Keskustelualueet > Yleinen keskustelu

On se kumma!

(1/3) > >>

Justiina:
Tässä ihmettelen sitä, miten itsepintaisesti palstalle linkitetään noita häiriöviestejä. Ei ole varmaan syytä avata niitä.  Jotenkin  vaan ärsyttää kun etsii ja soisi löytävänsä tuttujen kirjoittajien viestejä --- ja eikö mitä --- samaa puppua tarjolla kuin ennen uudistusta. Pitäisikö olla rekisteröitymispakko? Jäisikö silloin häirintä pois? Ylläpito niitä poistaa, mutta uutta pukkaa vissiin päivittäin.

Justiina:
No niin, kaikki höpöviestit oli poistettu tällä välin, ja nyt näyttää siltä että sekoilen omiani. Älkää oikeat kirjoittajat luulko, että teistä puhutaan. Ärsyynnyin sNhyvvBsha bKDxx - tyyppisistä häiriöviesteistä, joita oli pullahtanut tänne useampiakin. Nyt koisimaan.

ketoneilikka:
roskapostirobotit niitä lähettävät. suojaus liian heikko.

Justiina:
ketoneilikka kirjoitti:
> roskapostirobotit niitä lähettävät. suojaus liian heikko.

Sitä vähän arvelinkin. Kuvittelin vain, ettei uudistuneille sivuille olisi yhtä helppo työntää roskaa kuin aiemmille. Eilen illalla oli paljon siivottavaa.

Anonymous:
Justiina kirjoitti:
> No niin, kaikki höpöviestit oli poistettu tällä välin, ja nyt näyttää siltä
> että sekoilen omiani. Älkää oikeat kirjoittajat luulko, että teistä
> puhutaan. Ärsyynnyin sNhyvvBsha bKDxx - tyyppisistä häiriöviesteistä, joita
> oli pullahtanut tänne useampiakin. Nyt koisimaan.

Ilahdutti mua sun justiina ennenjouluua ollut huuhailus" kun mä olin kännissä..ja nyt oon taas.
silloin oli hieno "Mantra"..kunen fiksumpaakaan sanaa keksi.
Sanojenvalinta saattaa olla nyt hepreijaa, mutta hyvänolon muistaminen nyt onkin tärkeämpää.
Tää on hieno asia tänkinmoisille mielensäpahoittajille että saa olla yksinään samaa mieltä, jota saattaa muutkin olla.
Sano terveisiä PP:lle   Kropsu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta