Keskustelualueet > Matkailu

musiikkia ja teatteria

(1/16) > >>

athos:
vaimoväki sanoo, että minua pitää sivistää.

Siksi on valmiiksi minua varten  varattu kesäteatterissa näytelmä Suomen hevonen, Seinäjoen tankomarkkinat ja Valkeakosken työväen musiikkitapahtuma. Markkinoille, torille ja huutokauppoihin saan mennä ihan yksin. Huutokaupat ovat parasta kansanhuvia, jos on  asiansa osaava meklari ja joku yleisöstä avittaa.

Näin se menee Suomen kesä, ei tarvitse paljon ajatella. Suomiareenalle Poriin yritän livistää myös yksin. :D

athos:
Huh, piti kirjoittaa tuohon alkuperäiseen.

espen:
Paul Anka. You are destiny.

http://www.youtube.com/watch?v=SmuioXhzvN8

pumpuli:
Siivous sujuu paljon juoheammin, kun kuuntelee musiikkia välillä. On se vaan tuo Paul Anka! Kuuntelin samanatien Pat Boonen Speedy Conzalesin ja Tom Jonesin Delilahin.

Vaan piti kertomani, että olin eilen tilaisuudessa olla Turun Filharmonisen orkesterin Itsenäisyyspäivän Juhlakonsertissa. Kapellimestarina Leif Segerstam.

Saimme kuulla:

Sibelius Finlandia op. 26
Sibelius Sinfonia 1 op.39
Sibelius sinfonia 7 op. 105
Pacius Maamme

Viimeksimainittu laulettiin seisomaan nousten.

Kyllä vaan tuli juhlallinen olo.

pumpuli:
Tänä iltana oli Vesa-Matti Loirin joulukonsertti " sydämeeni joulun teen". Säesti Peter Lerchen orkesteri. Saimme kuulla mm: Ave Maria, Muistatko vielä sen virren, On suuri sun rantas autius, Lapin kesä, Varpunen jouluaamuna ja monta muuta.

Valtaisa Turun Mikaelin kirkko oli ääriään myöten täynnä. Yleisö osoitti suosiotaan seisomaan nousten.

On taas juhlava olo.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta