Heips!
"Aika kuluu arvellessa, päivät päätä käännellessä!" Näin sanoo vanha sananlasku ja mulla on todella koko kesä mennyt näin.
Kurkannut olen tännekin harva se päivä, mutta aina on sellainen tunne, että ei ole mitään kirjoitettavaa, mutta niin taitaa olla muillakin, kovin vilkasta kun ei täällä näytä olevan tuo keskustelu.
Polvi on ihan hyvällä mallilla, nyt alan uskoa, että siitä vielä jotain tulee. Kauan se oli kipeä.
Ulkona pitäisi vielä ohjeen mukaan käyttää kyynärsauvaa ja aika hyvin olen ohjeita noudattanut - edelleen jumppaan polveakin aamuin illoin vaikka ei se jumppa ole lainkaan mun juttuni.

Löysin netistä "Nivelklubi"-nimisen foorumin ja sieltä olen saanut uskoa toipumiseen.
Tiedän kyllä, että mistään sairauksistakaan ei saisi hakea tieto keskustelupalstoilta, mutta jätän kaikki epäonnistuneet tapaukset ulkopuolelle.
Justiina kirjoitti mahdollisesta lonkkaleikkauksesta. Olen luullut, että sen kanssa on vaikeampaa, mutta olen antanut itseni ymmärtää, että koska polvinivel on ihmisen isoin nivel, niin sen kanssa on vaikeampaa.
Ja Inkeri on uusinut ajokorttinsa. Mulla se on edessä ensi vuonna. Viime kerralla huvittavinta oli se, kun käskettiin piirtää kellotaulu! Sanoinkin, että kait sen nyt jokainen osaa piirtää, niin lääkäri kertoi sen olevan yllättävän monelle vaikeaa.

Nyt on aika lopettaa ja toivotella kaikille hyvää yötä!