Kirjoittaja Aihe: Kilpailijako?  (Luettu 6746 kertaa)

maki

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Kilpailijako?
« : 19.01.2011 16:37:52 »
Olen luvannut itselleni että käväisen täällä silloin tällöin jotta ei ihan tämä mukava keskustelufoorumi unohtuisi.
 Olen jokin aika sitten liittynyt FB:iin ja tykästynyt siihen kovasti.Kiva nähdä mitä ystäville kuuluu ja löytää vanhoja jo unohtuneita ystäviä ja vaihtaa kuulumisia heidän kanssaan. Naamakirjan hyödyllisyys konkretisoitui kun erään ystävättäreni poika sai minuun yhteyden sitä kautta ja halusi ilmoittaa että äiti on vakavasti sairas.
Sähköinen viestintä on todella luonut uusia mahdollisuuksia ylläpitää ihmissuhteita.Skypellä voi halvalla soittaa ympäri maailman- muistan kuinka aina jännitin puhelinlaskun avaamista ,ulkomailla kun asun ja lapsille piti usein soitella ja se tuli kalliiksi.Tietokoneilla voi tehdä mitä ihmeellisempiä asioita, googlettamalla asiat selviävät käden käänteessä ja navigaattorit helpottavat autoilijoita.Koti on täynnä tekniikka ja uutta pukkaa.
Eräs taloustieteen professori jonka nimeä en muista on sanonut että oikeastaan maailma on valmis, kaikki tärkeimmät keksinnöt on jo keksitty ja kaikki uusi on vanhan edelleen kehittämistä.Mitä mieltä olette?
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: Kilpailijako?
« Vastaus #1 : 19.01.2011 21:01:13 »
Varmaanki sillä tavalla ettei hetkeen tule sellaista kun kännykkä on, jota kaikki haluavat. TV : kään ei ollut sellainen. En kyllä keksi  sellaista  asiaa että koko maailma haluaisi sellaisen. En usko että maailma on valmis. isäntärenki olen minä.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »