Keskustelualueet > Yhteiskunta

Yhteiskuntamme.

<< < (2/6) > >>

Anniliisa:
Toivottavasti nyt sitten kaikki kynnelle kykenevät täyttävät Kansalaisvelvollisuudensa.
Nyt on viimeinen hetki siihen tai sitten ei saa urputtaa moneen vuoteen.
Naureskellen luin noita mielipiteitä tästä edellisestä parlamentistä ja sen saavutuksista.
Paras ja parhaiten perille mennyt oli kun Pertti Virtanen ei saanut puheenvuoroa.

Kauniisti kuin kukkaan puhkeava kirsikkapuu revähti paperinivaska kun Veltto Virtanen sen paiskasi ja totesi että
..kaikki isänmaan ja äidinkin maan puolesta..Näin muisteli Paula Lehtomäki...

Anniliisa:
Hyvä että saatiin taas joku valtakuntamme ruoriin.
Toivotaan että saadaan asioitakin reilaan.Helppoa se ei kyllä taida olla.
Mutta kyllä puhemiehen paikalle kaipaisin jämäkkyyttä.
Yli puoluerajojen kaipaan entistä .....

Justiina:
Sinäpä olet aina varhain liikkeellä! 

Nähtäväksi jää, saako uusikaan hallitus talouden suuntaa muuttumaan.
Hesarin sivuilla oli kyselytesti, miten suuret leikkaukset vaikuttavat kunkin omaan talouteen. Minulla oli vaikutusta 7/15 tai 8/15, jos päivittäinen pala tumminta suklaata lasketaan makeisiin. Itse pidän sitä terveysruokana. 8)

http://www.hs.fi/politiikka/a1305958735164

Kettu5:
Taas kun aurinkoa on 24/7 jos ei ole pilvia :) pohdiskelin.Monella alueella elämässä on ulkopuolelta tullut henkilö "potkaissut" tuoreilla ajatuksillaan asiat eteen päin ja uusille urille.Insinööri tieteessä näitä kutsuttu Pelle Pelottomiksi,mutta välttämättä henkilöillä kun ei ole wanhan koulukunnan painolastia,joistakin mahdottomalta tuntuvasta on tullut mahdollista.Tämä tietokone,yhtenä esimerkkinä.Politiikassa päin vastainen esimerkki,piti väkisin työllistää,oli kuvaputki tehdas sekoilu.Litteät näytöt oli jo enemmän kuin kokeilu asteella.
Kun nyt on ei niin politiikassa tunnettu, ulkopuolelta, ei puoleen jäsen,ensikertalainen ja suoraan ministeriksi.Jos siinä yksi uusi mahdollisuus kohti parempaan? Olisiko äänestäjien enemmän huomioitava muukin kuin politiikan kokemus,ansiot ihan oikeista töistä?
(Jussiksi takasin etelän kaupunkiin)

Piikatyttö:
Jos Kettu lastensairaalashowssa puuhaavaa rouvaa tarkoitat, olen melkein kaikin osin tyytyväinen rouvan toimintaan. Syntyi kyllä menestyneeseen yrittäjäperheeseen (muistaakseni Sveitsistä Suomeen tulleeseen) ja on mahtavasti johtanut
yritystä.

Mutta on yksi asia, mistä minä en pidä. Lastensairaalan rakentaa SÄÄTIÖ, joka vuokraa tilat lastensairaalan käyttöön.

Itse ministerirouvakin on säätiössä (oletan) ja näin ollen nauttii aika hyvää vuokratuloa lopun ikäänsä!

Minä en olen tietoni saanut "puskaradion" kautta, julkisuudessa asiasta ei paljon rummuteta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta