Keskustelualueet > Hyvinvointi

Kaikki hyvin.

(1/4) > >>

Anniliisa:
Periaatteella että ystävää ei jätetä sain tuon meille rakkaan Kropsumme langoille.
 Hyvin siellä mies jaksaa ,on vain joitakin ongelmia operaattorinsa kanssa.
Kaipailin häntä tuolta Ghatin puolelta ja kiitos Leean sain tietää hänen siellä surffailleen.
Varmaan kohta myös tekstiä tulee.Voikaa hyvin kaikki ystävät.
Minulla on jo taas matkalippu ostettu Floridan aurinkoon.

Justiina:
Kiitos Anniliisa! Mukava kuulla, että Kropsu on kunnossa. Näillä kymmenillä kun kaikki on mahdollista.

Sinuakin olen kaivannut savolaisvahvistukseksi. ;) Yksin on pitänyt pärjäillä.
Toivottavasti Sinulla myös on kaikki hyvin. Olisi mukavaa kuulla kuulumisiasi.
Vietätkö vielä joulun kotimaassa?

Anniliisa:
 Kiitos kysymästä Justiina siellä PP.een kainalossa.Kade,Kade....Ihan hyvin minulla on mennyt kun ottaa huomioon myös ikärasitteet.Nyt menen sinne rapakon taakse jo marraskuussa.Vähän niinkuin kotimieheksi ja kissapiiaksi.Joulu on vielä vähän auki,saa nyt nähdä.
Tämä matkustaminen menee vaikeammaksi kun ikää karttuu.Mietin jo lopettavani tämän ramppaamisen.Tyttäreni pikku-poika on ollut suurin syy tähän kaikkeen.
Silmäilen aivan mielenkiinnolla aina näitä teidän jorinoita
Rohkeasti vain Leeakin kertomaan kuulumisiaan.Minusta tuo Chatti on hankalaa,menossa monta asiaa yhtä aikaa .
Täällä saa kertoa tapahtumiaan,jos joku ei niitä halua lukea niin eihän se haittaa.Ainahan se ilahduttaa jos vielä joku kommentoi juttujasi mielenkiinnolla.Kropsu on hauska pappa murteineen,ymmärtää meitä kaikkia.
Eihän koskaan asiat mene kaikkien mielen mukaan,sen huomaa jo taloyhtiöistä.
Kaunista syyspäivää ja vaahteran lehtien lentoa on mukava katsella.

Justiina:
Hei, Anniliisa!
Mukava kun vastasit. Lehtien lentoa täälläkin, välillä pelotti sähköjen katkeaminenkin. Nyt on hieman tyynempää. Hyvä vain, että tuuli karisti lehdet, pääsee haravoimaan ennen lumen tuloa.

Heh, PP:n kainalo on kova siirtyilemään näköpiiristä. Se marjastus, nääs. Aamupäivällä lähti karpalosuolle ja äsken tuli takaisin. Sitten on rankojen karsiminen ja ajo sekä muut hommat. Kävipä katsomassa pari päivää sitten erästä konetta nuoremman yrittäjän kaverina siellä teidän kylässä. Enimmäkseen ihan keskenäni saan oleskella. Takka ja akka ovat kotona viihtyviä  ;D

Tähän aikaan vuodesta kun pimeys kaatuu päälle ja loska alkaa lentää voisin ihan hyvin ajatella Floridan tapaista paikkaa.

Tsättäily on outo laji. Pitäisi reagoida nopeasti ja osata kirjoittaa sukkelaan, ei käy mulle. Tällainen kirjoittelu omaan tahtiin sopii paremmin kankealle Justiinalle. Vaikka ei olisi mitään ihmeellistä kerrottavaa, on terveellistä vaivata aivojaan kirjoittamisella edes vähäisessä määrin. Jos joku ei halua lukea, voi nimimerkkikirjoittajan sepustukset jättää rauhaan.

KROPSU3:

--- Lainaus käyttäjältä: Anniliisa - 12.10.2013 14:41:32 ---Periaatteella että ystävää ei jätetä sain tuon meille rakkaan Kropsumme langoille.
 Hyvin siellä mies jaksaa ,on vain joitakin ongelmia operaattorinsa kanssa.
Kaipailin häntä tuolta Ghatin puolelta ja kiitos Leean sain tietää hänen siellä surffailleen.
Varmaan kohta myös tekstiä tulee.Voikaa hyvin kaikki ystävät.
Minulla on jo taas matkalippu ostettu Floridan aurinkoon.

--- Lainaus päättyy ---
 

Kyllä vanhan kropsun sielu sai virkistystä kun havaitsin  olevani monenkin ystävän huolenpidon kohteena.
 On jäänyt vallan hunningolle tää kirjottaminen kun sekoilin täällä "bitti-mettässä".
  Kesä meni hyvin ja huonosti.. niinkai se meni muillakin, onhan elämänsaatossa melko tasan kivaa ja vähemmänkin kivaa..
Anniliisa taas hankkii sinne rapakontaakse menoa ja Justiinan juttelusta saattaa hoksata menneen ajan haikailua,
 päätellen siitä et hän jo hiihtomaastoista puhuu.. :o .
  Jospa tästä taas tulevinakin aikoina koittais tehdä näitä oiko-sormihommia.. moi vaan kaikille ja menkää pirttiin jos sataa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta