Keskustelualueet > Matkailu

Aikamatkalla uuteen vuoteen.

(1/3) > >>

Anniliisa:
 Hitaita ystävät olette kertomaan kuulumisianne.
 Onkohan minulla tämä oma sivu niinkuin Matleenalla tuo äly-vähä.
Mutta asiaan.On tosi hauskaa että Pumpuli huolehtii  myös tuosta meidän rakkaasta Kropsustamme ja lupailee  stoolon alle.

Kovin on vähän enää tätä vanhaa vuotta jäljellä.
Avataan taas uusi sivu,mitä se tuo tullessaan...
Ainakin tässä taajamassa rakettien pauketta muutamaksi tunniksi.
Vaikka ollaankin pääministerin kotipitäjässä niin ei mitään järkeä koko touhussa.
Taidettiin viime vuonna jo paloautojakin tarvita.
Olisi kyllä paikkoja yhteiseen ammuntaan mutta kun ei ole saatu aikaiseksi mitään järjestelmää.

 Hyvää vuoden vaihdetta kuitenkin ja matkaa uutta kohti..

Piikatyttö:
Pistit Anniliisa minutkin kirjoittamaan muutaman rivin, vaikka "minua viedään kuin pässiä narussa"!!!

Ei, vapaaehtoisuuteen vieminen perustuu, sillä rannalla on ruuhkaa. Viikonloppuna talot täyttyivät ja tulevana lauantaina taas "hiki hatussa" vaihdetaan asukkaita. Onneksi syntymäkotini naapuruudesta lähtöisin oleva ikätoverini eläköityi lokakuussa ja viettää jouluaan syntyämaisemissaan ja auttaa minua. Toki olematonta korvausta vastaan!

Käyn kyllä teitä täällä lukemassa, niin kuin olen todennut, vaikka kirjoittamaan en ehdikään.

Hyvää Uutta Vuotta kaikille.

Kettu5:
Eletään tämän vuoden viimeistä päivää,HeSa;rin kannen kuva ei ole ainakaan tältä vuodelta Ullanlinna Kaivopuisto täysin lumeton. Olisiko kuvan käsittelyllä tehty? Jäänyt hiihtäminen vähemmälle.Musta vuoden vaihde aivan tavaton ole täälläkään,joskus lunta on yli tarpeen. Nyt kiire trefeille Stokan kellon alle,Hänen kanssa suunnitellaan äkkilähtöä lämpimään 8)

Aarno Korpela:
Löysin valokuvistani valokuvan, joka sekin on jo vuosikymmenien takaa.
Silloin syntyi ajatus kysymykselle:
"Mikä maa, mikä valuutta?"

Kettu5:
Aikaa on matkailuun,nyt löysin paikan jossa tämä wanha läppäri suostu toimimaan vapaassa langattomassa verkossa.Pimeätä pakoon oli lähdettävä,kun Joulun sai "lusittua" suku on pahin sanotaan.Paikallis television uutisissa oli kuvia lumisesta Teiden huipusta muuten ei ola meikäläisittäin kylmää kuin normi meidän keski kesä. Lenkit pitää tehdä vähän tilanteen mukaan nuo korkeus erot aina yllättää jos ei tyydy vain sataman ranta tiehen. Tänä vuonna näky Pääsiäinen olevan aika myöhään joten josko sitten pohjoseen kevät hangille hiitelemään?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta