Kirjoittaja Aihe: Kommentteja ÄlyVähään  (Luettu 42479 kertaa)

Kreivi

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #60 : 11.03.2015 20:15:02 »
.
Minulle  suuntautuneista kommenteistasi päätellen täällä, sinä et pysty yhtään mihinkään. Taidat olla........Kostat näin oman vajavuutesi.
Muuta ei minulle sinulle enää ole sanottavaa. :D

matleena
.

Sinä et ainakaan pysty vastaamaan selvään kysymykseen.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #61 : 11.03.2015 21:34:08 »


Kustantajani ottaa sinuun yhteyttä kyllä.
mtl
« Viimeksi muokattu: 11.03.2015 21:50:53 kirjoittanut matleena »

Kreivi

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #62 : 11.03.2015 21:55:25 »

Kustantajani ottaa sinuun yhteyttä kyllä.
mtl

Hienoa!

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #63 : 11.03.2015 22:07:16 »
Minun on vielä kysyttävä miksi sinä niitä kuvia vainoat.  Eihän ne ole sinun etkä sinä omista tätä foorumia. Lisäksi oletko hoidossa ja käytätkö hametta. Jos et käytä niin sopisi kyllä sinulle erinomaisesti.
Loppu
mtl

Kreivi

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #64 : 11.03.2015 22:17:11 »
Minun on vielä kysyttävä miksi sinä niitä kuvia vainoat.  Eihän ne ole sinun etkä sinä omista tätä foorumia.


Minun on vielä kysyttävä sinulta, miksi sinä niitä kuvia laittomasti lainailet. Eihän ne ole sinun.

espen

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #65 : 12.03.2015 16:57:30 »
Minun on vielä kysyttävä miksi sinä niitä kuvia vainoat.  Eihän ne ole sinun etkä sinä omista tätä foorumia. Lisäksi oletko hoidossa ja käytätkö hametta. Jos et käytä niin sopisi kyllä sinulle erinomaisesti.
Loppu
mtl

Olisiko joku hattukuva kuitenkin parempi avatarena.

Ei nousisi tuo mairea hymy, millä aina kustantajat hurmaat ja saat loistavat myyntiluvut, niin ei nousisi meille tavallisille osaamattomille kynäilijöille niin ylivoimaiseksi kauhukuvaksi.

Joko muuten kevätrunot on "plakkarissa " kustantajalla ?

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #66 : 13.03.2015 21:27:40 »
Minun on vielä kysyttävä miksi sinä niitä kuvia vainoat.  Eihän ne ole sinun etkä sinä omista tätä foorumia.


Minun on vielä kysyttävä sinulta, miksi sinä niitä kuvia laittomasti lainailet. Eihän ne ole sinun.

Tämän kerran vastaan vielä. Sinä olet tosiaan tyhmä kun et tiedä edes sitä että niissä kuvissa on tagit valmiina ja sana -  help-  sivulle laittoa, kopiontia varten.  Ota jessus vieköön ensin selvää ennenkuin kirjoittelet. Nyt on loppu tämä.
mtl

Kreivi

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #67 : 14.03.2015 11:39:42 »
Minun on vielä kysyttävä miksi sinä niitä kuvia vainoat.  Eihän ne ole sinun etkä sinä omista tätä foorumia.


Minun on vielä kysyttävä sinulta, miksi sinä niitä kuvia laittomasti lainailet. Eihän ne ole sinun.

Tämän kerran vastaan vielä. Sinä olet tosiaan tyhmä kun et tiedä edes sitä että niissä kuvissa on tagit valmiina ja sana -  help-  sivulle laittoa, kopiontia varten.  Ota jessus vieköön ensin selvää ennenkuin kirjoittelet. Nyt on loppu tämä.
mtl

Sinulla on ihan otsaa haukkua minua tyhmäksi  :D Minkähänlainen älämölö nousisi, jos minä haukkuisin sinua tyhmäksi?

Nyt vain on niin, että minä olen ottanut selvää. Sitä vastoin sinä et ole ottanut selvää. Katsopas sitä kuvaa, jonka olet kopioinut runosi VARJOJEN VANKILA yhteyteen. Klikkaa sitten tätä linkkiä https://www.flickr.com/photos/nespyxel/16254115240/

Onko siellä "tagit" ja apuja kopiointia varten? Ei ole. Onko siellä valokuvaajan teksti "Please don't use my images on websites, blogs or other media without my explicit permission. All rights reserved - copyright © Stefano Scarselli"? On. Ellet ymmärrä englantia, niin voin kertoa, että siinä lukee "Ole hyvä äläkä käytä kuviani nettisivuilla, blogeissa tai muissa medioissa ilman minun nimenomaista lupaani." Ja sinullahan sitä lupaa ei ole.

Ja turha on keksiä mitään "kuvat tulevat sähköpostiini kiitosten kera" -satuja. Stefano Scarselli on jopa kirjoittanut Golden Agen ylläpidolle ja pyytänyt poistamaan kyseisen kuvan. Se miksi Aarno Korpela ei ole toiminut valokuvaajan pyynnön mukaisesti, on minulle hämärän peitossa. Alan epäillä, että hän ei ole oikein tehtäviensä tasalla.

Tähän lopuksi lainaan vielä omaa tekstiäsi ja osoitan sen sinulle: "Ota jessus vieköön ensin selvää ennenkuin kirjoittelet."