Kirjoittaja Aihe: Kommentteja ÄlyVähään  (Luettu 41754 kertaa)

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #30 : 17.09.2014 08:23:28 »
Tiedoksi rakastavaisille: Violan nimimerkki on Viola, eikä Viuula!  :-*

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #31 : 17.09.2014 22:04:48 »
Tiedoksi rakastavaisille: Violan nimimerkki on Viola, eikä Viuula!  :-*

En tiedä kelle osoitit mutta lausutaan hienosti Viuula !

leea

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 67
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #32 : 18.09.2014 08:07:49 »
Voi voi kun  ei  hienosti lausuttunakaan kuulu tänne ruudun ääreen,,
Kirjoitettuna vain näkyy!!
« Viimeksi muokattu: 18.09.2014 08:11:21 kirjoittanut leea »

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #33 : 18.09.2014 10:44:01 »
 .
Ihan kuluvalla äänellä ilmoitin. Voivoi. Onko vikaa kuulossa ;D
.

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #34 : 19.09.2014 09:45:28 »
Nyky-Suomessa alkaa jo jokainen olla sen verran kielitaitoinen että tietää ainakin vähän näistä kirjoitetun lausumisista.
Minullakin on lapsenlapsi jonka nimi on Jonh-Aulis.Kuitenkin häntä puhutellaan Coniksi.
Taitaa olla tämä meidän rakas suomemme niitä ainoita paikkoja joissa sanotaan niinkuin on kirjoitettu.
Siksi kai moni ulkomaalainen onkin ällikällä meidän puheemme kanssa.
Mutta niin Matleena kuin Kreivikin kinastelkaa toki,me toiset seuraillaan kuinka se seurustelunne edisdyy.

Kreivi

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #35 : 24.09.2014 03:10:31 »
ODOTETUT ORKIDEAT ÄlyVähässä
Vastaus #528 : tänään kello 02:24:28 ap

Matleenan runo mutta kuva taas kerran pöllitty henkilöltä joka nimenomaan kieltää kaikenlaisen kopioimisen.

https://www.flickr.com/photos/westrock-bob/14593108221/

Siellä lukee kyllä lukutaitoiselle ihan selkeästi:

Please NOTE and RESPECT the copyright.
© Bob Cuthill Photography - All rights reserved
 This image may not be copied, reproduced, published or distributed in any medium without the expressed written permission of the copyright holder.
BobCuthillPhotography@gmail.com


« Viimeksi muokattu: 24.09.2014 03:12:40 kirjoittanut Kreivi »

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #36 : 24.09.2014 06:03:22 »
 
Et käsitä...... Ootko Tolkunperän reivejä Savonmuolta. Sieltä mistä Nilsiän öljyseikki.
Juuli,   Kalumeetin keisarina.
Loppu tämä minun puoleltani.   
Juuli,   Kalumeetin keisarinna.

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #37 : 24.09.2014 09:20:48 »
"Runotyttö", kokeilepas seuraavaa reseptiä: Annat ylhäisen Kreivimme pitää tätä palstaa yllä aivan yksikseen, katsotaan, kuinka kauan hän jaksaa "synkkää yksinpuheluaan jatkaa"!!!

Ja  vaikka hän sinua rakkaudesta potkiikin!!!

espen

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #38 : 24.09.2014 20:04:02 »

 Minun mielestäni Kreivi oli tässä viestiketjussa asialinjalla.

 Moniko on toista mieltä ?

 ..

 PS.

 Pitkästä aikaa tullut postailtua tähän foorumiin. On tää yksi sellainen runoilija, että se kyllä tekee foorumille, kuin foorumille sitä apuharvennusta.
 

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #39 : 25.09.2014 08:45:35 »
En tule Espen tänne väittelemään sinun kanssasi, mutta tuon Ps:n jälkeen ikäni ja syntymälahjanai tuomalla vaistolla ja kokemuksella minuusta tuntuu, että itse olet Kreivi-nimimerkin takana.

Ketä Matleenan runot ja jutut häiritsevät. Ainoa häiriötekijä ovat hänen tekemisistään väittelevät "aikuiset". Ei hänen palstalleen ole pakko mennä! Minä aikatauluni salliessa luen mielelläni hänen tarinoitaan.

Olen sata varma, etteivät hänen juttunsa ja hauskat kuvansa ketään häiritse. Ja itsehän sinäkin saat lukemasi valita. Ainakaan minun harvaan kirjoitustahtiin eivät palstalaisten kirjoittelut vaikuta. Minulla vaan nytkin täällä kauniilla, syksyisellä rannalla on kiire. Tänäänkin tulee 16 "Marttaa" syömään kanagraatiiniani, saunomaan, uimaan ja nauttimaan olostaan.

Jotkut eivät aikuistu koskaan!

Mukavaa syksyistä päivää kaikille.

espen

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #40 : 25.09.2014 13:07:32 »

Jotkut eivät aikuistu koskaan!

Mukavaa syksyistä päivää kaikille.

Onneksi olet nuori hupakko läpi elämäsi, koska et aikuistu. :)

Mie en oo Kreivi. Kuinka nyt satuin lukemaan näitä saitteja pitkän ajan jälkeen. Eipä taida kannattaa, on tää niin turhanaikaista touhua enimmäkseen.
vai että olisin Kreivi ?

Sinun vaistosi ja kokemuksesi,,? Jos niitä joku seurailee, niin metsään meneepi.

Mukavaa syksyistä päivää kaikille. Yrittäkää lukea Älyvähää aina kun ehditte! Ties koska paukahtaa Nobelit ?

Kreivi

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #41 : 25.09.2014 16:58:27 »
Espen jo tuossa totesikin, ettei hän ole minä. Vahvistan omasta puolestani, etten ole espen.

Aloin miettiä, millaisia kokemuksia on ihmisellä, joka kuvittelee Villen olevan Kalle, jos Ville sanoo Kallen olevan asialinjalla. Olisiko tällainen ihminen hyvin nuori? Vai olisiko sellainen ihminen, jota ei koskaan kukaan muu kuin hän itse ole pitänyt asiallisena? Vai olisiko sellainen, jolla itsellä on kokemusta useammalla nimimerkillä kirjoittamisesta? Noh, samapa tuo  :)

Koitetaan pärjäillä! Aurinkokin paistaa  :)

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #42 : 26.09.2014 11:37:56 »
Meitä ihmisiä on niin monenlaisia.Joillekin on nämä erilaiset keskustelut ym.palstat sellainen henkireikä isoon maailmaan.
Me toiset vielä touhutaan siellä ja täällä,välillä vilkaistaan mitä netti-Ystäville kuuluu.
Minulle kyllä jotenkin myös kolahti että Espen ja Kreivi voisivat olla yksi ja sama tai ainakin Veljeksiä,mitä tulee tähän Matleenan kosiskeluun.
Sano hyvä mies,Herra Kropsukin jo mielipiteesi,onko hän postimies joka morsiantasi kiusailee....

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #43 : 26.09.2014 15:01:22 »
.
Tänne kirjoittaa häiskä joka omilla teelmillään, mm Postimies / Rantasipi / Kulman takaa...ellen väärää tietoa, jota en usko saaneeni koska tuli luotettavalta taholta,  rampauttaa monet sivut. On vissiin saanut yhdet bannitkin. Ainakin yhdet.

Jatkakaa.

Juuli

Samalla Kiitokset Piikatytölle, Anniliisalla ja muille. 
.
.

espen

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #44 : 26.09.2014 18:00:12 »
matleena says:

Katsokaa maireaa hymyäni avataressani, enkö olekin rehellisen ja oikeudellisen enkelin näköinen

 Tämän maireampaa ja imelämpää hymyä voi moni muukin yrittää, vain harva siinä onnistuu.