Kirjoittaja Aihe: Kirjautuminen  (Luettu 8712 kertaa)

Maija

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Kirjautuminen
« : 26.01.2011 19:31:44 »
Hei vaan kaikille! Minäkin viimein onnistuin pääsemään tänne keskusteluihin. Olin jo vallan toivoton, että onko tämä vallan loppunut. Minä huomasin kaipaavani tuttuja nimimerkkejä, ja sitä mukavaa jutustelua, kun edellisellä palstalla oli. Pääsin aika vaivattomasti rekisteröitymään. Toivottavasti tänne löytää ne kaikki entiset nimimerkit ja tietysti liuta uusia.  Ei minulla mitään erikoista sydämelläni ole, ilmoitan vain, että Maijakin on joukossa.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Re: Kirjautuminen
« Vastaus #1 : 26.01.2011 19:51:49 »
Terve Maija.Muistaakseni olit silloin syksyllä täällä Vuorelassa ja Kuntoutumiskeskuksella.
Nyt on Kuopiossa taas ne jokatalviset tammimarkkinat.Oli kyllä tori täynnä väkeä vaikka pakkasta parikymmentä astetta.
On muuten jo päivä jatkunut ,huomaa että kevät alkaa voittaa.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: Kirjautuminen
« Vastaus #2 : 26.01.2011 21:56:35 »
Laiskasti olen tänne minäkin kirjoitellut. Tulen tänne sekä rekisteröitymisen että "oikopolun" kautta. Oikaisen aika usein, kun en tilastotiedoilla tee mitään.
Mutta jospa kirjoitusinspis iskisi useammin, kun päivätkin pitenevät. Tänään oli kirpakan pakkasen lisäksi myös erittäin keväinen sää.

Kirjoittelemisiin!
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: Kirjautuminen
« Vastaus #3 : 26.01.2011 22:00:32 »
Hupsista! Olinkin unohtanut,että  eihän tänne rekisteröitymisen jälkeen enää tullakaan suoraan! Siksi Piikatyttö/Piikatyttö. Jos joskus nimmarini on "Pikatyttö", "Piikatytö" tai joku muu kirjoitusvirheellinen muoto, olen tullut tänne lyhintä reittiä, enkä viitsi enää mennä "rekkarinimimerkin kautta!!!
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Re: Kirjautuminen
« Vastaus #4 : 26.01.2011 22:47:17 »
Maija kirjoitti:
>  Ei minulla mitään erikoista sydämelläni ole, ilmoitan vain, että
> Maijakin on joukossa.

Mukavaa kun olet joukossa. Käyn katsomassa palstaa kai joka ilta, joskus päivälläkin,  mutta kun kummempia ei ole mielessä, ei tule kirjoiteltua joka reissulla.
Minulla oli alussa ongelmia rekisteröitymisen kanssa, kun en lukenut ohjeita. Mutta sain kengän ovenrakoon ja nyt osaan tulla ja mennä, jopa huomaamattomasti!
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: Kirjautuminen
« Vastaus #5 : 27.01.2011 23:50:29 »
Kaikenlaisia klikkailin täällä ja jossain luki: 2 käyttäjää paikalla :: Ei rekisteröityneitä, ei yhtään piilotettua ja 2 vierailijaa (Tieto perustuu viimeisen 5 minuutin aikana olleisiin aktiivisiin käyttäjiin
Mitähän tuo tarkoitti? En minä nähnyt ketään muuta.  Taisi tarkoittaa tällaisia kuin minä, muten vain uteliaita jotka tulevat kurkistamaan. Mukava että tällainenkin mahdollisuus on.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »