Kirjoittaja Aihe: " Henkinen koti "  (Luettu 307640 kertaa)

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #30 : 03.02.2014 15:39:28 »
Olen Vaarin kanssa samaa mieltä, että sivut "lässähtivät" uusiutuneiden sivujen myötä.

Minäkin huomaan josku, että on jäänyt monia juttuja lukematta, kun pääotsikon alla on vastattu useampaan alaotsikpon aiheeseen. Jos en joka päivä ehdi istua päätteeni äärellä, hyviäkin asioita menee "ohi suun".

Nyt juoksen "kokovartalohierontaani"! Yksi tunti ja kolme varttia ja siinä taas ehdin torkahtaakin! Naishieroja!!!

KROPSU3

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 89
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #31 : 03.02.2014 17:56:51 »
Hei kaikki!
On muutama vuosi kun viimeksi kirjoitin tanne.Siihen aikaan kirjoteltiin reippaita mielipiteita mutta sitten taman sivuston  uudistuksen myota keskustelu mielestani lassahti.Olen kuitenkin aina silloin talloin naita sivuja vilkaissut ja todennut etta kylla naita tarvitaan.
Nikkejani ovat olleet vaari,vilivaari ja willem.
Iloista alkavaa kevatkautta!


Ju Vaari,, muistan kun neuvoit minnuu alkuun et pittää tervehtiä kun tulee.
Muutkin varmaan ottaneet opikseen, koska scatissä ei muta tapahdukaan ,kuin tervehditään.
Oikea asia tietysti on se ,et olen sammaamieltä sun ja piikatytöän kanssa.
  Foorumista  saattaa olla terä poissa.
Anonymos 3- sanoi epäselvissä tappauksissa vastauksen,, aina se päti.
Jotenkin saattoi olla syvällisempää asioihin puuttuminen, virheistäkin rangaistin,
ei mollattu.
 Kettu vitonenkin  jotenkin muuttunut,,vaihtunutjo on nikin haltia.
Kivaa ajanvietettä kuitenkin"kun sen oikein oivaltaa".


pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #32 : 03.02.2014 19:34:33 »
Vaarin ja Willemin muistan "vanhoista hyvistä ajoista". En kyllä koskaan mieltänyt samaksi henkilöksi. Vilivaarista en muista kuulleeni. Olen muistavinani, että Willem vietti talvea etelän lämmössä? Täällä kyllä miesnäkökulmaa tarvitaa. Että mukaan vaan!  :D

Muuten olen sitä mieltä, että tämä palsta on juuri niin mukava, hauska taikka "lässähtänyt" kuin me sen kirjoittelijat olemme!  ???

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #33 : 04.02.2014 13:19:48 »
Muuten olen sitä mieltä, että tämä palsta on juuri niin mukava, hauska taikka "lässähtänyt" kuin me sen kirjoittelijat olemme!  ???

Voi voi, uskaltaako näppäimille lainkaan, ettei palsta lässähdä lisää ???

Ennenkin olen valitellut arkisuuttani. Ei synny tästä ilmansuunnasta kovin repäiseviä aloituksia. Kunhan höpinöilläni yritän rasvata saranoita. Jos monta päivää peräkkäin käymme vain jälkiä jättämättä nurkissa hiippailemassa, käy niin ettei lopulta kukaan uskalla avata suutansa.

Olkoon vaikka lattea palsta, yhtään en kaipaa riitelyä, nimittelystä puhumattakaan. Onhan niitä riitasointuisia inttäjien foorumeita netti puolillaan, jos melskettä kaipaa. Varoisin kovasti kehumasta entisiä "hyviä" (olivatko?) aikoja. Myöhemmin tänne osautuneet ihmiset voivat tuntea kehut neulanpistoina, vaikka kukaan ei tarkoittaisikaan sitä.

Muistan Willemin aiemmilta vuosilta. Kirjoitukset ilman ääkkösiä vaikuttavat eksoottisilta :) Kirjoita lisää! Ehkäpä sinulle on vaiettujen  vuosien varrelta kertynyt paljonkin sanottavaa. - Asetumme kuulolle!

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #34 : 04.02.2014 17:13:47 »
Hei vaari! Kirjoittelitko joskus sinne eräälle jo ovet säppiin laittaneelle foorumille?
 
Tuli vain mieleeni, kun todennäköisesti sinäkin olet jossain etelän mailla.  :D
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

merituuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 140
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #35 : 04.02.2014 17:21:48 »

 Voi voi, niitä repäiseviä aloituksia ei kyllä synny tältäkään
suunnalta. Tykkään kyllä käydä tällä palstalla, välillä on
vilkkaampaa ja välillä  hiljaisempaa, mutta sellaista se on tämä
ihmiselokin.

acca

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #36 : 04.02.2014 17:50:26 »
  Käväsin taas minäkin toisilla keskustelupalstoilla, kipin kapin tulin pois, epäpuraa ja toraa siellä.

   Suomi24:ssä on  70+ ikäryhmässä "Kahvipirtti"-niminen palsta, se on asiallinen ja mukava, ainakin joskus käydä lukasemassa.

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #37 : 22.02.2014 09:10:42 »
Kekkonen-Kekkonen-Kekkonen-Kekkonen.......... Pumpuli-pumpuli-pumpuli-pumpuli.......... :-[

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #38 : 22.02.2014 11:39:30 »
Kekkonen-Kekkonen-Kekkonen-Kekkonen.......... Pumpuli-pumpuli-pumpuli-pumpuli.......... :-[

Pistetään yksi Fagerholm väliin  ;D
Aika kauan saat napsutella päästäksesi ohitseni. Ohittelijoita toivonkin  ;D

Ei mulla mitään kummempaa, siivoamassa olen. Kauppaan pitäisi lähteä, mutta sataa lunta sakeasti. Kunhan kaikki toiset ovat Sotshissa, lähden katsomaan, onko tie aurattu. Kaupassa on aina väljää, kun suomalaislajeja on nähtävillä.

Imuri tuossa tuijottaa vaativasti...

Huomenna saan talvilomalaisia käymään. Täytyy katsella isompaa kattilaa  :)

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #39 : 22.02.2014 16:43:11 »
Pistetään yksi Fagerholm väliin  ;D

Tulipa mieleen, että Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Fagerholm, Kekkonen... on sukupolvikokemus.
Meille sen ajan eläneille ei tarvitse selitellä asiaa, mutta mahtaisivatko aikuiset lapsemme ymmärtää huumoriamme.
Ajatella, tuostakin on jo 56 vuotta.

Mihin aika meni?

Hyvänen aika!  ??? Selasin vanhoja viestejäni ja huomasin emämokan edellisessä vastauksessa. Miksi kukaan ei oikaise kun puhun läpiä päähäni? Vai ajatteletteko, että siellä se dementikko taas horisee omiaan? Horiskoon.
Kirjoitin helmikuussa Kekkosen valinnasta. Silloin juuri oli kulunut 58 vuotta, ei 56. Ei suuri virhe, mutta nolo laskuvirhe kuitenkin. En pidä virheistäni, toisille annan anteeksi enemmän.

"Henkiseen kotiin" taas palasin tänäänkin koipia oikaistessani. Minnekä muualle :D.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2014 16:59:53 kirjoittanut Justiina »

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #40 : 08.08.2014 17:32:27 »
Muokattu viesti ei nostanut edellistä oikaisuani pinnalle. Jospa nyt nousisi.
Asia ei ole kovin tärkeä, mutta kismitti hetken. Tuli mieleen, että saatan olla höperehtinyt enemmänkin jossakin muualla. Entäpä jos aloittaisin siivouksen ja poistokampanjan.

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #41 : 08.08.2014 18:57:11 »
" Minkä kirjoitin, sen kirjoitin " on minun mottoni.

En edes osaa lainata, muokata, poistaa. Enkä ole niitä taitoja vielä tarvinnut. Saattaisin oppia, jos opettisin, mutta näin kuumalla ei jaksa!

Siivoa sinäkin, Justiina, vaan sitä sun ja PP:n huushollia ja jätä ne kirjoituksesi rauhaan.  ;)

Meidän kirjoitukset alkaa jo olla historiaa. Niin kauan on täällä oltu.

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #42 : 08.08.2014 22:11:14 »
Justiina ja Pumpuli, ette jouda minnekään "historian sivuille". Terävää tekstiä, täyttä elämänviisautta jokainen rivi. Jos nyt joku ynnälaskuvirhe sattuu, se on nuoruusdementiaa!!!

Minä siivosin kaksi katiskaa! Viime viikon "ykkösen" lomaperhe ei ole katiskoitaan katsonut ja muutama mädäntynyt ahven oli, mutta joukossa kiloinen, polskutteleva hauki ja lahnakin. Ja toisessa katiskassa ei "lahonneita", mutta pienempi hauki. Ovat nyt pakkasessa huomiseen ja sitten kaupunkihuushollissa jauhat ja kalapullia tulee.

Kyllä nyt kädet kalalle tuoksuvat.

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille.

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #43 : 09.08.2014 19:17:44 »
No olkoot sitten siivoamatta. Joskus vain ärsyttää "nuoruusdementia"kohtaukset. Olen ennenkin sanonut, että eniten pelkään muistisairauksia ja toiseksi eniten liikuntakyvyn menettämistä. Tosin PP lohduttaa, että Justiinasta tulee helppohoitoinen dementikko, kun se pääsee niin hitaasti karkuun.

Siivoamisesta puheen ollen siivoilin pinaattia, ryöppäsin ja pakkasin pakasterasioihin. Nyt on vihreää vähän siellä sun täällä. Pinaatti on tykännyt kasvaa ulkona laatikossa.

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: " Henkinen koti "
« Vastaus #44 : 09.08.2014 20:45:09 »
Yhtä ja toista puuhaa tämä meidän porukka.
Ensin vähän hämmästyin että missä välissä Pumpuli miehenkin sieppasi,eikös me olla niitä sinkkuja tai puumanaisia.Sitten ymmärsin että naapurin miehestä onkin puhe.Nämä naapuri leskimiehet kyllä tarvitsevatkin vähän huoltoa ennenkuin tottuvat yksin elelemään.
Täällä ei vielä ole kiire viininmarjojen keruuseen.Minun puutarhassa on vain yksi herukkapensas.
Istutin Mortti lajikkeen ja on aivan valtavasti isoja ja makeita marjoja.Eivät kaikki vielä aivan kypsiä.

Justiina puhuu Kekkosesta ,oli juuri puhe pihaparlamentissa että mitähän nyt Kekkonen tekisi jos olisi kuulemassa miten asioita hoitelevat itä-naapurin kanssa.Eräs vanha pappa sanoi että ensin antaisi vitsaa kintuille tuollaisille päättäjille ja sitten sanoisi ettö ..saatanan tunarit..
Tuota illan elokuvaa Musta jää minäkin oottelen,en ole ennen sitä katsonutkaan..