Keskustelualueet > Hyvinvointi

potilas-lääkärisuhde

(1/1)

Anonymous:
Varasin lääkäriajan terveyskeskuksesta. Sain kuulla, että pääsen pitkästä aikaa omalle, tutulle lääkärilleni. Puolet vaivoista parani jo tämän tiedon myötä. Ei tarvitse antaa sukuselvitystä eikä kerrata vanhaa sairaskertomusta. Voidaan keskittyä olennaiseen.  :)

Pari vuotta sitten kävimme kyläyhteisössämme tiukan väännön virkamiesten ja poliitikkojen kanssa säilyttääksemme terveyskeskuksemme. Nyt voidaan nauttia työn hedelmistä.  :D

Anonymous:
:?:
Terveyskeskuslääkäri on minunkin oma lääkärini. En ole koskaan ollut selvillä siitä miten se systeemi oikein toimii. Kysymällähän se selviäisi, mutta ole tullut kysyneeksi.

Joka tapauksessa, kolme vuotta sitten jouduin sinne ensiapuun.Tämä lääkärini oli silloin siellä. Hän kehotti minua soittamaan ajanvaraukseen ja tilaamaan ajan häneltä jos tuntuu siltä että tarvitsen lisäneuvoja. Siitä lähtien olen ollut terveyskeskuksessa vain hänen potilaansa. Aikoja joutuu joskus odottelemaan, mutta minulla on häneen sähköpostiyhteyskin. Olen ollut palveluihin hyvin tyytyväinen.

Anniliisa:
Ainakin meillä täällä savossa on kunnat jaettu sellaisiin piireihin ja sitten nimetty oma -lääkäri aina asuinpaikan mukaan.
Ainakin minä olen tosi tyytyväinen tähän järjestelmään.
On oma hoitaja joka sitten varaa ajan lääkärille jos katsoo tarpeelliseksi ja kontrollit ovat aina vuosittain valmiiksi varatut.
Kumpa eivät alkaisi näitä toimintoja yksityistämään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta