Kirjoittaja Aihe: Joulun kukkasia  (Luettu 14750 kertaa)

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Joulun kukkasia
« Vastaus #15 : 11.08.2019 08:54:12 »
Yllätyin kun avasin tämän sivun.Kiitos kommenteistanne.Perusasiat on hyvin kun on vielä huumoria mukana.
Justiina tekee arvokasta työtä kun huolehtii PPeestään.Tsemttiä teille molemmille .

 Olen jotenkin teille kateellinen kun saatte viettää vanhuutta yhdessä.Minä olen  ollut niin kauan yksin että en uskaltanut enää tarttua uuteen mahdollisuuteen.
Uusi rakkaus oli mahtava tunne mutta järki sai nyt voittaa.
Pumpuli on huruplikka,kun jaksaa iloitella.Hyvää jatkoa .Minä vain nyt hoitelen ruusujani.Seuraan kyllä maailman menoa mielenkiinnolla ja heilutan
peukaloa ja annan kommentteja kansainvälisen perheeni parissa.

Nyt vielä näihin joulun kukkasiin. Laitan nyt tämän ..ruusuni..ruukkuun ja annan olla siellä ulkona mahdollisimman  pitkään syksyllä.Otan sisälle kun talvi alkaa tulla .katsotaan sitten kukkiiko joulun aikaan. Pärjäilään.   

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: Joulun kukkasia
« Vastaus #16 : 01.09.2019 14:27:32 »
Huruplikan seikkaulut elokuun yössä:

Ilta KK:lla kääntyi pettymysten ja yllätysten yöksi. Alkuillan pettymys oli niin valtava, että olin varma, että mökille palattuani heitän sen kaikkein kauneimman Arabian kulhon muurin kylkeen!  >:(

Illan kääntyessä leppeäksi elokuun yöksi, löydän yllätykseksi itseni yöuinnilta Kokemäenjoen rannalta.

Ikiaikainen valtavirta soljuu kohti merta. Rannalla vesi on tyyntä ja kirkasta. Tähtitaivas yllä ja etäällä siintää kaupungin valot.

Kirpeänkylmä vesi hivelee tanssista kuumennutta ihoa ja armollinen leppeä hämärä kietoo syleilyynsä vanhenevat muodot.

Ja mikä parasta: Kulho on ehjä!  ;)

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Vs: Joulun kukkasia
« Vastaus #17 : 09.09.2019 19:53:57 »
Wau! Olipa jännittävän ilmavasti kirjoitettu kuvaus. Tuohon voi kuvitella kaikenlaisia käänteitä, myös onnellisen lopun huruplikan tanssi-iltaan. Nyt pitäisi tietää, onko kyseinen joki lähelläkään asuinsijojasi. Ehkä on, ehkä ei. Siinäpä on kuvitelmille ainesta.
Onneksi kulho säästyi. ;) Varaa muovikippo vastaisen varalle, kestää monia pettymyksiä -  joita toivottavasti ei tulekaan. Mutta varalta... neuvoo ikuinen realisti Justiina.

Tämän ketjun otsikko huvittaa myös. Joulun kukkasia ja uimareissuja! Mutta eipä mitä, joulu lähestyy taas uhkaavasti. Ensi kuussa ilmestyvät lehtien ensimmäiset ohjeet täydellisen joulun valmisteluun. Apua!

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Joulun kukkasia
« Vastaus #18 : 18.09.2019 18:02:43 »
Hauska tuo Pumpulin kuvaus epäonnisesta tanssiretkestä.
Olisiko ollut joku ..eronnut tai karannut..hurmuri jonka exsä tulikin kotiin noutamaan.
Kylmä kylpy onneksi sai tunteet tasapainoon.

Jouluruusuni pukkaa kukkanuppuja .Nyt vain on vaikea päättää missä sitä yritän nyt kasvattaa.
Netti neuvoo ja kertoo että ei Suomessa niitä joulukukkijoiksi ole kasvatettu.
mutta yritän nyt kuitenkin.
Tunnelmallisia pimeneviä iltoja toivottelen teille  niin ystävät kuin kylän miehetkin.