Kirjoittaja Aihe: " Onks`sulla bonuskorttia?"  (Luettu 6944 kertaa)

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
" Onks`sulla bonuskorttia?"
« : 05.06.2011 19:21:26 »
Kerronpa, minkälainen voi yksinelävän sinkkutytön viikonloppu olla.

Viime viikon tohinan jälkeen ajattelin viettää rauhallisen viikonlopun. Ei ollut kutsuja lakkiaisiin, eikä muihin pippaloihin.

Olen tehnyt lenkin kaikkina kolmena päivänä. Välillä istunut kivellä ja ihaillut kotiseutuni maisemia. Olen ottanut aurinkoa, surffaillut netissä, lukenut Liana Kaarinan kirjaa Gehenna.

Olen hymyssäsuin miettinyt viime keskiviikon hauskaa tanssi-iltaa. Vanha ystäväni, jonka kanssa olen käynyt "mykkäkoulua" viisi vuotta, lähestyi yllättäen minua. Aikoinaan päätin, että jos hän haluaa lähestyä, niin hänen on pyydettävä minulta anteeksi julkisesti ja polvillaan!  :shock: Mutta ans`olla. Huomasin puhua pälpättäväni iloisesti ja tanssinpa vielä kauniin valssinkin hänen kanssaan. :)

Tänään sunnuntaina, illan viiletessä, huomaan, että en ole ollut yhteenkään ihmiseen kontaktissa koko viikonloppuna. Ei vierailijoita, ei puheluita, ei tekstareita eikä sähkäreitä. Paitsi, ollessani tankkaamassa, kassatyttö kysyi: "Onks`sulla bonuskorttia"? Ja minä vastasin: "Ei oo".

Huomenna on kiireesti lähdettävä ihmisten ilmoille.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Jalmarinpoika

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 81
    • Profiili
Re: " Onks`sulla bonuskorttia?"
« Vastaus #1 : 05.06.2011 20:40:58 »
Hyvää iltaa Pumpulille ja muille ga-kansalaisille.

Oiskohan Pumpuli peräti rakastumassa - no sen tietää vain hän itse. :D

Johonkin  karkas Jalmarinpojankin viikonloppu. Eilen illalla olivat kaikenmaailman itikat liikkeellä ja erityisesti niitä kiinnosti Jalmarinpojan orastava kalju. Ja illan pääkseeksi vielä lentomuurahaiset tekivät jokakeväisen hyökkäyksensä.

Olin unohtanut unohtanut auton ikkunan auki yöksi, aamulla autoon mennessäni minua odotti itikoiden hyökkäys. No lähtihän ne, kun  pidin auton ikkunoita ajaessa vuorotellen auki.

Kysyttiin multakin tänään  bonuskorttia ja leivoskahvin  lomassa luin päivän lehden.

Ja sitten tämän "tervehdyksen" vakava osuus. Laitoin  pesukoneeseen iltapäivällä housuni ja muuta sopivaa pyykkiä. Siinä välissä aloin  kaipaamaan rahapussiani - ei ollut muistikuvaa, mihin olin laittanut. Nyt Jalmarinpojalla on pestyä rahaa 140 euroa ja samalla tuli pestyä ajokortti ja nuo muut kortit, kun rahapussi löytyi koneessa pestyjen housujen taskusta. Saas nähdä kelpaako pesty raha huomenna ruokaostoksilla ja voinko Visaa vinkuttaa,  jos pesty raha ei kelpaa.
Olenko kuulevinani kuiskuttelua ...? No itse ainakin  huolestuin - ja ihan selvin päin kun olin.
Ja kaiken kukkuraksi, eikö rahan pesu ole rangaistava teko?
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »