Kirjoittaja Aihe: Missä keskustelijat?  (Luettu 11231 kertaa)

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Missä keskustelijat?
« : 02.11.2011 08:53:26 »
Tämä palsta on kokoonkuivunut! Tuskin syy on uudistunut palstan ulkoasu, tuskin syynä on palstalaisten "ikääntyminenkään", ei voi tapahtua niin yhtäaikaisesti!

Kävin hyvin mielell'äni, niin kuin edelleenkin, kurkkaamassa, mitä kirjoitetaan, vaikka en aina ehtinyt vastaillakaan. Mutta nyt, kun kahden vuoden rakennusprojektinin on loppusuoralla, ehtisin taas kirjoittelemaankin ja vaihtamaan mielipiteitä mitä erilaisimmista asioista.

Vai ovatko kaikki palstalaiset siirtyneet chatin puolelle? Joskus olen käynyt siellä kurkkaamassa (en Piikatyttönä!!!), mutta ei minua ole sen palstan kahdenkeskisiltä vaikuttaneet jutut kiinnostaneet. Heti paikalla kaksistaan "kammariin" jne.

Pitää kai ruveta kirjoittamaan runoja tai proosaa!
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Re: Missä keskustelijat?
« Vastaus #1 : 02.11.2011 16:27:53 »
Olen aivan samaa mieltä Piikatytön kanssa.Kaipaan keskustelijoita ja mielipiteitä eri aloilta.
Nyt kun on taas se vuodenaika että eletään kuin jotakin odottaen.
Onko se sitten talvi ,lunta ja pakkasta vai jouluako me vartutaan.
Joku miettii matkaa aurinkoon.Kyllä aiheita kirjoitteluun löytyy kun vaan antaa ajatusten lentää..
Jospa Kropsu hauskana miehenä keksisi taas sellaisen ketjukirjeen.
On mieläkkäämpää aina avata keskustelupalsta kun löytyy jotakin uutta luettavaa.
Minä olen jo laittanut sellaiset kaamos-valot porraspieleen ja nyt mietin laitanko ne valoa antamaan tähän pimeyteen....
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

pauliina

  • Vieras
Re: Missä keskustelijat?
« Vastaus #2 : 02.11.2011 22:00:14 »
Ihan totta,odotamme aina jotain,nyt lunta,pakkasta ja joulua,sitten taas alamme odottaan kevättä.Tässäpä tämä ihmiselämä joutuisaan meneekin.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

kukka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Re: Missä keskustelijat?
« Vastaus #3 : 03.11.2011 19:13:48 »
Hei, kyllä odotellaan jo osin Jouluakin, mutta toki on aina tavoitteita ja päätepisteitä jokaisen elämän janalla.  Viikot kuluvat tosi vauhdikkaasti, ehkä liiankin nopeasti ajattelee nykyään.  Ennen taisi ajatella erilailla.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Re: Missä keskustelijat?
« Vastaus #4 : 12.12.2011 07:42:37 »
Tuli mieleen,eikö ala olla Piikatytöllä jotakin runoa tai novellia jo valmiina julkaistavaksi...
Sain iltalukemisekseni maamme valta-sanomalehden kuukausiliitteen,siinä kyllä aina maailma avartuu.
Nämä huulenheitot hieromasauvoista ja naisten lelulaatikoista ovat kyllä olleet vielä muutama vuosikymmen sitten aika kyseenalaisia.
Samoin meitä kiinnostaa enemmän kuka miespuolinen on laittanut punaiset kengät linnan juhliin kuin se että samaa sukupuolta olevat saavat vapaasti pyörähdellä tanssilattialla.Se mikä nyt meistä tuntuu itsestään selvältä on jatkuvien kamppailujen ansiosta saavutettua  ja voi taas jopa muuttua jos poliittiset  suhdanteetkin joskus muuttuvat....
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

kukka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 128
    • Profiili
Re: Missä keskustelijat?
« Vastaus #5 : 12.12.2011 16:14:27 »
Punaiset kengät!  Hienot olivat.  
Viime vuonna oli jollain tennarit, ja niistä oli kuvia varoituksena juhlijoille vielä juuri ennen h-hetkeä, että sellaisia ei pidä jalkaansa laittaa.  Eikä ne tennarit kyllä itsenäisyyspäiväjuhliin sovikaan.
Saavutetuista edusta sanoisin, että nykypäivän ihmiset, olivat he sitten työelämässä tai missä muualla tahansa, niin kannattaisi muistaa - mitään ei saa pitää itsestään selviönä.  Etuja ollaan heti poistamassa, jos vain siihen on jollain mahdollisuus.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Re: Missä keskustelijat?
« Vastaus #6 : 12.12.2011 19:21:36 »
Anniliisa Kuopion suunnalta...

Valmista on, mutta valmistuneet ovat kolme lomataloa, joita olen "väsännyt" kaksi vuotta ja valmista alkaa olla. Itse olen koeasunut niitä kaikkia vuorollaan ja vuodenvaihteessa tulevat maksavat vieraat.

Taisin lerran, jos parikin ehdotella, että sitten joskus ottaisin Teitä palstalaisia rannalle vieraakseni (asuminen ei maksa mitään!!!). Runosuoni on tulvillaan, mutta aika säkeitten sepittämiseen on vielä kortilla.

Kuusi vuotiaana raapustin oman runon paperille, maalaistytölle tyypillisen: "Miu mau Missi, oli nätti kissi. Hyvin rotan kiinni saa, ei se sitä muille jaa." Olihan niitä rottiakin, kun oli eläimiä. Mutta ei niistä ongelmia tullut, kun oli Missi-kissa.

Nyt ei maalla ole rottia näkunyt, mutta metsähiiriä varten saisi olla kaksi Missiä!

Odotan aikaa, että saisin työpäivän mittaisen rupeaman istahtaa ja kirjoittaa ja kirjoittaa...
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Metsähiiret.
« Vastaus #7 : 13.12.2011 10:39:33 »
Oli hauska kun kuului Piikatytöstäkin.Näitä metsähiiriä vai mitä nyt lienevätkään on kyllä myös täällä taajamassa.
 Pikkulintujen talviruokkijat niitä houkuttavat.
Kerran oli mennyt Patiollani kaksi sellaista pientä veijaria sangoon jossa oli hiukan vettä.
Kun lapsenlapseni ne sieltä huomasi hän oli kertonut päiväkodissa  oikein innoissaan että mummin vesiastiassa oli kaksi rottaa...
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Re: Missä keskustelijat?
« Vastaus #8 : 13.12.2011 16:30:27 »
Onnea, Piikatyttö, urakkasi valmistumiselle!

Kiitos myös kutsusta. Kerro vaan, milloin ja minne. Minä ainakin tulen. Keväällä tai kesällä mielummin.  :)
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »