Kirjoittaja Aihe: Pulinanurkka  (Luettu 986412 kertaa)

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1035 : 18.05.2013 17:19:41 »
.
Tuossa espenirouvan vainoamisessa , suorastaan hurmiossa, on jotain hyvin outoa. Miten voi toista jossain sivustolla tuolla tapaa  vainota. Ihan käsittämätäntä. Kun täällä on tilaa. Sama kun minä alkaisin äkisti täällä vaikkapa ainulin kirjoituksia suomimaan. Tai jonkun muun. Kirjoittakoon jokainen ihan vapaasti omiaan. Minä en puutu. Minusta on mukava lukea muiden kuulumisia. Yksinäinen kun olen. Ja minusta on mukava runoilla, yritellä kirjoittaa ylipäätään. Sille ei tämä vainohullukaan mitään mahda. Aina hullummaksi menee tämä  peli. Nyt perusti oman runoilu, niin, runoilupalstan. Sehän vaan sopii. Eikä sitä minulta kysytä eikä ole siihen kellään mitään sanomista. Mutta ylilyöntiä on ja pahasti. Saakohan tämä espeni minun ajattelemisiltani edes öitään nukuttua. Epäilen ja vahvasti. No oman typeryytensähän tässä espen julkituo. Ja reippaasti sittenkin. Nolaa itsensä lopullisesti.
Minä en enenpää päätäni mokomalla vaivaa.
.
.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2013 18:11:09 kirjoittanut matleena »

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1036 : 18.05.2013 18:35:36 »
.
Tuossa espenirouvan vainoamisessa ,

Oletko nyt matleena Ukkeli ihan selvin päin. Ukkeli kun olet, niin joskus tuntuu, että et kai sentään Puliukkeli ?

Sehän se vasta kauheeta olisi, siis jos olisit Puliukkeli. Puliukkeleilla tietysti on fantasioita, niin sinullakin, eppäilen, että läheltä liippailee tämä ajatuskuvioni.
--------------
Perustin oman, sinulta saadun FORMAATIN mukaisen, aivan samanlaisen runoilupalstan, jonka lukitsen aina runoni jälkeen.

Mitä mieltä muuten olet runokerronnastani ?

Aiheekseni olen ottanut pienen pienet linnunpoikaset, minusta se on sykähdyttävää ja hellyttävää, että joku on kiinnostunut linnunpoikasista ja yleensä luonnosta.

HUI KAUHEETA, IHAN KANANLIHALLE TULEN KUN JOUDUN LUKEMAAN AVARUUSHÖRHÖN KAUHUJA !!!

Itse olen pehmeiden arvojen ihminen, enkä mikään foorumeiden päällepäsmäri ja miljoonapostittaja.

Enkä luule olevani kirjailija Jumalan Armosta.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1037 : 18.05.2013 18:53:40 »
.


Koita saada nukutuksi espenikulta. Enää ne sinulle kirjoita. Nyyh....
Hyvää Yötä.
.

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1038 : 18.05.2013 20:48:51 »

Koita saada nukutuksi espenikulta. Enää ne sinulle kirjoita. Nyyh....
Hyvää Yötä.

Titityy, sanoi pihallamme oleskellut talitintti ja lensi sitten pois .

 Lensi sitten pois....., hyvin kauas pois, pieni lintu, sinne lensi.

 kirj. espen - 012

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1039 : 18.05.2013 21:15:33 »
.
Tässä on kauneimmillaan  kevään vihreys. Sanajalka kuin kaunis koru. Tuota väriä ei pysty ihminen matkimaan. Tämän edessä sitä hiljenee. Ihailee Luojan työtä.
Kaunis.

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1040 : 19.05.2013 08:45:41 »
Pilvinen on aamu täällä Etelä-Karjalassa ja 14 astetta lämmintä. Illalla kymmenen aikaan leiskui  salamat ja jyrisikin mutta ei tullut tähän vaan pysytteli kauempana.

Katsoin euroviisuja siihen asti kun kun tämä Krista esiintyi ja sitten menin nukkumaan. En olisi katsonut ollenkaan muuten mutta kun hän esiintyi jo neljäntenä niin odottelin siihen asti.

Eilen tuli aamupäivä siivoiltua. Siskonpoika koiransa kanssa kävi ja sisko kylässä. Lenkillä olin naapurin kanssa ja pihalla istuttiin aika pitkään. Koko päivä olikin eilen poutainen. Nyt yöllä on kyllä sadellut.

Kasvit kukoistaa niin vihreänä ja kukkiakin alkaa ilmestyä pihapuskiin ja voikukatkin on ilmestyneet kuin yllättäen.

Eipä tässä muuta kuin Hyvää Helluntaita!
« Viimeksi muokattu: 19.05.2013 10:34:52 kirjoittanut Annuska »

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1041 : 19.05.2013 09:50:42 »
.

.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2013 11:08:06 kirjoittanut matleena »

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1042 : 20.05.2013 08:06:45 »
Huomenta.

Pilvistä ja kostean näköistä on tämä aamu. Lämpöä 14 astetta. On siiis toisinto eilisaamusta.Tulipa silitettyä miehen kangaspaita jonka eilen pesin vaikken ollutkaan kovin innostunut paidan silityksestä. Jostain syystä en tykkää paidan silityksestä.
 
Kirjoituslakonko kaikki ovat tehneet kun on niin hiljaista täällä. Eilenkään ei tainnut olla kuin pari kolme jotka kirjoittivat tänne. Arvaan kyllä tuon kiistelyn syyksi muttei se minua niin pahasti vaivaa. Josko olen jo tottunut siihen. Parasta vain ohittaa sellaiset kohdat.

Toivottavasti tämä sää selkeää kun käsittääkseni on markkinatkin tuossa lähellä torilla. Ei mukava torimyyjienkään kannalta jos sattuu vettä tulemaan. Tuotteet kastuu ja vähemmän asiakkaita.

Toivotan kaikille hyvää alkanutta viikkoa!


leea

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 67
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1043 : 20.05.2013 09:04:48 »
Huomenet ja hyvää alkanutta viikkoa !!

Uskaltaudun muutaman sanasen tänne *kriivaamaan* 
 
Annuska, totta on että tuo torailu vie kirjoittamis halut..koskaanhan ei tiedä milloin sattuu sanansa asettelemaan siihen malliin että joku löytää moittimista.
Eihän noista tietysti kannattais välittää , mutta kun ei ehdoin tahdoin viitti asettua alttiiksi loukkauksille. Eiköhän tuokin tilanne rauhoitu,,,toivon mukaan.

Minäkin toivottelen kaikille lukijoille oiken hyvää alkukesää...sekä suvaitsevaista mieltä...ihmisiähän me kaikki ollaan...vikoinemme ja virheinemme!!
« Viimeksi muokattu: 20.05.2013 10:05:31 kirjoittanut leea »

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1044 : 20.05.2013 11:59:24 »
Älä Leea arastele, on tietyt henkilöt, joihin rumasanaiset arvostelut kohdistuvat. En ymmärrä, miksei. Matleena saa toteuttaa täällä itseään. Minä ainakin luen hänen runonsa. Sielujen sivistyneisyyttä ei  mitata esimerkiksi loppututkinnoilla. Kaikki me osaamme kirjoittaa ja kaikilla on täälläkin siihen oikeus. Vain ylläpitäjä valvoo meitä Niin pitäisi olla.

Keskisessä Suomessa paistaa aurinko. Kirvesmiehet saavat rantaurakkansa loppuun. Mutta uudet "askareet" odottavat tuolla puolen kilometrin päässä heitäkin!!!

Piti tulla laskuja maksamaan, samalla tännekin kurkkasin.

Aurinkoista oloa kaikille, paistaa tuo aurinko tai ei!

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1045 : 20.05.2013 19:46:41 »
Hei kaikille. Onhan Leea ja Piikatyttö sentään käyneet. Ikäväähän tuo tora täällä on mutta täytyy yrittää olla välittämättä. Saisihan nuo jo haudata sotakirveensä.

Täällä on nyt 20 astetta lämmintä tällä hetkellä. Aurinko alkoi paistamaan vähän ennen puolta päivää ja paistaa edelleenkin. Seurustelemassa käytiin kahvilassa ja sen jälkeen tuossa markkinapaikalla. En kyllä ostanut kuin 10 kpl pakkauksen pölypusseja. Muurahaisista sain tarpeekseni kun olen yrittänyt kanelit,etikat ym. häätämiseen. Ostin kaupasta muurahais-sirotinta ja pistin sitä tuonne roskiskaapin peräseinän viereen. Tällä hetkellä ei näy nyt ainuttakaan. Roskisämpärissä ei ole mitään houkuttelevaa jätettä. Banaaninkuorenkin vein saman tien kun söin ulkoroskikseen ja silti niitä vilisteli siellä kuin vilkkilässä kissoja. Kiipeilivät sitten tiskipöydällä ja muuallakin. Ajattelin  että nyt kyllä siirryn kovempiin aineisiin ja ostin sitä jauhetta. Saa nähdä tuleeko niitä uudelleen jostain.

Lenkilläkin kävin naapurin kanssa ja pihalla istuttiin pitkään parin muunkin naapurin rouvan seurassa.

Huomenna on mentävä mammografia-seulontaan Terveystaloon. Sekin on iltapäivällä kolmelta. Käyn varmaan samalla Anttilassa kun on samassa talossa. Paikallisuutisissa äsken sanoi että Iso-Kristiina tänään tyhjennettiin ihmisistä savun hajun  takia. Kävin katsomassa Etelä-Saimaan sivuilta. Laitoin tuohon kopion. Toivottavasti pääsen sentään sinne huomenna kun se mammografia on siellä.

 Lappeenrannan keskustassa sijaitseva kauppakeskus Iso-Kristiina on tyhjennetty ihmisistä. Päivystävän palomestarin mukaan kauppakeskuksessa sijaitsevan Anttilan tiloissa on savua, mutta palopesäkettä tai muuta savun syytä ei ole löydetty. Paikalla on useita pelastuslaitoksen yksiköitä. Liikenne alueella on osin poikki

Mutta nyt lopetan läpinät ja toivotan hyvää loppuiltaa kaikille! Kuva otettu kerran kesäreissulla.
« Viimeksi muokattu: 20.05.2013 19:59:41 kirjoittanut Annuska »

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1046 : 20.05.2013 20:13:17 »
Merituuli  ja pumpulikin ovat käyneet!  ;D

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1047 : 21.05.2013 08:22:57 »
Huomenta. Kiitos Pumpuli. Tulin illalla kiireissäni tänne ja tarkoitin Pulinanurkkaa. Eikä aina huomaa kaikkea niin tarkasti katsoa kun täällä on nykyään ollut useimmiten hiljaista. Kun on enemmän aikaa niin tulee tarkemmin tutkailtua.

Aamu ainakin on aurinkoinen joten taitaa tulla lämmin päivä. Selvisivät kuulemma kauppakeskuksessa säikähdyksellä. Ilmastoinnin konehuone siellä savusi ja tänään on auki lehden mukaan normaalisti. En sitten tiedä ostanko mitään vaatetta jos vaikka haisevat savulle.

Hyvää tiistaipäivää kuitenkin!

pumpuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 903
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1048 : 21.05.2013 08:47:32 »
Ymmärrän kyllä, Annuska, että tarkoitat Pulinanurkkaa.  :)

Mua huvittaa, kun olemme kuin "Kahden kerroksen väkeä". Osa kirjoittaa vain tänne "yläkertaan" Pulinanurkkaan, ja osa yrittää "haahuilla" tuolla "alakerrassa". Olen joskus miettinyt, lukevatko Pulinanurkkaan kirjoittavat ollenkaan noita muita juttuja?

Pääasiahan on, että kirjoitellaan. En oikein jaksa uskoa, että kellään eläkeläisellä on niin kiire, ettei joskus ehdi jonkin kommentin heittää.

Kohta tulee rullaverhon mittaaja ja sitten Terveyskeskukseen. Olkavarsi ja reisi särkee. Pah!  :(

Kirjoittelemisiin!
 

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #1049 : 21.05.2013 09:15:27 »
Mua huvittaa, kun olemme kuin "Kahden kerroksen väkeä". Osa kirjoittaa vain tänne "yläkertaan" Pulinanurkkaan, ja osa yrittää "haahuilla" tuolla "alakerrassa". Olen joskus miettinyt, lukevatko Pulinanurkkaan kirjoittavat ollenkaan noita muita juttuja?

Osuvasti Pumpuli kirjoitit. Mulla on monasti ollut mielessä, että tämä on muotoutunut vähän samanlaiseksi kuin Seniorinetissä, siellä oli se blogipuoli "yläkerran" väelle.
Mun päiväni ovat niin samanlaisia kaikki toisensa jälkeen, että niistä ei tänne löydy mitään kirjoitettavaa.  ::)
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -