Kirjoittaja Aihe: Näin eri vitamiinit vaikuttavat ihoon  (Luettu 8430 kertaa)

Aarno Korpela

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 376
    • Profiili
Näin eri vitamiinit vaikuttavat ihoon
« : 17.03.2015 21:46:23 »
Syömällä oikein voi tehdä palveluksen paitsi terveydelleen, myös iholleeen.

Jos kiinnostaa, lue lisää oheisesta linkistä.

http://www.aarnokorpela.fi/artikkelit_kansio/terveys/index.html#juttu21

espen

  • Vieras
Vs: Näin eri vitamiinit vaikuttavat ihoon
« Vastaus #1 : 18.03.2015 16:41:20 »
 Hyvä Aarno kun laitat hipiäsi kuntoon !

KROPSU3

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 89
    • Profiili
Vs: Näin eri vitamiinit vaikuttavat ihoon
« Vastaus #2 : 18.03.2015 19:34:09 »
 :o :( >:( Tota noin..-mitä Espeni meinasit?
  Eikös matleenan mollaaminen riittäs..?
 Kanniskele vähemmän sitä Läns-suomea...
 Ei niin kaikkeen tarttis ottaa ohjeistusta..

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Näin eri vitamiinit vaikuttavat ihoon
« Vastaus #3 : 21.03.2015 08:11:20 »
Antaaksi että nämä keskustelut vähän karkasivat aiheesta.Luin kyllä kaikki Korpelan neuvotkin noista vitamiineistä.
Olen ostanut kotimaista vahvaa TYRNIVIINIÄ,en vielä ehtinyt maistella.Onkohan siinä kaikkii tärkeät vitamiinit tallella.

Senkin ymmärrän että Kropsu-ystävämme puolustaa Matleenaa...

Mutta antaa ESPENIN lehtiään jakaa ,se on tärkeää työtä.On monta kiukkuista lukijaa jos ei ala sanomalehteä kuulua,
Jos menee aikaisin nukkumaan niin unta ei riitä enää aamuyöksi.Mietinkin että jos olisin nuorempi niin alkaisin jakaa aamulehtiä.Olisi samalla tullut hyöty ja huvi.Varsinkin kauniina kevät ja kesäaamuina jää paljosta vaille jos ei saa itseään liikkeelle jo anivarhain.
Eletään ja annetaan toistenkin elää.

KROPSU3

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 89
    • Profiili
Vs: Näin eri vitamiinit vaikuttavat ihoon
« Vastaus #4 : 21.03.2015 08:59:48 »
 Kyllä minä sen Espenin moitteen kohdistin kyllä enemmänkin, Korpelan hipiää koskevaan tölväisyyhyn..

 En niinkään Matleenaa- ("entinen kihlattuni") :o -koskevaan kinasteluun...

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Näin eri vitamiinit vaikuttavat ihoon
« Vastaus #5 : 21.03.2015 10:18:14 »
Aurinkoista lauantaiaamua Anniliisa, Kropsu ja muut visiteeraajat. Jotain lunta tai räntää lupailivat, ilmeisesti huomiselle tänne keskiseenkin Suomeen, mutta vielä aurinko loistaa.

Tuosta auringosta sopivilla annoksilla saa iholleenkin hyvän värin, mutta kyllä niitä sisäisiäkin lisukkeita tarvitaan.

Itse olen joka ikinen ilta puhdistanut kasvoiltakin päivän pölyt (niin väsynyt en ole ollut, etten sitä toimenpidettä olisi tehnyt!)) ja voidetta yöunien ajaksi. Sama toistuu aamulla.

Mutta kyllä ravinnollakin lienee oma osuutensa ihommekin hyvinvointiin. Sen me kaikki tiedämme, kun vaan muistamme tavallisen, mutta monipuolisen ravintomme. Aamupuurooni lisää aina lähes ruokalusikallisen tyrnijauhoa. Silmäni saavat öljyhoidon joka aamu.

Gigantista ostin 1,5 litran vetoisen Kenwoodin tehosekoittimen noin 50 eurolla ja sillä teen pari kertaa viikossa lusikalla syötävän smoothin. Jääkaapissa säilyy erinomaisesti kolme-neljä päivää. Minun smoothistani löytyy mitä milloinkin. Viili, piimä tai mehu pohjana, joukkoon hedelmiä, pellavansiemenenrouhetta, itsetehtyjä hilloja, pakastemarjoja, mysliä, basilikaa, salaattia jne. jne. Vain mielikuvitus asettaa rajat!

Kokeilkaa!

Nyt lähden keräämään käpyjä männyistä, jotka kaadatin muutama viikko sitten.

Aarno Korpela

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 376
    • Profiili
Vs: Näin eri vitamiinit vaikuttavat ihoon
« Vastaus #6 : 24.03.2015 16:27:26 »
Mielestäni oli selvästi kerrottu, miten eri vitamiinit vaikuttavat ja mistä niitä saa.

Sitä vaan mietin, kaipa samat vitamiinit tepsivät partaan ja turpajouhiin.

 ;)
amk