Keskustelualueet > Harrastukset

TV:stä katsottua.

<< < (3/29) > >>

kropsu1:

--- Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 02.12.2012 14:51:52 ---Olen aina ollut vähän urheiluhullu, vaikka itse en ole koskaan mitään urheilua harrastanut, ellei oteta lukuun "suksimista"  talvisin ja sekin on jo olosuhteiden pakosta jäänyt.

Nyt tulee tv:stä tuutin täydeltä mäenlaskua, hiihtoa, yhdistettyä, ampumahiihtoa ja mitä muuta vielä...
Vanhasta tottumuksesta tulee sitä katsottua vaikka Suomella menee huonosti tai oikein huonosti.
Epäonneakin on mukana, kun mäkihyppääjistä Koivuranta ja Happonen ovat joutuneet polvileikkauksiin ja Olli taitaa olla vallan hunningolla, mikä on sääli, sillä hänessä oli kyllä ainesta hyppääjäksi.

Tulee mieleen, että miltähän tuntuu näistä kaikista urheilijoista, kun eivät vaan pysty parempaan ja mukana pitää olla.
Ei voi muuta kuin toivoa, että vielä nähdään parempiakin aikoja.

--- Lainaus päättyy ---

Jospa söhäsen taas vähän tähän hemulin urheiluhulluuteenkin.
Oliskohan vähäpaljon syy sama suomalaisuus, jota Pressamme"  juur eilen pohdiskeli..
Tukeudumme  mahdollisesti edelleen meidän ylivertaisuuteemme, vähän niin et
kun selvisimme sotakorvauksistakin niin oomme valiokansaa.
Ei olla huomattu että muuallakin on sitä sissuu joka harmaan miehenkin vie läpi kiven.
Meillä kaikki junioritkin osaavat selittelytaidon,,eli syy menestymättömyyteen on
vallan muualla kuin minussa..
Anteeks vaan mutta edelleen oon kielteinen kaikenmoiselle uhoomisille..
 

espen:
Tänne Hemulin avaamaan TV:n katseluketjuun on hyvä laittaa kommentteja Linnan Juhlista. Turhaa olisi avata omaa ketjua aiheesta.

Meillä ollaan perinteisesti katsottu lähes koko paletti, mukava arvostella juhlijoiden pukuja ja olemusta, vaikka näin miehenä ei ole asiantuntemusta juuri ollenkaan. Muuta kuin kaksi silmää joiden avulla luo mielipiteensä.

Palkittu on taas ihmisiä tuhatmäärin. Pres. S. Niinistö muistaakseni jonkun lähteen mukaan lupasi kutsua enemmän "taviksiakin" Linnaan. Saas nähdä ketä on löytänyt ?

Hemuli:
Tänään on sitten taas se ilta, kun linnoittaudutaan koko illaksi tv:n äärelle ja huomennakin vielä tulee kooste kolmoselta. Se onkin aina vähän erilainen kuin tämä ykkösen "virallinen" selostus.

Jaa-a ja "Tuntemattoman" joka vuotinen esitys on pitänyt siirtää alkuiltaan Teemalle niin kuin  alle 12 vuotiaat olisivat silloin jo Höyhensaarilla.
Tuskin ne nyt mitään mustavalkoista elokuvaa edes viitsivät katsoa ja veikkaanpa, että melkein joka lapsiperheessä on jo kaksi tv:tä, joten "alaikäiset" sen toisen viereen.

Nyt niillä, jotka haluaisivat katsoa elokuvan kokonaan ja linnan juhlat alusta asti on vain ongelma kumpi jää katsomatta ellei sitten tallentele toista.
Mulle se ei tuota ongelmaa, olen niin moneen kertaan "Tuntemattomani" katsonut, että melkein osaan sen jo ulkoa.
Niin ja Teemalta tulee vielä myöhemmin tänään Rauni Mollbergin ohjaama "Tuntematon", mutta kyllä Edwin Laineen ohjaama on se ainoa oikea.

Hyvää Itsenäisyyspäivää!

Justiina:

--- Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 06.12.2012 10:12:53 ---Tänään on sitten taas se ilta, kun linnoittaudutaan koko illaksi tv:n äärelle ja huomennakin vielä tulee kooste kolmoselta. Se onkin aina vähän erilainen kuin tämä ykkösen "virallinen" selostus.

--- Lainaus päättyy ---

Elämä jatkuu juhlien jälkeenkin. Hyvää tätä päivää kaikille!

Lehdet täyttyvät nyt mekoista.  Itsenäisyyspäivän merkitys nykyään?
Tuliko kellekään mitä mieleen rouvien vaatteista?  Koen itse olevani huono arvioimaan kenenkään pukeutumista. Oli tyylikkäitä ja sitten ei, makuasioita taas.

Jenni Haukio näytti kauniilta ja arvokkaalta. Olisiko mekon valintaan vaikuttanut se, ettei hän halua näyttää ikäiseltään?  Vaate antoi tasoitusta iäkkäälle puolisolle.

PP katsoi vähän aikaa kanssani Linnan juhlia ja tuhahteli huonosti käyttäytyville miehille. Hänen mukaansa miehet eivät osaa kumartaa, jotkut vatkasivat kättä, toiset jättivät puolison kuin nallin kalliolle, toiset eivät siirtyneet naisensa vasemmalle puolelle jne.

En voi katsoa Tuntematonta sotilasta, koska se alkaa itkettää. Tämä johtuu henkilöhistoriallisista syistä, jotka vanhemmiten nousevat yhä voimakkaammin mieleen.

snipe:
En ole nähnyt tätä telkasta, mutta kyllä se on Ukraina'n TV:ssä näytetty ja se kertoo Ukraina'n talent kisoissa tehdystä mainiosta suorituksesta. Raina on youtuubista.

http://youtu.be/k_VhNDwNq9w

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta