Kirjoittaja Aihe: Milloin viimeksi...?  (Luettu 8903 kertaa)

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Milloin viimeksi...?
« : 11.01.2012 11:49:48 »
Lööpit lyö silmille. Pitäis varmaan hankkia silmälaput.

En tiedä mitä mieltä te muut olette, mutta minä en halua tietää, milloin kansalainen, joka pyrkii Suomen Tasavallan Presidentiksi, on viimeksi nainut (anteeksi) ja miten pitkään akti kesti.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

merituuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 140
    • Profiili
Re: Milloin viimeksi...?
« Vastaus #1 : 11.01.2012 17:17:08 »
OHHO ? ! No eipä todellakaan kiinnosta, tosi mautonta.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Re: Milloin viimeksi...?
« Vastaus #2 : 11.01.2012 18:57:18 »
Ellei Timo Soinin "seksi-juttua" olisi lukenut lävitse, olisi mielikuva ollut lööpin mukainen. Mutta onneksi se oli TOIMITTAJA, joka rehenteli asioilla, Soinin puolesta. Lööpeillähän lehtiä myydään ja siksi aika monet asiat jäävät  monen lukijan mielikuvaan vääristeltyinä. Siinä haastateltavakin monta kertaa "tulee leimatuksi".

Kaikenkaikkiaan seksin ei toden totta pitäisi kuulua pressavaalikampanjointiin ja toimittajien kysymysvalikoimiin. Suorastaan mautonta tiedottamista. Toki ehdokkaatkin voisivat diskata moiset aiheet.

Huomenna aion kansalaisvelvoillisuuteni täyttää ennakkoäänestämällä.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Re: Milloin viimeksi...?
« Vastaus #3 : 15.01.2012 21:55:50 »
Kyllä käy katteeks, smirre-kettu5 siellä palmun alla lekottelee ja huurteisia naukkailee! Aiotko olla siellä koko talven?  :ugeek:

Metsuri-yleismies-sähkömies-putkimies-pumpuli konttaa kahden taskulampun kanssa lauteiden alla ja yrittää saada selvää kuumavesivaraajan termostaatista! Oikea putkimies kännykän päässä antaa ohjeita: "väännä siitä ja tästä!" Jos ei kohta ala tulla oikeanlämpöistä vettä, tiedän kyllä, mistä nupista saa koko hoidon ajettua alas. Ja sitten pehkuihin.  :twisted:

Ainoa ilo tässä on se, että naapurissa on toinen samanlainen, mekein samojen ongelmien parissa. :!:

On tässä kyllä oma viehätyksensäkin!  :roll:
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Re: Milloin viimeksi...?
« Vastaus #4 : 16.01.2012 22:14:54 »
Kameran kanssa olisi pitänyt olla Pumpuli saunasi ovella, kun konttasit saunasi lauteiden alla Tampereella!!! Hymyn sait suupieliini!

Hymy oli kaukana Tapanin myrskyn jälkeen, kun olin taskulampulla valaisija tilanteessa, jossa aggregaattia käynnistettiin.

Lomatalojen sähköistäjä yritti toista tuntia käynnistää 80 kW:n aggregaattia (kuorma-auton moottorin kokoinen möhkäle!). Ei onnistunut. Poikani ja minä emme lannistuneet. Toinen pojista istui tietokoneensa ääressä ja luki ohjeita. Lomaileva poikani piti matkapuhelinta korvillaan toisella kädellä ja toisella kädellä sääteli aggregaatin nappuloita. Minun tärkeä tehtävä oli näyttää yhdellä tehokkaalla sähkölampulla hänelle valoa.

Voi sitä riemun hetkeä, kun aste asteelta saatiin valoa rannalle.

Minun piti "tekosähkön" kunniaksi keittää kaakaota ja höystää se rommilla. Siinä kaikkosi vilun puistatukset ja harmit olivat takana päin!!!
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Palmun juurella.
« Vastaus #5 : 17.01.2012 12:46:30 »
Ei kannata kadehtia Smirre viitosta vaikka onkin nyt siellä palmun juurella.
Kohta sinne voi hurrikaani iskeä ja silloin on suomen tykkilumet ja myrskytuulet leikin asia.
Pitää mennä turvallisimpaan ja ikkunattomaan huoneeseen ja varata sinne jotakin että pärjää..
Ja ensin muistettava  varmistaa että on ikkunaluukut kunnolla suljettu ja ovet myös.
Sitten kun myrsky on ohi voi se palmupuukin olla nurin ja juuret kohti taivasta.
 Näin voi tapahtua vaikka ei olisi lähelläkään rantaa.Kunhan nyt saadaan UUSI Pressa suomeen ja vesi vähän lämpenee MIAMIN rannoilla niin
sinne vaan pientä suomi-poikaa kaitsemaan taas kolmeksi kuukaudeksi..En jaksa olla kauempaa enkä ruveta viisumeita anomaan..
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Re: Milloin viimeksi...?
« Vastaus #6 : 17.01.2012 20:51:38 »
.... Äläs nyt Anniliisa vähättele Tapaninmyrskkyn" luonnonvoimia.
Mä luulen että Mänty ja Palmupuu kaatuu samalla lailla, ja että "V.... Ketonen"
on kokenut hiihtelijä".. monilla kentillä...-kuten Smirrekin, nyt palmumettässä.
 Vanhoja kannanottoja muistellen, taitaa vanhajäärä" pärjätä -Klasejapeittelemättäkin".
   Hienoa keväänodottelua vaan meille kaikille.
     ps. eiks Miamissa oo Krokotiilejakin....?
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Floridaan...
« Vastaus #7 : 19.01.2012 09:56:43 »
Varmaan vähän innostuin vähättelemään näitä tapanin myrskyjä.Täällä sisämaassa ei niin kovin kovaa tuullut.
Mutta olen sattunut tyttäreni luokse kun oli tosi kysymyksessä.Silloin ei saa mennä ulos ollenkaan niilläkään alueilla missä ei ole pakollista evakointia..
Kropsu varoittelee niistä pedoista siellä suo-alueella.
Olen saanut tutustua Alligaattoreihin sellaisesta suistoveneestä käsin.
Jokin propiili sitä kuljettaa ja melu on korvia huumaava.
Näin sellaisen pienen pedon ja sain jopa kuvan siitä napattua.Valtavasti suuria lintuja myös siellä oli ja vävyni sanoi että ne ovat korppikotkia...
Kuivalle maallekin olivat tosi suuren pedon raahanneet ja kesyttäjä teki temppujaan sen kanssa.
Sain ymmärtää että eläinraukka oli vahvasti ensin rauhoitettu.En ymmärrä sellaista enkä hyväksykään....
Nyt valtaa palstamme kielitaitoiset.olemme suomessa ja puhumme suomea...pärjäilkää..
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Re: Milloin viimeksi...?
« Vastaus #8 : 19.01.2012 17:44:21 »
pumpuli kirjoitti:
> Lööpit lyö silmille. Pitäis varmaan hankkia silmälaput.
>
> En tiedä mitä mieltä te muut olette, mutta minä en halua tietää, milloin
> kansalainen, joka pyrkii Suomen Tasavallan Presidentiksi, on viimeksi
> nainut (anteeksi) ja miten pitkään akti kesti.

En aluksi ymmärtänyt mistä puhut, mutta kun ko. haastattelu tuli muidenkin kuin lööppilehtien palstoille tulin valistetuksi.
Aatokseni kulkevat samaan tapaan kuin sinulla  ja Anniliisalla.
Toimittajaklopit rocradiossa lätisevät ja höpöttävät, mutta Soinilla olisi ollut halutessaan  paikka katkaista kysely. Eva Biaudet ei mennyt lankaan, hän kieltäytyi vastaamasta tyhmiin kysymyksiin. Eipä tainneet muutakaan ehdokkaat retostella rakkauselämällään.
Ei Suomi tarvitse  berlusconeja  :cry:
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »