Kirjoittaja Aihe: Pientä pintaremonttia  (Luettu 12383 kertaa)

Inkeri

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 175
    • Profiili
Pientä pintaremonttia
« : 16.01.2011 11:27:51 »
Katselin juuri ohjelmaa Pientä pintaremonttia , mielestäni mainio ohjelma , joka herätteli jälleen tekemään rakosia ja lisätilaa kirjahyllyihini, joten kassiin vaan ja kirjaston ilmaispöydälle lukuhaluisille. Puolet kirjoistani ovat yhden kerran luettavia kirjoja, joten pois tilaa viemästä, sillä uutta mielenkiintoista luettavaa suoltaa kaupoista , ja onhan meillä suomalaisilla maailman paras kirjastolaitoskin.

Joku viisas on sanonutkin * Ostaessasi uuden tavaran poista vanha * .
Viime keväänä tein kunnon raivingin astiakaapissani, ja se kannatti !
Kai sitä taktiikkaa  oma vaatekaappinikin vaatisi.
Kevät herättelee katselemaan omaa huusholliaankin uusin silmin, ja tekemään tilaa uusille tuulille.  ;)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »
Kaikki on mahdollista, paitsi pyöröovissa hiihtäminen !

Leenukka

  • Vieras
Re: Pientä pintaremonttia
« Vastaus #1 : 16.01.2011 13:51:43 »
Samaa remonttia tarvis tehdä.
Tässä joku aika takaperin ilmoittelin jotain tavaroita pienellä hinnalla myytäväksi, halukkaita ostajia ei ollut.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: Pientä pintaremonttia
« Vastaus #2 : 20.01.2011 13:01:52 »
Leenukka kirjoitti:
> Samaa remonttia tarvis tehdä.
> Tässä joku aika takaperin ilmoittelin jotain tavaroita pienellä hinnalla
> myytäväksi, halukkaita ostajia ei ollut.

Nyt on kuulemma trendi sellainen että tavarat pistetään vaihtoon.Eli ilmoitetaan netissä mistä haluaa päästä eroon.Rahaa ei tarvita kunhan vain itse huolehtii kuljetuksen. Sama koskee palveluita. Esimekiksi ikkunapesua vastaan saisi talvirenkaiden vaihdon tms.
Muuten ,kotinsa saa näyttämään isommalta ja raikkammalta kun raivaa ylimääräiset tavarat pois. Katselen kaikki sisustusohjelmat televisiosta, niistä hyviä vinkkejä joita voi toteuttaa pienelläkin rahalla.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

pauliina

  • Vieras
Re: Pientä pintaremonttia
« Vastaus #3 : 20.01.2011 13:24:13 »
anonyymi7 kirjoitti:
> Leenukka kirjoitti:
> > Samaa remonttia tarvis tehdä.
> > Tässä joku aika takaperin ilmoittelin jotain tavaroita pienellä hinnalla
> > myytäväksi, halukkaita ostajia ei ollut.
>  
> Muuten ,kotinsa saa näyttämään isommalta ja raikkammalta kun raivaa ylimääräiset
> tavarat pois. Katselen kaikki sisustusohjelmat televisiosta, niistä hyviä vinkkejä
> joita voi toteuttaa pienelläkin rahalla.

 Mutta muistot? Ei voi kaikkea raivata pois,vaikka totuus olisikin että raikkaammalta näyttäisi uusin kalustein.Enää isommaksi en haluaisikaan näyttävän.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: Pientä pintaremonttia
« Vastaus #4 : 20.01.2011 15:42:57 »
Pauliina, samaa mieltä olen. Siis omalta kohdaltani. Koti on niin täynnä muistoja ja ne tuottavat niin paljon hyvää mieltä ja iloa etten millään saa heitettyä pois tavaroita. Joskus olen kadehtinutkin niitä jotka aika ajoin pistävät koko kotinsa uusiksi, mutta minkä minä itselleni voin. - Ja sitä paitsi, uusiksi pistämiseen menee rahaa, paljon.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: Pientä pintaremonttia
« Vastaus #5 : 20.01.2011 17:05:12 »
Kaikki vaan säästöön pahan päivän varalle. Kaikki lasipurkit hyllyihin ja parittomat kupit ilman lautasii.
Sinappilasit joita on kymmenkunta kaikki erimallisia.Rikkireunasia lautasia ja marjasihti puoliruosteessa ja toinen korva pois mutta ei raaski heittää pois kun on muistoi.Leikkuulaudat niin patinoitui niin kyll maar on basiliskoi.
Niis on ystävät !
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

pauliina

  • Vieras
Re: Pientä pintaremonttia
« Vastaus #6 : 20.01.2011 17:09:04 »
Hauska viesti sulla vieras! Aikas karrikoiden kommentoit meidän juttuja,mutta sanon niinkuin Hanna,minkäs sitä iselleen voi,kukin taaplaa tyylillään ;)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: Pientä pintaremonttia
« Vastaus #7 : 20.01.2011 21:42:34 »
Olen sitä mieltä että sanonta kotini on linnani pitää paikkansa, ja se heijastaa asujaa aika monella tapaa.
Itse olen tehnyt päätöksen eläkkeelle jäätyäni ja yksin asuessa että mitään ylimääräistä en ostele perillisten vaivoiksi, tiedän että kun lähdönhetki koittaa niin pian on siirtolava parvekkeeni alla, joten kaiken ylimääräisen rahan laitan omaan viihteeseen, matkusteluun ja kunnon hoitoon.
Eiväthän huonekalut kulu enää iäkkäiden ihmisten käytössä ;)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

pauliina

  • Vieras
Re: Pientä pintaremonttia
« Vastaus #8 : 20.01.2011 22:07:12 »
Just noin pellavapää,samoin aatellaan :) Matkusteluun ja hyvinvointiin muutenkin,siihen satsataan.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »