Kirjoittaja Aihe: Hyvää Pääsiäistä  (Luettu 4684 kertaa)

Aarno Korpela

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 376
    • Profiili
Hyvää Pääsiäistä
« : 20.04.2014 08:59:44 »
Rauhallista, mutta myös Iloista ...

Pääsiäinen on koko kristikunnan tärkein juhla.

Lue aiheesta lisää
http://www.aarnokorpela.fi/artikkelit_kansio/yhteiskunta/kirkko.html#juttu2





« Viimeksi muokattu: 20.04.2014 09:02:44 kirjoittanut Aarno Korpela »

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Hyvää Pääsiäistä
« Vastaus #1 : 21.04.2014 19:43:19 »
Kauniin keltaiseksi on Hesan Rautatietorin ja -aseman ympäristö koristeltu. Näin se varmaan oli "ennen vanhaankin", mutta kun poistuin aina pääsiäiseksi maalle tai Lapin hiihtoladuille.

Keski-Suomessakin narssissit työntyvät oikein rynnimällä mullastansa.

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: Hyvää Pääsiäistä
« Vastaus #2 : 29.03.2021 09:14:11 »
Siirrytäänpä joulusta pääsiäiseen.

Elämme outoja, raskaita aikoja. THL, STM, hallitus ja eduskunta sanelee elämisemme rajat. Olen ajatellut, että kohta ne määrää ikkunat pimennettäväksi kuten sota-aikana.  :(

Minulla on kekseliäs ystävä. Hän on ruvennut pitämään meille puhelinystäville tietokilpailuja. Viimeksi piti tietää/arvata vanhoista lauluista  kukkia. Pärjäsin aika huvin, mutta suopursu tuotti päänvaivaa. Innolla odotan, mitä seuraavaksi tulee.

Rauhallista, toivorikasta Pääsiäistä kaikille!  :)

Nauttikaa narsisseista, pajukissoista, suklaamunista.  Minulla on kaapissa pääsiäisnoita. Kohta otan sen esille pöydälle .Ostin kaupasta kamalanmakuista mämmiä. Syömättä jäi! Yleensä en hukkaa ruokaa, mutta tämä meni roskiin. Onneksi oli pieni rasia!  >:(

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Hyvää Pääsiäistä
« Vastaus #3 : 02.04.2021 07:37:45 »
 Harmaalta näyttää säätila ,sopiva näin pitkänperjantain aamuksi.
Aurinkoisesta kevätsäästä onkin saatu nyt nauttia ja kevät ja luonto on kummasti edistynyt täällä lumisessa  Savossa.

Minulle on jäänyt äidin perintönä tapa että teen itse mämmiä.Nyt alkaa olla vaikeuksia löytää vain mämmi-maltaita.
Hyvää tuli tutuilla ohjeilla ja kun itse tekee niin tietää mitä siihen on laitettu.
Lammaspaistejakin katselin lähikaupassa mutta en ostanut.
Lapsuudessa lampaanliha oli syksyisin  niin yleinen ruoka että jotenkin jäi se villan maku suuhun.
Kanat ja broilerit kyllä paisteiksi saa riittää.

Toivon että pääsiäisaamuksi sää paranee,aurinko tanssii ja pikkuhiljaa koronakin talttuu.
Hyvää Pääsiäistä lukijoille toivottelen.