Keskustelualueet > Yleinen keskustelu

Hyvää Uutta Vuotta!

<< < (2/8) > >>

matleena:
.

.

Hemuli:
Pumpuli ja Anniliisa kertoivat kirjoittaneensa päiväkirjaa vuoden tapahtumista.

Minäkin olen vuosikymmenet kalentereihin kirjoitellut päivän säätiloja, menoja ja tapahtumia.
Nyt olen tämän vuoden aikana huomattavasti laiskistunut ja paljon on jäänyt kaikkea merkitsemättä.
Johtuneeko vanhuudesta, kun ei enää tahdo saada mitään aikaiseksi?

"Aika menee arvellessa, päivä päätä käännellessä."

Vähissä on jo tämä vuosi ja taas ollaan vanhennuttu vuosi lisää.....

pauliina:
  Oikein Hyvää Uutta Vuotta 2013.
 Toivotellaan täältä hämeen mettänkorvesta.

Piikatyttö:
Kaikille Goldenilaisille kaikkea hyvää uudelle jo alkaneelle vuodelle.

Ystäviltä tuli jos jonkinlaista kaunista viestiä, yhden lyhyen lainaan. "Lumihuntu harson heittää, vanhan vuoden alleen peittää. On aika ystävää kiittää."

Minun runosuoneni ei nyt oikein pulpunnut. Paljon arkisemman toivotuksen minulta saivat.

Minulla on henkilökohtaiset almanakat tallessa, kymmeniltä vuosilta, ranskalaisilla viivoilla olen päivän tärkeimmät asiat kirjannut. Vuodet 2010 ja 2011 taitavat olla ns. rakennuspäiväkirjaa, mutta toisaalta on hauska joskus lukea mm. päivistä, jolloin olin Pekka-muurarin hanslankarina. Kun kolmatta takkaseinää ja takkaa tehtiin alkoi jo puulle maistua, mutta ehkä vuosien saatossa muistiinpanot alkavat elää aivan uudella tavalla!

Yhden uuden vuoden lupaukseni aion täyttää. Elopainoa on viisi kiloa vähemmän helmikuun puoleen väliin mennessä. Hyvän alun antoi mennyt viikko Hesan muuttopäivineen ja lomalaisten vastaanottoineen, ei ehtinyt syömään. Kaksi kiloa hupeni. Enää kolme jäljellä!!!

Mastiffi tuntuu jo kuorsaavan, minunkin lienee viisainta lähteä unten maille.

Hemuli:
Vuosi on jälleen vaihtunut, samaa tuttua rataa menee jo tässä iässä vuosi toisensa jälkeen.
Sellaisen havainnon olen tehnyt, että vähemmän vain enää saa aikaiseksi, mutta lohduttaudun sillä, että kait sitä jo on tullut tarpeeksi tehtyä vuosien saatossa.

Hyvää tätä vuotta toivottelen kaikille!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta