Kirjoittaja Aihe: Veroilmoitus  (Luettu 8093 kertaa)

Jalmarinpoika

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 81
    • Profiili
Veroilmoitus
« : 18.05.2011 09:11:03 »
aamua taas

Meinas unohtua veroilmoituksen jättäminen, meni ihan viime tinkaan.
Ihan pienen toiveen esitin verokarhulle.
Toivottavasti muilla kultaisen iän kansalaisilla toimi tässäkin asiassa muisti paremmin.

Ja muistin toki myös tämän tunnuksen ja salasanan.
Helppohan tänne on tulla. Kuinka se niin vaikeeta olikaan toi rekesteröityminen.

Nyt ruispuurolle. :lol:
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Hanna

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Re: Veroilmoitus
« Vastaus #1 : 18.05.2011 11:46:06 »
Veroilmoittaminen jäi viime tippaan minullakin. Mutta sitten luin lehdestä, että oikeastaan niitä muutoksia ja lisäyksiä voi ehdotukseen tehdä myöhemminkin, aina syyskuulle asti. Tähän asti olen luullut, että ajoissa ilmoittamatta jättäminen aiheuttaa aina ikävyyksiä, ainakin sellaisten kuin kotitalousvähennyksien menettämisen. Hyvä uudistus, jos se nyt edes sellainen on, ehkä olen vain ollut tietämätön.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

pellava

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Re: Veroilmoitus
« Vastaus #2 : 21.05.2011 10:26:32 »
Minä olen ymmärtänyt ettei minun tarvitse tehdä mitään kun ei ole  muutoksia viimevuoteen, olen tavallinen eläkeläinen jolla ei ole mitää muuta verotettavaa kuin eläke.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

espen

  • Vieras
Vs: Veroilmoitus
« Vastaus #3 : 04.09.2012 13:00:53 »

 Joopa joo. Tuli postissa tiedote Verohallinnosta. Lisäveroa maksettava 3 750,00 € Onneksi saa maksaa kahdessa erässä, puolet joulukuussa v.2012 ja loput puolet helmikuussa  v. 2013.

Et on ne siltappaa inhimillisiä. Menin siitä sitten verotoimistoon, kun havaitsin, että kaikki vuokratulot oli laitettu minulle kaikkien muiden lisähommien jatkeeksi, vaimolle ei mitään.
Lupasivat katsoa uudestaan, laittaa puolet vaimon nimiin, niinkuin kuuluukin, vaimolla kun ei ole muita kuin eläketulot, hänelle ei tullut mitään lisäveroja.

Saas nähdä vaikuttaako mittään, mut tulihan nyt käytyä ainakin selvittelemässä.

Mukana ainakin ollaan kiitettävästi Kreikan tukemisessa.,

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Veroilmoitus
« Vastaus #4 : 30.10.2012 08:24:03 »
Tässä niitä Korpelan ja pankin neuvoja ootellessa vähän näistä rästiveroista.
Erehdyin minäkin laittamaan joskus vähän rahaa näihin pankin niin tyrkyttämiin sijoitus-RAHASTOIHIN.
On niistä varmaan joku napannut hyvänkin potin mutta nyt ei allut sellainen aika.
Inflaatio laukkaa ja euron arvo huononee.Nostin ne pois ja laitoin jollekin varmemmalle varatilille.
Mutta kyllä veroittaja niistä sai kuin saikin tuottoa irtoamaan ja niinpä nyt pyörittelen noita veromätkylappuja että muistaisin ne maksaa...niinhän sitä sanotaan että on aivan sama vetääkö tukkaa vai partaa...