Keskustelualueet > Harrastukset

TV:stä katsottua.

<< < (2/29) > >>

Hemuli:

--- Lainaus käyttäjältä: kropsu1 - 20.11.2012 06:39:38 ---Luin loppuun TK:n- keräämää, ja toimittamaa kyläkirjaa,
Olen tällä kylällä syntynyt ja alkutaipaleeni vaeltanutkin ensimmäiset parikymmentä vuotta.
Hämmästellä pitää kuinka jotkut ikä-toverit aikaansaavat dogumentin kylän asioista
näin pitkällä aikavälillä, 

--- Lainaus päättyy ---

Eipä sitten samalta kylältä olla Kropsun kanssa lähtöisin.
Mun kotikylästäni  on tehty kirja, jossa on kuvattu kylän talot päästä päähän ja kerrottu vähän omistajista, muut tarinat ovat jääneet vähemmälle.

Sitten on se "Junnon koulukirja", jossa ovat kaikki  pitäjän (nykyisin kaupunki) koulut, joita oli yhdeksäntoista silloin, kun itse kävin koulua.
Onkohan niitä nyt kolme, tai yksi on kaiketikin remontissa ja koulua käydään Kalliolassa.

Niin se maailma muuttuu, tämän entisen kunnan aluella missä nyt asustelen, oli ennen viisi koulua, nyt on vain yksi, joka on rakennettu vuonna 1999, se kyllä pysyy toiminnassa.

Eipä ole tässäkään telkusta kirjoiteltu ja silloin kun käytiin koulua, ei ollut telkusta tietoakaan, joskus koulussa kouluradiota kuunneltiin ja sekin oli harvinaista herkkua.

Näin ne jutut rönsyilee.

Anniliisa:
Voi JORMA....mitähän minun nyt pitäisi sanoa ,sanon vain..Minä rakastan sinua.
Tämä on lainaus Maria tuomarilta TALENT kilpailussa tälle meidän laulavalle Bussikuskillemme.
Nyt lauantaiiltana kilpailu huipentuu loppuotteluun..

Muuten jää television katseluni aika vähiin.Aikoinaan katselin aina miehen eläessä näitä poliisi-sarjoja.
Dallas oli myös joskus kova sana,nyt en enää ole siitäkään kiinnostunut.
Uutiset ja ajankohtaiset tulee seurattua
Useimmiten laitan musiikin puolelle kun pyssyt alkaa paukkua..
Saksalainen sarja LEMMENVIEMÄÄ on kyllä katsottava,jos ei ehdi illalla niin tulee aamusella heti uusintana.Nyt olen seurannut myös uusintana tulevaa kotim.PIRUNPELTO sarjaa.On kertomus tosielämän kieroiluista. Ja sarjahan jatkuu uusilla jaksoilla..

Hemuli:
Onneksi olkoon!

Daniel, pieni runonlausuja voitti Talentin - ja kolmekymmentätuhatta euroa.
Luulisin kaikkien suovan hänelle sen voiton, oli hän niin mainio. ♥ ♥ ♥

http://www.youtube.com/watch?v=UKzle5L3eqs

Ps. Kuva Kaleva-lehden sivuilta.

Anniliisa:
Onnea Daniel ,noin lahjakas lapsi tarvitsee ja varjelusta.
Ihmelapsi todella,voi kumpa tämä maailma ei häntä saisi pilattua.

Vaikka olin iloinen hänen voitostaan niin sydämeeni sattui.
Toivon hänen vanhemmilleen viisautta että kaikki onnistuisi.

Hemuli:
Olen aina ollut vähän urheiluhullu, vaikka itse en ole koskaan mitään urheilua harrastanut, ellei oteta lukuun "suksimista"  talvisin ja sekin on jo olosuhteiden pakosta jäänyt.

Nyt tulee tv:stä tuutin täydeltä mäenlaskua, hiihtoa, yhdistettyä, ampumahiihtoa ja mitä muuta vielä...
Vanhasta tottumuksesta tulee sitä katsottua vaikka Suomella menee huonosti tai oikein huonosti.
Epäonneakin on mukana, kun mäkihyppääjistä Koivuranta ja Happonen ovat joutuneet polvileikkauksiin ja Olli taitaa olla vallan hunningolla, mikä on sääli, sillä hänessä oli kyllä ainesta hyppääjäksi.

Tulee mieleen, että miltähän tuntuu näistä kaikista urheilijoista, kun eivät vaan pysty parempaan ja mukana pitää olla.
Ei voi muuta kuin toivoa, että vielä nähdään parempiakin aikoja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta