Keskustelualueet > Harrastukset

Seuraleikit

<< < (11/11)

Justiina:

--- Lainaus käyttäjältä: pumpuli - 26.01.2015 11:04:45 ---
Päällikkömme AMK sanoo tuolla etusivulla, että täällä saa keskustella "aiheesta kuin aiheesta". Siis myös politiikasta. Olen joskus sanonut, että minulta ei irtoa juttua politiikasta eikä uskonnosta. Vaikka eräänlaista "seuraleikkiä" nekin ovat. Anteeksi..... :-[

Pistä vaan, Kropsu, tänne ajatuksiasi elämänmenosta. Tiedän, että sinulla niitä on. Yritetään sitten vastata.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Olen sitä mieltä, että kauheimmat riidat syntyvät politiikasta ja uskonnosta keskusteltaessa. Siitä varsinkin on leikki kaukana, jos uskonto ja politiikka sekoitetaan samaan pakettiin.
Olen politiikan penkkiurheilija, kuten joku jossakin sattuvasti kirjoitti itsestään. Seuraan uutisia radiosta ja televisiosta sekä luen muutakin kuin iltapäivälehtien lööppejä, mutta en tahdo tuputtaa katsomuksiani muille. Näin sopu säilyy  ;)

Muistelen vanhaa ohjetta: päivällispöydässä ei sovi puuttua uskontoon, politiikkaan ja omaan varallisuuteen. Nyt ei olla ruokapöydässä - kai - mutta kuitenkin tavallaan vierailemassa toisten luona, niin puolestani pitäydyn kevyemmissä aiheissa, vaikkapa ilmoissa. Niitähän piisaa.

Mutta keneltäkään en kiellä sananvapautta puuttua vaikka poliitikkojen toilauksiin. 8)

kukka:
Ei nyt varsinainen seuraleikki, mutta yhteislaulu saattaa olla hyvinkin innostavaa.  Oli TV:ssä ohjelma Kandit, jossa vanhusväestöä hoitavan sairaalan pihaan oli kokoontunut kauniina kesäpäivänä joukko sairaalan asukkaita ja henkilökuntaa.  Tilaisuuden vetäjä sanoi, ihan mukavan kuuloisesti " Huomatkaa, että nuotin vieressä on paljon tilaa".   

pumpuli:
Piilosilla olo oli hauska leikki lapsena ja on sitä omien lasten ja lastenlasten kanssa leikitty.  :)

Olen huomannut, että täällä on yksi jäsen tai joskus kaksikin "piilossa". Onhan se tylsää, kun kukaan ei hae!  ::) Mites sen leikin saisi toimimaan?  ;)

Hemuli:

--- Lainaus käyttäjältä: pumpuli - 09.03.2015 20:53:13 ---Olen huomannut, että täällä on yksi jäsen tai joskus kaksikin "piilossa". Onhan se tylsää, kun kukaan ei hae!  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Hih! Meidän Postimieshän se siellä piilossa luuraa, liekö toinen sitten Postimiehen salainen ihailija.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta