Keskustelualueet > Harrastukset

Tanssiinkutsu

<< < (2/4) > >>

Viola:
 Hauskaa tanssi-iltaa Anniliisalle!

 Minä se vaan nautiskelen kauniista syysillasta, ehkäpä viinilasillisen kera ja kuunnellen hyvää musaa radiosta.

pumpuli:
Toivottavasti Anniliisalla oli mukavaa Kunttarilla. Se Roponen laulaa nätisti. Edellisellä viikolla oli KK:lla Markku Aro ja tällä viikolla Teuvo Oinas. Molemmat vanhat Starat laulaa komiasti ja on muutenkin miellyttäviä.

Ei Violankaan syysillan vietto huono ole. Taisi olla jotain herkkuruokaa mukana? Mulla kiekuu pakastimessa kukonpoikaa. Mietin, milloin niillä herkuttelen.

Meidän huushollissa tanssitaan tällä kertaa omenarumbaa. Sosetta tulee korvistakin ulos!  ::)

Anniliisa:
Sai kutsun tansseihin,en tosin tanssimaan mutta katsomaan kun nuoret liitelevät kauniina juhlapuvuissaan.Ensin Abit ulos ja sitten juhlitaan vallattua paikkaa tanssien.Ja mummokin saa nauttia kun lapsenlapsi on saavuttanut taas yhden etapin...

Piikatyttö:
Kaunista katseltavaa nuo ns. vanhojen tanssit. Minäkin sain kaksi kertaa olla niita katsomassa.

Molemmilla kerroilla poikani tanssien johdattivat tanssiparit lattialle ja molemmilla kerroilla "meidän koulussa" sai äiti tanssia oman poikansa kanssa ja isät oman tyttärensä kanssa. Jos halusivat.

Itse harjoittelin ns. vanhojen tanssit v.1965, mutta en ollenkaan muista, oliko meillä ollenkaan juhlapukutansseja. Penkkariajelun kuorma-auton lavalla ja karkkien heittelemisen kadun varsille kyllä muistan ja penkkari-illan juhlinnan.

Valikoiva muisti tai nuoruusdementiaa!

pumpuli:
No, hu-huh! Kertakäyttöisiä  nämä nykyajan vehkeet. Ihan uusi "läppäri", vaan jo tilttaa! Jälkikasvu käynyt silmittelemässä. Nyt taas pelittää, mutta kuinka kauan.

Mutta asiaan. Se alkoi taas: Tanssii tähtien kanssa. Niitä harvoja ohjelmia, joita viitsin siitäkään rakkineesta katsoa. Eilen tosin jäi väliin, sattuneesta syystä. Etukäteen ajattelin, että fanitan Laura Malmivaaraa. Eilen illalla sitten media hehkutti tätä Anna-Maijaa. Tänään luin, että Laura sai kuitenkin parhaat pisteet! Seksiäkin on niin monenlaista.

Pepe Willberg on kyllä symppis!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta