Kirjoittaja Aihe: Tätä päivää  (Luettu 7128 kertaa)

Anonymous

  • Vieras
Tätä päivää
« : 13.04.2011 22:49:22 »
Vaalit ovat ihan kohta. Joka paikassa puhutaan niistä. Minua ei ollenkaan kiinnosta mitä tai ketä kukakin haluaa äänestää, mutta vahvasti olen sitä mieltä että jokaisen pitää äänestää. Kasvoin ympäristössä jossa tiedettiin että äänestäminen on kunnia-asia. Kun pääsin ensimmäistä kertaa vanhempien kanssa äänestämään, tunsin että minusta oli tullut aikuinen. Luulen muistavani että siihen aikaan pukeuduttiinkin vähän siistimmin kun mentiin vaalipaikalle. Siitä pukeutumisesta ei nyt niin väliä mutta minusta on kyllä tärkeää että vaikuttaa - edes yrittää - sillä tavalla joka on meille annettu.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Re: Tätä päivää
« Vastaus #1 : 14.04.2011 17:13:51 »
Samaa mieltä kanssasi.
Vain äänestämällä voi vaikuttaa. Kävin varmuudeksi jo äänestämässä ennakkoon.
Juuri äsken tuli uuden mielipidetutkimuksen tulos. Saa nähdä, pitääkö se miten hyvin paikkansa vielä sunnuntaina.
Olen lyönyt vetoa PP:n kanssa vaalituloksesta. Saa nyt nähdä, kumpi vedon voittaa.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: Tätä päivää
« Vastaus #2 : 15.04.2011 20:59:49 »
Raili ja Justiinahan ottavat nämä eduskuntavaalit tosissaan. Silloin kun menit raili enskertaa
äänestämään, oli melko tarkkaan muukin yhteisö tosissaan ,(uskonto,isänmaa ja oikeus) ajatuksella.
Tänäpäivänä on eri metodit. Turva,suoja,hoito,tuki,mulle, - (harvemmin meille),,, piruko sen hallitsee.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: Tätä päivää
« Vastaus #3 : 15.04.2011 21:59:16 »
...jos lisää vielä.  Onko tarkoitus yhteiskunnan eteenkinpäin saatava virikkeellinen ajatusten kehittely tämänpäivän hallintomuodon mukaisten ohjeiden mukaan. Esim: mulla 11 v. koira. On ns. (viisas koira.)- pojan koira, joka heidän kivillemenneen" liittonsa tuloksena jäi papan "rasitteeks.Tykkäämme kyllä toisistamme mutta olin ajatellut asumiseni jatkuvan,kunnes yhteiskunta toisin hyväks näkee-,omilla suunnitelmillani.Oon eläinrakas höpsö ja tunsin koiran pennusta asti.Ympäristö kehuu mun saaneen lottovoiton kun "hande tuli meille. Ok.,,,, mun pitäis saada kodinhoidontukee koska hoidan lähiperheen jäsentä koko päiväisesti;, kuuluu hoidon tukeen. olisin tietty 50 egun hintaan voinut hoitaa ns.eutenasiahoitona ongelman pois. Samaan olisin valmis suostumaan itsenikin suhteen. Selviä asioita vääntelevät..
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Anonymous

  • Vieras
Re: Tätä päivää
« Vastaus #4 : 15.04.2011 23:12:56 »
Kävin myös ennakkoon äänestämässä ja nyt huomaan että siinä on se huono puoli että ei voi vaihtaa puoluetta enää.
Nyt kun käyvät niin kuumana että asiantuntijoita löytyy pilvin pimein ja kaikenlaisia kauhu skenarioita esitetään päivittäin ja toisetkin Euromaat vapisee Suomen vaalituloksesta,
on kyllä aikoihin eletty, tässä nähdään taas median valta jota olen ennustanu jo vuosikausia, ilman sähköistä viestintää kukaan ei välittäisi pienen suomen asioista ja markkinavoimat sekä sijoittajat saisivat häärätä mielin määrin.
Kumpikohan on sitten parempi, voi olla suo sielä ja vetelä täälä
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »