Keskustelualueet > Hyvinvointi

Urho Kaleva Kekkonen

(1/3) > >>

Anonymous:
Hyvinvointini on tällä hetkellä kiinni monista tekijöistä.

Aamulla hetki "kolausta" ja senjälkeen rivakka lenkki raikkaassa talvi-ilmassa.

Ensiviikolla ajattelin aloittaa tanssikurssin, mikäli kiukutteleva polveni antaa myöden. Laulukööri alkaa myös ja jumppa.

Henkinen hyvinvointini on paljolti kiinni siitä, saanko tämän viestini perille. Silmät ymmyrkäisinä olen seurannut tätä uutta Ga-sivustoa. Oikealla yläkulmassa olevaa UKK:n luulin tarkoittavan Urho Kaleva Kekkosta! Vaan sieltä löytyi tekstiä, josta en ymmärtänyt puoliakaan.

Meidät luokitellaan eri tasoisiksi, meillä on status. Meidät voidaan julistaa "pannaan". Ystävä- ja vihamieslistankin voi tehdä. Jne.

Mutta opimmehan me tähän. Fiksuja kun olemme.

"Rohkea rotan syö" eli katson, mitä tapahtuu, kun yritän lähettää tämän. :shock:

pauliina:
Henkinen hyvinvointi se onnistui meikätytölläkin,ensin sormi suussa ihmettelin,kiertelin ja kaartelin siellä täällä GA-sivuilla.Sitten rohkaistuin rekisterötymään ja kirjautumaan ja nyt tässä näpyttelen,jehaa taisin osata :)

Anonymous:
Tiedän, että tätä viestiä ei pitäisi kirjoittaa, mutta kirjoitan kumminkin.

Joitakin päiviä sitten "korkkasin" tämän hyvinvointi -osion. Ajattelin, että se odottaa siinä, kuin satakuntalainen pitopöytä, johon kukaan ei kehtaa mennä ensin. Tottahan nyt ikätytöillä ja -pojilla on paljonkin sanottavaa hyvinvoinnistaan.

Aiemmin täällä entisessä elämässä puhuttiin siitä, että joskus joku aloitus syntyy kuolleena. Minun aloitukseni syntyi kai puolikuolleena ja se vaiettiin kuoliaaksi. Kiitos kuitenkin pauliinalle kommentista ja Karillekin, joka "lensi yli käenpesän".

Tein laskelmia: Täällä on nyt 18 osallistujaa, viestejä on 81 ja luettuja viestejä 1158. Meillä 18:lla on tuliset paikat, että saadaan tuotetuksi tänne luettavaa.

Mutta siitä hyvinvoinnista. Pihani on puhdas lumesta, puhtaampi, kuin kenenkään naapurin! Jopa se "pieni polku" kellariin on auki. On upea, aurinkoinen talvipäivä. Lienen ansainnut tilkan kuumaa rommia. :twisted:

Anonymous:
Nyt minä olen vihainen! Pumpulin innoittamana kirjoitin aika pitkän viestin ja lähetin sen niin, kuin ennenkin. En ole rekisteröitynyt, mutta tähän saakka kaikki on mennyt ok ilman rekisteröitymistäkin.

Taidan pitää pienen tauon!

Anonymous:
Piikatyttö kirjoitti:
> Nyt minä olen vihainen! Pumpulin innoittamana kirjoitin aika pitkän viestin
> ja lähetin sen niin, kuin ennenkin. En ole rekisteröitynyt, mutta tähän
> saakka kaikki on mennyt ok ilman rekisteröitymistäkin.
>
> Taidan pitää pienen tauon!
   Kyllä sinun piikatyttö pitää rekisteriin kirjautua, eikä pitää taukoja! Tässä parasta aikaa on kysymys HYVINVOINNISTA.
Mites mein hyvien kaveries käy ? Kaikkien mielihyvä - :o vointi on tulevina aikoina uhattuna jos emme voi odotella kutsuasi
sinne valmituvaan eedeniisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta