Kirjoittaja Aihe: Ei sitä opi  (Luettu 6312 kertaa)

Hanna

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Ei sitä opi
« : 24.05.2012 22:45:39 »
Ei opi. Olen jo luovuttanut ajatuksenkin että voisin joskus. Tämän päivän  kokemus:

Lopulta vihdoin huomasin että auto on likainen. Aurinko paistoi ja tuntui ihan hyvältä ajatukselta ryhtyä pesuun. Niin sitten ihan huolella pesin ja putsasin. Tuli aika hieno. Menin sisälle, olin aika tyytyväinen itseeni ja keitin kahvit. Keittiön pöydän vieressä sitä juodessani huomasin että talon edessä olevasta jättiläiskuusesta lähti jotain. Ja olisihan se pitänyt tietää: kuusen siitepölyt lentävät tähän aikaan.

Lopputulos: Auto on likaisemman näköinen kuin ikinä. Ja ihan ottaa päähän ajatus että pitäisi taas ruveta puuhaan, pelkästään siksi että olen tyhmä.  Ei sitä opi. :(

Kettu5

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 97
    • Profiili
Vs: Ei sitä opi
« Vastaus #1 : 24.05.2012 23:16:26 »
Näin se on ei opi,paitsi,olen nyt nykyisen tyttöystäväni ;) auton "huoltopäälikösi"joutunut.Tuttu tilanne näin siitepöly aikaan,kostea pinta jää pöly kiinni,kikka5 niinkuin meillä enenwanhaan sanottiin.Sanko lämintä vettä pieni loraus neste mäntysuopaa ja huuhtele se pesty puhdas auto.Mieluiten juuri enen ajoon lähtöä,kuivuu matkalla.Kuiva puhdas pinta ei pöly tartu ja pysy.Eli puhdas vahapinta siihen ei pöly jää kiinni, lentää vauhdissa pois,sitten suraavalla kerralla ajoon lähtiessä