sytyttäisi..
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: risteilyllä
« Vastaus #8 : 19.12.2014 07:59:06 »
Joutavaa aikaa näkyy olevan meikäläiselläkin, kun pitää täällä vanhoja kaivella.  :-[

Kolmen kopla, vanhat työkaverit, lähti risteilylle. En ole ollut Viking Gracella, niin piti sinne päästä. Suuri ja hieno on laiva. Työntekijöitä oli paljon ja näki selvästi, että heidät oli hyvin koulutettu. Kaikki palveluhenkisiä ja ystävällisiä. Hytti oli pienenpuoleinen. Sai siinä neuvotella, että kolme tuhtia tyttöä pääsi liikkumaan. Yläpetille kiipeäminen oli näillä aamuilla aikamoista punkerrusta. Hytissä oli suuri, pyöreä ikkuna, josta sai ihailla kaunista saaristoa.

Huonojalkaiselle pitkät käytävät ovat haaste. Kerrosten välin pääsee hissillä. Hyttimme oli ahterissa, joten matkaa eri paikkoihin oli paljon.

Illalla kuuntelimme Janina Lehtosta ja A. Aallon rytmiorkesteria.

Tulomatkalla sitten söimme pitkän kaavan mukaan hulppean jouluaterian. Se oli matkan parasta antia!  :)  Antoipa tarjoilija, pilke silmkulmassa, minulle vähän ohjeita pöytätavoista!  ;)