Kirjoittaja Aihe: Nuoret, liikenteen hurjapäitä !  (Luettu 7198 kertaa)

espen

  • Vieras
Nuoret, liikenteen hurjapäitä !
« : 23.09.2012 17:50:59 »

 Siis, aivan kauheeta:

 Nuorten hurja matka: Kuljettaja kännissä kyydissään kahdeksan matkustajaa

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012092316109530_uu.shtml

 Onkohan nyt ollenkaan oikeat jauhot pussissa edes vanhemmillaan? Tulee mieleen, että kuinka yleensä näin pääsee tapahtumaan?

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Nuoret, liikenteen hurjapäitä !
« Vastaus #1 : 23.09.2012 22:22:42 »
Joskus tuntuu siltä, että vaatii suurta rohkeutta lähteä liikenteen sekaan. Mahdollinen poliisien väheneminen maanteiltämme tuo "hörhöjä" lisää liikenteeseen ja nopeudet nousevat. Pelkät "peltipoliisit" eivät matkaamme paljon turvaa.

Lainaamassasi lehtiartikkelissa oli jotain minullekin tuttua. Olin 1970-luvun lopulla Kuortaneen Urheiluopistolla tenniskurssilla. Menin sinne veljeni "Mersulla", joten tavaratilassakin oli tilaa. Eräänä iltana lähdimme istumaan iltaa paikalliseen Nokiottaan. Opistolle lähdön aikaan kyytiläisiä minulle ilmaantui niin paljon, että eräs heistä meni tavaratilaan!

Virkavaltaa ei vastaan ajanut ja minä kuljettajana olisin puhaltanut "nollat". En tiedä, olisiko takakonttilainen pienessä sievässään ollut hiljaa, jos vaikka meidät olisi virkavalta pysäyttänyt!!!

Moista "urheilusuoritusta" en ole uusiksi ottanut!

Viola

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Nuoret, liikenteen hurjapäitä !
« Vastaus #2 : 08.01.2014 12:33:52 »
 
   En ole nuori enkä hurjapää, sen verran vanha että ajokorttikin pitää uusia 5v välein.

   Kylläpä eilen jännitti ajokorttilääkärissä :):piti vetää viivaa numerosta ja kirjaimesta toiseen :). Siinä otettiin aikaa...

  Onneksi aakkoset oli vielä hyvin hallinnassa, testaaja sanoi sen menneen "nopeasti" :).

 

 
Jos voit avata solmun kielelläsi, älä käytä hampaita.

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Nuoret, liikenteen hurjapäitä !
« Vastaus #3 : 12.01.2014 13:38:40 »
Minä kun hain lääkärintodistusta ajokortin uusimisen takia, niin lääkäri laittoi piirtämään kellotaulun ja ajaksi kymmenen yli yksitoista.
Vähän sen helppoutta siinä ihmettelin, niin lääkäri sanoi sen joillekin olevan uskomattoman vaikeaa.
Numerot ja viisarit meni kohilleen ja vielä on ajokortti lompakossa, tiedä mitä on sitten muutaman vuoden perästä.
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -