Kirjoittaja Aihe: TV:stä katsottua.  (Luettu 88720 kertaa)

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
TV:stä katsottua.
« : 18.11.2012 11:47:56 »
Täällä ei ole paljoakaan keskusteltu TV-ohjelmista, kai katsojia kuitenkin löytyy.
Kesän sai TV olla melko rauhassa, mutta nyt syksyn myötä katsottavaakin taas löytyy.

Eilen tuli neloselta Talentin finaali 1.
Siinä on kilpailemassa aivan huikea Daniel 7-v. Poika lausuu runoja niin upeasti että ei kukaan muu.
Hän on todella hurmaava, häntä kuuntelisi ja katselisi vaikka  "päivän syömättä"!
Itse en äänestänyt, mutta onneksi muut äänestivät hänet suureen finaaliin.

http://www.youtube.com/watch?v=BgzazK2ipx8

Hyvää sapattia! :D
« Viimeksi muokattu: 19.08.2013 14:18:58 kirjoittanut Hemuli »
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

espen

  • Vieras
Vs: TV.
« Vastaus #1 : 18.11.2012 12:58:42 »
 Varmaan joskus aiemminkin sanonut, että meillä seurataan melko tiiviisti Emmerdalea.

 

 Mitäs muuten tässä on tapahtunut? Meninkö nappaamaan kuvan netistä jo ennenkuin asia on tapahtunut täällä meillä?

 Cain Dingle nimittäin kiristää tällä hetkellä Natasha ja Nathan Wyldeä, koska aavistaa jotakin tapahtuneen Mark Wyldelle?

 Saas nähä, joko ens viikolla päästään tässäkin asiassa johonkin ratkaisuun?

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: TV.
« Vastaus #2 : 19.11.2012 21:03:22 »
Eipä taida löytyä muita tv:n katsojia kuin espen, joka  katsoo paremman puoliskonsa kanssa "Emmentaalia".
Mua on harmittanut, kun en sitä aikoinaan alkanut katsomaan, on varmaan ihan hyvä sarja, kuten brittisarjat yleensä.
Joskus tosin päätin, etten enää ikinä ala katsomaan mitään ikuisuussarjoja.

Dallasia joskus töllötin ja nyt sekin on taas herätetty henkiin. Ensimmäisen jakson katsoin, mutta jätin siihen, ei tuntunut lainkaan tutulta, vaikka siinä JR, Bobby ja Sue Ellenkin vielä olivat.

Maanantaisin tulevaa kotimaista poliisisarjaa Roba olen katsonut. Siihenkin oli vähän epäluuloja, kun näyttelijöinä on paljon sketseistä tuttuja. Tuntuu, että ei niitä voisi ottaa vakavasti.

Pian se jo alkaakin.

Hyvää illan jatkoa, jos tänne nyt joku sattuu kurkkaamaan.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2012 22:04:20 kirjoittanut Hemuli »
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #3 : 20.11.2012 06:39:38 »
Ei kai  mun tämä pulinani saata kuulua telkkuun" eikä muuhunkaan palstaan.
Heräsin vaan klo puol 5,,eikä pää huolinut unta enempää tähän jaksoon.
Sellasta on liikkeellä, tässä iässä.
Luin loppuun TK:n- keräämää, ja toimittamaa kyläkirjaa,
Olen tällä kylällä syntynyt ja alkutaipaleeni vaeltanutkin ensimmäiset parikymmentä vuotta.
Hämmästellä pitää kuinka jotkut ikä-toverit aikaansaavat dogumentin kylän asioista
näin pitkällä aikavälillä,
Aikuis ikäni olin poissa täältä, mutta palasin takaisin, enkä aijo enää ominavuin pois mennäkään.
Suomessa on saatavilla taustatietoa itsestään ja juuristaan melkoisen kaukaa, omistanikin
jo 15-vuosisadalta- nykypäivään.
Melkein poruttaa kun lueskelee ikätoverin kirjoittaamia tapahtumia ajoilta jotka itse on unohtanut.
 Kokonais havainto on; Ei ihmisten elintavat ja pirunkurit ole mikskään muuttuneet.
  Kiitosta   T.K- et oot viittinyt "kurkkia Kyläläisten elämään.. :o
 
   

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #4 : 20.11.2012 08:52:03 »
.


Mie tehny oon kui Kropsukii
tääl  nii mukavii Isäntiikii....
.

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #5 : 20.11.2012 10:52:43 »
Luin loppuun TK:n- keräämää, ja toimittamaa kyläkirjaa,
Olen tällä kylällä syntynyt ja alkutaipaleeni vaeltanutkin ensimmäiset parikymmentä vuotta.
Hämmästellä pitää kuinka jotkut ikä-toverit aikaansaavat dogumentin kylän asioista
näin pitkällä aikavälillä, 

Eipä sitten samalta kylältä olla Kropsun kanssa lähtöisin.
Mun kotikylästäni  on tehty kirja, jossa on kuvattu kylän talot päästä päähän ja kerrottu vähän omistajista, muut tarinat ovat jääneet vähemmälle.

Sitten on se "Junnon koulukirja", jossa ovat kaikki  pitäjän (nykyisin kaupunki) koulut, joita oli yhdeksäntoista silloin, kun itse kävin koulua.
Onkohan niitä nyt kolme, tai yksi on kaiketikin remontissa ja koulua käydään Kalliolassa.

Niin se maailma muuttuu, tämän entisen kunnan aluella missä nyt asustelen, oli ennen viisi koulua, nyt on vain yksi, joka on rakennettu vuonna 1999, se kyllä pysyy toiminnassa.

Eipä ole tässäkään telkusta kirjoiteltu ja silloin kun käytiin koulua, ei ollut telkusta tietoakaan, joskus koulussa kouluradiota kuunneltiin ja sekin oli harvinaista herkkua.

Näin ne jutut rönsyilee.
« Viimeksi muokattu: 20.11.2012 11:08:54 kirjoittanut Hemuli »
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #6 : 28.11.2012 09:33:24 »
Voi JORMA....mitähän minun nyt pitäisi sanoa ,sanon vain..Minä rakastan sinua.
Tämä on lainaus Maria tuomarilta TALENT kilpailussa tälle meidän laulavalle Bussikuskillemme.
Nyt lauantaiiltana kilpailu huipentuu loppuotteluun..

Muuten jää television katseluni aika vähiin.Aikoinaan katselin aina miehen eläessä näitä poliisi-sarjoja.
Dallas oli myös joskus kova sana,nyt en enää ole siitäkään kiinnostunut.
Uutiset ja ajankohtaiset tulee seurattua
Useimmiten laitan musiikin puolelle kun pyssyt alkaa paukkua..
Saksalainen sarja LEMMENVIEMÄÄ on kyllä katsottava,jos ei ehdi illalla niin tulee aamusella heti uusintana.Nyt olen seurannut myös uusintana tulevaa kotim.PIRUNPELTO sarjaa.On kertomus tosielämän kieroiluista. Ja sarjahan jatkuu uusilla jaksoilla..


Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #7 : 01.12.2012 21:24:39 »
Onneksi olkoon!

Daniel, pieni runonlausuja voitti Talentin - ja kolmekymmentätuhatta euroa.
Luulisin kaikkien suovan hänelle sen voiton, oli hän niin mainio. ♥ ♥ ♥

http://www.youtube.com/watch?v=UKzle5L3eqs

Ps. Kuva Kaleva-lehden sivuilta.
« Viimeksi muokattu: 01.12.2012 23:30:23 kirjoittanut Hemuli »
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #8 : 02.12.2012 09:41:15 »
Onnea Daniel ,noin lahjakas lapsi tarvitsee ja varjelusta.
Ihmelapsi todella,voi kumpa tämä maailma ei häntä saisi pilattua.

Vaikka olin iloinen hänen voitostaan niin sydämeeni sattui.
Toivon hänen vanhemmilleen viisautta että kaikki onnistuisi.

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #9 : 02.12.2012 14:51:52 »
Olen aina ollut vähän urheiluhullu, vaikka itse en ole koskaan mitään urheilua harrastanut, ellei oteta lukuun "suksimista"  talvisin ja sekin on jo olosuhteiden pakosta jäänyt.

Nyt tulee tv:stä tuutin täydeltä mäenlaskua, hiihtoa, yhdistettyä, ampumahiihtoa ja mitä muuta vielä...
Vanhasta tottumuksesta tulee sitä katsottua vaikka Suomella menee huonosti tai oikein huonosti.
Epäonneakin on mukana, kun mäkihyppääjistä Koivuranta ja Happonen ovat joutuneet polvileikkauksiin ja Olli taitaa olla vallan hunningolla, mikä on sääli, sillä hänessä oli kyllä ainesta hyppääjäksi.

Tulee mieleen, että miltähän tuntuu näistä kaikista urheilijoista, kun eivät vaan pysty parempaan ja mukana pitää olla.
Ei voi muuta kuin toivoa, että vielä nähdään parempiakin aikoja.
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #10 : 02.12.2012 17:44:25 »
Olen aina ollut vähän urheiluhullu, vaikka itse en ole koskaan mitään urheilua harrastanut, ellei oteta lukuun "suksimista"  talvisin ja sekin on jo olosuhteiden pakosta jäänyt.

Nyt tulee tv:stä tuutin täydeltä mäenlaskua, hiihtoa, yhdistettyä, ampumahiihtoa ja mitä muuta vielä...
Vanhasta tottumuksesta tulee sitä katsottua vaikka Suomella menee huonosti tai oikein huonosti.
Epäonneakin on mukana, kun mäkihyppääjistä Koivuranta ja Happonen ovat joutuneet polvileikkauksiin ja Olli taitaa olla vallan hunningolla, mikä on sääli, sillä hänessä oli kyllä ainesta hyppääjäksi.

Tulee mieleen, että miltähän tuntuu näistä kaikista urheilijoista, kun eivät vaan pysty parempaan ja mukana pitää olla.
Ei voi muuta kuin toivoa, että vielä nähdään parempiakin aikoja.

Jospa söhäsen taas vähän tähän hemulin urheiluhulluuteenkin.
Oliskohan vähäpaljon syy sama suomalaisuus, jota Pressamme"  juur eilen pohdiskeli..
Tukeudumme  mahdollisesti edelleen meidän ylivertaisuuteemme, vähän niin et
kun selvisimme sotakorvauksistakin niin oomme valiokansaa.
Ei olla huomattu että muuallakin on sitä sissuu joka harmaan miehenkin vie läpi kiven.
Meillä kaikki junioritkin osaavat selittelytaidon,,eli syy menestymättömyyteen on
vallan muualla kuin minussa..
Anteeks vaan mutta edelleen oon kielteinen kaikenmoiselle uhoomisille..
 

espen

  • Vieras
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #11 : 06.12.2012 08:41:44 »
Tänne Hemulin avaamaan TV:n katseluketjuun on hyvä laittaa kommentteja Linnan Juhlista. Turhaa olisi avata omaa ketjua aiheesta.

Meillä ollaan perinteisesti katsottu lähes koko paletti, mukava arvostella juhlijoiden pukuja ja olemusta, vaikka näin miehenä ei ole asiantuntemusta juuri ollenkaan. Muuta kuin kaksi silmää joiden avulla luo mielipiteensä.

Palkittu on taas ihmisiä tuhatmäärin. Pres. S. Niinistö muistaakseni jonkun lähteen mukaan lupasi kutsua enemmän "taviksiakin" Linnaan. Saas nähdä ketä on löytänyt ?

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #12 : 06.12.2012 10:12:53 »
Tänään on sitten taas se ilta, kun linnoittaudutaan koko illaksi tv:n äärelle ja huomennakin vielä tulee kooste kolmoselta. Se onkin aina vähän erilainen kuin tämä ykkösen "virallinen" selostus.

Jaa-a ja "Tuntemattoman" joka vuotinen esitys on pitänyt siirtää alkuiltaan Teemalle niin kuin  alle 12 vuotiaat olisivat silloin jo Höyhensaarilla.
Tuskin ne nyt mitään mustavalkoista elokuvaa edes viitsivät katsoa ja veikkaanpa, että melkein joka lapsiperheessä on jo kaksi tv:tä, joten "alaikäiset" sen toisen viereen.

Nyt niillä, jotka haluaisivat katsoa elokuvan kokonaan ja linnan juhlat alusta asti on vain ongelma kumpi jää katsomatta ellei sitten tallentele toista.
Mulle se ei tuota ongelmaa, olen niin moneen kertaan "Tuntemattomani" katsonut, että melkein osaan sen jo ulkoa.
Niin ja Teemalta tulee vielä myöhemmin tänään Rauni Mollbergin ohjaama "Tuntematon", mutta kyllä Edwin Laineen ohjaama on se ainoa oikea.

Hyvää Itsenäisyyspäivää!
« Viimeksi muokattu: 06.12.2012 10:17:06 kirjoittanut Hemuli »
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #13 : 07.12.2012 12:05:34 »
Tänään on sitten taas se ilta, kun linnoittaudutaan koko illaksi tv:n äärelle ja huomennakin vielä tulee kooste kolmoselta. Se onkin aina vähän erilainen kuin tämä ykkösen "virallinen" selostus.

Elämä jatkuu juhlien jälkeenkin. Hyvää tätä päivää kaikille!

Lehdet täyttyvät nyt mekoista.  Itsenäisyyspäivän merkitys nykyään?
Tuliko kellekään mitä mieleen rouvien vaatteista?  Koen itse olevani huono arvioimaan kenenkään pukeutumista. Oli tyylikkäitä ja sitten ei, makuasioita taas.

Jenni Haukio näytti kauniilta ja arvokkaalta. Olisiko mekon valintaan vaikuttanut se, ettei hän halua näyttää ikäiseltään?  Vaate antoi tasoitusta iäkkäälle puolisolle.

PP katsoi vähän aikaa kanssani Linnan juhlia ja tuhahteli huonosti käyttäytyville miehille. Hänen mukaansa miehet eivät osaa kumartaa, jotkut vatkasivat kättä, toiset jättivät puolison kuin nallin kalliolle, toiset eivät siirtyneet naisensa vasemmalle puolelle jne.

En voi katsoa Tuntematonta sotilasta, koska se alkaa itkettää. Tämä johtuu henkilöhistoriallisista syistä, jotka vanhemmiten nousevat yhä voimakkaammin mieleen.

snipe

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 80
    • Profiili
Vs: TV:stä katsottua.
« Vastaus #14 : 10.12.2012 19:00:54 »
En ole nähnyt tätä telkasta, mutta kyllä se on Ukraina'n TV:ssä näytetty ja se kertoo Ukraina'n talent kisoissa tehdystä mainiosta suorituksesta. Raina on youtuubista.

http://youtu.be/k_VhNDwNq9w
Älä tee samaa virhettä toista kertaa, ellet tosiaan hyödy siitä!