Kirjoittaja Aihe: Meggi  (Luettu 6517 kertaa)

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Meggi
« : 18.01.2013 10:54:13 »
No, minähän arvasin jo etukäteen, että media säikyttää sen kissaparan. Toivottavasti ei saanut elinikäisiä traumoja. Nykyisen pressan kellarissa on hiiriä. Sinne vaan Meggi hommiin.!  ;D

Suomessa on tällähetkellä rotukoiria ennätyksellinen määrä 650 000. Ikkunani ohi vaeltaa päivän mittaan monenmoista haukkujaa. On "kirpunkokoisia" ja suuria motkaleita. Sitä vaan en ymmärrä, miten ne taluttajat ei voi korjata niitä jätöksiä. Siellä sitten samoissa hankissa kieriskelee lapset.  >:(

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Meggi
« Vastaus #1 : 18.01.2013 16:38:20 »
Katsoin myös että ei mikään ihme jos kissa pelkää kun paljon porukkaa ja salamavalotkin välähteli.Kaunis kissahan tuo Meggi oli.

Sama täällä että koiran taluttajia paljon kulkee ohi.Joskus sattuu että jätös on meidänkin parvekkeen edessä ja siitähän en tykkää yhtään.Olen sitten käynyt korjaamassa pois.Koskaan ei osu näkemään kuka oli että antaisi palautetta.Sekin on ikävää kun annetaan koiran kakkia keskelle kävelytietä eikä korjata pois.Ei ole kiva astua koirankakkaan.Meidän kadullakin on 2 koirankakka-laatikkoa mihin voi kakkapussin laittaa eikä tarvitse mukana kanniskella.
Paljon on myös sellaisia koiranomistajia jotka korjaavat koiransa jätökset.Olisi vaan kaikki mutta siihen ei koskaan päästä.

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Vs: Meggi
« Vastaus #2 : 18.01.2013 18:04:49 »
Oi  "kulta< Annuska... oikeasti minä oon  vuoskymmenet,,,- siitä saakka kun
"vapaakasvattaminen itsensä läpi löi- ollut vuosittain luomu ajattelua vastaan,,
joka ei rajoja tunne.. paskaan me hukumme kyllä, mutta eikai se luomakunnan
kruunun ratkaisuihin saisi niin äkkiä vaikuttaa..
Koskahan saamme neljalkaisia ihmisiä.. "
päitä jo va<ihdellaan"