Keskustelualueet > Hyvinvointi

Mä elän vieläkin.

<< < (2/3) > >>

Viola:
 Justiina,älä huoli, samoin kävi minulle toisen lonkkaleikkauksen jälkeen...kaikki piti olla hyvin ja sitten tuli samanlainen takapakki kuin sinulle.

 Harmikseni jouduin käyttämään särkylääkettä aika pitkään, paljon pitempään kuin ensimmäisen lonkan kanssa.

 Jotain siellä taitaa vikaa olla kun bursiitti vaivas koko talven, mutta kyllä tässä pärjätään. Opetellaan vaan menemään hiljempaa.

Justiina:

--- Lainaus käyttäjältä: Viola - 06.04.2016 19:31:43 --- Justiina,älä huoli, samoin kävi minulle toisen lonkkaleikkauksen jälkeen...kaikki piti olla hyvin ja sitten tuli samanlainen takapakki kuin sinulle.

 Harmikseni jouduin käyttämään särkylääkettä aika pitkään, paljon pitempään kuin ensimmäisen lonkan kanssa.

 Jotain siellä taitaa vikaa olla kun bursiitti vaivas koko talven, mutta kyllä tässä pärjätään. Opetellaan vaan menemään hiljempaa.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos vastauksesta! Se lohdutti, kun eilen (kuten tänäänkin) olin alhossa.
Odottelen terv.keskuksen aluehoitajan vastaussoittoa. Kyselen mahdollista CRP-näytteen ottamista. Tilanteessa on jotakin outoa, koska lonkka oli jo lähes kivuton eikä apuvälineitä tarvinnut. Tulehdus?

Bursiitista on parikin ystävääni kertoillut. Toinen sanoi olleensa niin kipeä, että pyörtyi yrittäessään kävellä ilman tukea. Ei ole leikintekoa sekään vaiva.
Poistan tämän viestin myöhemmin. On taas liian henk.koht. valitusta. :-[

Suunnittelette toisaalla kesän matkoja. Jospa minäkin pääsen vielä postilaatikolle asti... Todennäköisesti matkat suuntautuvat Kuopion yliopistolliseen sairaalaan. - Lisää vali-valia... ::)

Viola:
  Älä turhaan poista, Justiina, eikös tämä ole tarkoitettukin pieneksi liiallisten höyryjen poistofoorumiksi

Justiina:

--- Lainaus käyttäjältä: Viola - 07.04.2016 14:59:54 ---  Älä turhaan poista, Justiina, eikös tämä ole tarkoitettukin pieneksi liiallisten höyryjen poistofoorumiksi

--- Lainaus päättyy ---

Jääköön sitten toistaiseksi. Jos poistaisin omani, jäisivät sinun vastauksesi kuin kellumaan tyhjän päälle.

Loppujen lopuksi tällainen palsta on hyvä huolien kerrontaan. Kukaan ei keskeytä valitusvirttä, palsta ottaa vastaan kaiken mitä kehtaa kirjoitukseksi näpyttää. Kävipä tässä eilen niin, että minulle soitti kolme hyvin puheliasta naisystävää. Juttujen väliin en ehtinyt henkäistä muuta kuin... ai niinkö... oikein hyvä... jaa jaa... ahaa... ja muuta sellaista. Kaikkien puhelujen jälkeen huomasin, etten ehtinyt kertoa mitään paranemiseen liittyvästä takaiskusta. Ketäpä sellainen kiinnostaisikaan.
Sentään aluehoitajaa kiinnosti: sain huomiseksi lähetteen labraan tulehdusarvojen mittaukseen.

Piikatyttö:
Justiina, minäkin kiellän sinua poistamasta kirjoituksiasi. Jollekinhan saattaa suorastaan olla hyötyä sanomastasi, kaikkihan eivät tuo julki "vaivojaan". Hyötyvät sinun tarinaasi lukiessaan, jos potevat samoja oireita.

Hyvä, kun sait tutkimusajan. Pitääkin saada.

Kuuntelemisen taito on mahtava taito. Sinullakin se tuntuu olevan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta