Kirjoittaja Aihe: Tanssiinkutsu  (Luettu 17975 kertaa)

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: Tanssiinkutsu
« Vastaus #15 : 03.04.2017 09:18:50 »
On sentään saatu nähdä kauniita tanssiesityksiä. Tanssi voi ilmentää suuria tunteita, kuten eilen Lauran ja Mikon tanssissa. MIEHETKIN itkivät. Erittäin tärkeää on myös, että pari on samalla aaltopituudella.  :'(

Musiikki on vertaansa vailla!

En tiedä, onko säännöissä sanottu, kuinka kauan tanssissa naisen pitää olla maan pinnalla. Muutamat tuntuu koko ajan olevan maan ja taivaan välillä miehen käsivarsilla sätkyttelemässä hyvinmuodustuneita raajojaan!  ;) Onkos se tanssia?

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: Tanssiinkutsu
« Vastaus #16 : 10.04.2017 08:48:17 »
Kolme upeaa paria jatkaa TTK:ssa. Olisin kyllä halunnut nähdä myös yhden mieskilpailijan finaalissa. Tänä vuonna miehet oli aika vaisuja.

Loppupeleissä ratkaisee yleisön äänet, niin että lopputulos voi olla mikä vaan!  ;D

Kyllä minä vaalejakin seurasin.

merituuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 140
    • Profiili
Vs: Tanssiinkutsu
« Vastaus #17 : 10.04.2017 16:18:02 »
Upeita, taitavia tanssijoita oli kaikki neljä paria.  Olisin kyllä

yhden parin vaihtanut, mutta näillä mennään.

Suosikkini on tämä nuorin pari, mutta äänestämään en silti rupea.

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Tanssiinkutsu
« Vastaus #18 : 28.07.2017 15:05:07 »
Vastaan ensin Justiinalle.
Mansikoita olen ostellut vain torilta ja litroittain.Tervon mansikkaa,jokin uusi aikainen lajike oli jo muutama päivä sitten 4.50 litra.Nyt ostin Kasurilan  marjan polkaa ja maksoin 6  euroa litralta.Sanoi vielä mokoma torikauppias että itsepoimintaan pitää varata aika ja on monen päivän jono.Soitin ja kysyin,sanottiin että aikoja ei anneta poimitaan niin kauan aina kun marjoja löyty.ja Tervetuloa...
Raamatun luku on menossa sivuilla 90-100.
Vielä siitä tanssimisesta,kuka tykkää ,kuka ei.Minä olen aina ollut sellainen.. ..tanssityttö.
Puolisoonikin oli ensi ihastus hänen hyvä rytmitajunsa ja tangon ihanat askeleet.
Mutta hyvin on kai Justiinakin pärjäillyt ilman tangon taikaa...
Nyt naututaan kesästä,minulla kukkii tuoksuva jasmiini ihan ryöpyten,tykkää kai kun on ollut nyt toisenlainen kesä.

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Tanssiinkutsu
« Vastaus #19 : 05.09.2020 08:02:38 »
Onnittelut minunkin puolesta tälle meiden  Portaalille.
Minä jo ajattelin että olisiko jo aika ne Valot täältä sammuttaa..
Mutta ,mutta ,Pumpuli puhuikin että kun kukaan ei enää jaksa tai halua kirjoitella niin olette menneet sinne ghattailun  puolelle.
Minä en siellä viihtynyt kun joskus sitä kokeilin.

Alkuun panijat näille sivuille on aika saanut harmaantumaan,uusia ei oikein ilmesty.
Mutta aika aikaa kutakin ja näillä mennään .Syksy hiipii ja illat hämärtyy.
Voikaa Hyvin.