Kirjoittaja Aihe: Pulinanurkka  (Luettu 985030 kertaa)

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #840 : 30.03.2013 13:17:48 »
 
.Vastaan nyt kuitenkin pespenipehmenille kysyäkseni onko sillä pitkät housut. Jos on nin on väärä vaate. Hame sopii ehdottomasti paremmin. Akka.
Enenpää en kysele.
.

snipe

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 80
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #841 : 30.03.2013 18:29:59 »

.Vastaan nyt kuitenkin pespenipehmenille kysyäkseni onko sillä pitkät housut. Jos on nin on väärä vaate. Hame sopii ehdottomasti paremmin. Akka.
Enenpää en kysele.
.
No mutta, alkaako Matleena matamilta argumentit oleen finito, ja sit lopuksi enään en kysele.
Etkö jo voi lopettaa tota sinistä planeettaa ja muuta tänne Science fiction'iin viittaavaa ilveilyäsi. Ajattele nyt miten sait Juulina siipeesi Outomaallakin näistä älyttömyyksistäsi, ketjusi jopa lukittiin.
Älä tee samaa virhettä toista kertaa, ellet tosiaan hyödy siitä!

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #842 : 30.03.2013 21:36:00 »
Lankalauantai alkaa olla voiton puolella täällä maalaisrannallakin. Joku on ehdottanut, että lankalauantai voisi olla "noitalauantai". Ei pysyköön lankalauantaina.

Nyt minä suljen nettiruudut, mutta minun "etiäiseni" epäilee, että Snipe on Espen ja Espen on Snipe.

Nyt lähden lankalauantailöylyihin!

Nauttikaa mämmiäkin!

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #843 : 30.03.2013 21:37:04 »

.Vastaan nyt kuitenkin pespenipehmenille kysyäkseni onko sillä pitkät housut. Jos on nin on väärä vaate. Hame sopii ehdottomasti paremmin. Akka.
Enenpää en kysele.
.
No mutta, alkaako Matleena matamilta argumentit oleen finito, ja sit lopuksi enään en kysele.
Etkö jo voi lopettaa tota sinistä planeettaa ja muuta tänne Science fiction'iin viittaavaa ilveilyäsi. Ajattele nyt miten sait Juulina siipeesi Outomaallakin näistä älyttömyyksistäsi, ketjusi jopa lukittiin.

Haa. Scandinavia Sirkuslainen on palannut. Onko ollut jotain hankaluuksia sinulla nipperi.  Minulla oli älyttömän  hauskaa kun keskustelit kanssani siellä Sirkuksessa.  Olit kovin kohtelias. Älä hetkeäkään kuvittele että alan risaamaan täällä sinun,  kompleksisen  rievun,  kanssa.  Kirjoittele  mitä lystäät. En enää vastaa. Sinä tiedät yhtä hyvin kuin minäkin miten siinä käy. Sinä häviät, ressukka. Ethän sinä pysty normaaliin kanssakäymiseen ihmisten kanssa. Et täällä etkä taida pystyä siviilissäkään.
Et yhtään mihinkään.
.
« Viimeksi muokattu: 30.03.2013 21:38:44 kirjoittanut matleena »

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #844 : 30.03.2013 21:48:54 »
.
Tuohon edelliseen jäi lisäämättä jotta minut pyydettiin outomaalla takaisin. Mode pyysi.
Jonka jälkeen yksi kirjoittaja tomii kuten sinä. Yhtä ilkeä.
.

snipe

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 80
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #845 : 31.03.2013 10:57:00 »
Haa. Scandinavia Sirkuslainen on palannut. Onko ollut jotain hankaluuksia sinulla nipperi.  Minulla oli älyttömän  hauskaa kun keskustelit kanssani siellä Sirkuksessa.  Olit kovin kohtelias. Älä hetkeäkään kuvittele että alan risaamaan täällä sinun,  kompleksisen  rievun,  kanssa.  Kirjoittele  mitä lystäät. En enää vastaa. Sinä tiedät yhtä hyvin kuin minäkin miten siinä käy. Sinä häviät, ressukka. Ethän sinä pysty normaaliin kanssakäymiseen ihmisten kanssa. Et täällä etkä taida pystyä siviilissäkään.
Et yhtään mihinkään.

Jos nyt muistaisit mitä sinulle sanoin, eli näin saat aivan rauhassa kirjoitella cirkuksessakin, mutta jos alat liimailemaan paskakuviasi tai höpisemään kuin Älyvähässäsi niin lennät kuin leppäkeihäs.

Otanpa vittuillessani ja liitän surkean valittelusi lainauksena Outomaalta tämänkin jälkeen kehtaat täällä Golden Age Foorumilla kertoa, että asiat ovat normaalit Outomaalla, mutta piilossa on vitjasi "JUULI" tässä lainauksessa sieltä OMaalta kerrot kirjoittavai juuri tähän vitjaan koska se näkyy kaikille ja tässä se lainaus:

Lainaus käyttäjältä: Outomaa
Koska ketjuni on siirreetty näkymättömiin jälleen kerran, tässä näkyy. kaikille.

Miten sinä rauhheni voit olla noin typerä jotta luulet minun uskovan. En minä usko. Tämä on tosiouto sivusto. Eikä vain minun kirjoituksieni osalta. Mode sekaantuu erittäin puolueellisesti kirjoittajiin. Tähdittää yhden sanan loukkavasta kirjoituksesta , sen jälkeen sama toistuu, ei poisteta. Ollaan hyvät kaverit. Moden pitää suhtautua tasapuolisesti  kirjoittaajiin, eikä olla arvostelemassa, siirtelemässä  parin  ilkeilijän takia. Siirretään, siirretään takaisin,, pyydetään keskustelemaan, siirretään takaisin, kun keskustelen haukutaan, siirretään taas  pois. Sirkus. Minua kohdellaan kuin heittopussia. Minulle saa ilkeillä mielin määrin. Minä en saisi takaisin sanoa.
Mistä muuten luulette minun tietävän eräiden kirjoittajien kaksoisnikit, erään perhe-elämästä. Erään luonteesta. Näitä eivät ao.henkilöt itse ole minulle kertoneet. Ei myöskään kukaan henk. kohtainen ystävä. Otin näistä tiedoituksista kopiot, joten tallessa ovat. Ihmetelkää.

Juuli. 

Muistaisit vielä senkin kun sanoin, että osaat kirjoittaa hyvin niin miksi sekoitat kirjoittelusi  kaikkeen paskaan ja  olemattomaan Science Fiction'iin?
Älä tee samaa virhettä toista kertaa, ellet tosiaan hyödy siitä!

snipe

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 80
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #846 : 31.03.2013 11:07:13 »
.
Tuohon edelliseen jäi lisäämättä jotta minut pyydettiin outomaalla takaisin. Mode pyysi.
Jonka jälkeen yksi kirjoittaja tomii kuten sinä. Yhtä ilkeä.
.

Samallalailla kuin muillakin saiteilla joilla olet ruikuttanut olet saanut myötätuntoa, puhut yhdestä kirjoittajasta joka toimii kuten minä, onko taas pakko ottaa ja lainata kirjoittajien nickejä jotka ovat paskakirjoitteluasi vastaan ja joille kaikille sanot, että he ovat ilkeitä, mutta eikö lanttuusi voi mahtua se, että se ilkeä ehkä oletkin sinä itse eikä kukaan muu, jos kirjoittaisit kuten muutkin siellä Outomaalla niin luulen ettei kukaan sinulle vi*tuilisi ei siellä eikä muuallakaan.
Älä tee samaa virhettä toista kertaa, ellet tosiaan hyödy siitä!

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #847 : 31.03.2013 12:21:33 »
.
Mitä mieltä olet Piikatyttö, onko tuo nippelin touhu enää normaalia. Se on sairas. Ei kuulu outomaan jutut tänne.  Tälle pulinanurkalle. Tehdään jotain, jooko.

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #848 : 31.03.2013 13:06:18 »
Piikatyttö on lähdössä kello neljäksitoista muistelemaan kansakouluaikaisia koulumatkoja ja -aikoja miellyttävään seuraan. Kurkkasin tänne ja sama kiroilu ja mellastus jatkuu.

Kun tulen illan suussa rannalleni, kirjoitan Aarno Korpelalle ja vaadin, että näillä palstoilla ei selvitetä henkilökohtaisia välejä. Maku on mennyt sivuilta Espenin ja Snipen takia. Oletan, että Snipe ja Espen on yksi ja sama persoona. Ainakin yhtä rumaa kieltä käyttävät molemmat nimimerkit.

Eivät edes juhlapyhinä rauhoitu.

Minun mielestäni sinä Matleena saat kirjoittaa vaikka sadalle palstalle ja vaikka mitä. Niin kuin olen aikaisemminkin todennut, kaiken muun hyväksyn, mutta en toisten kirjoittajien arvostelemista tällaisilla sivuilla. Ei ainakaan Goldenin sivuilla. Ylläpitäjät ovat sivistyneitä ihmisiä, business ja euron kuvat eivät varmasti ole ensimmäisenä heidän silmissään.

Rauha palstoille!

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #849 : 31.03.2013 13:17:25 »
.
 Kiitoksia Piikatyttö Olen samaa mieltä.. Minä en vastaile enää, kummallekaan.
.

snipe

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 80
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #850 : 31.03.2013 13:33:15 »
.
Mitä mieltä olet Piikatyttö, onko tuo nippelin touhu enää normaalia. Se on sairas. Ei kuulu outomaan jutut tänne.  Tälle pulinanurkalle. Tehdään jotain, jooko.

Normaalia tai ei, mutta vastaan vain samalla lääkkeellä jota itse käytät haukut kaikkia jotka sinua arvostelevat negatiivisesti sairaiksi, yks kysymys, miksei "älyvähä" löydy juurikin Cirkus Scandinavia saitilta eikä myöskään näkökulma.net'iltä suolsitko liikaa paskaa vai missä syy.

Ai niin kieltäydyit vastaamasta mulle ja espenille.
Mutta vastaa vaikka piikatytölle josta olet saanut perässä hinattavan itsellesi kysyitpä jopa neuvoakin häneltä voi muija paha olet täysin tärähtänyt.
Älä tee samaa virhettä toista kertaa, ellet tosiaan hyödy siitä!

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #851 : 31.03.2013 17:08:50 »
.
Tähän vielä vastaan, vaikka tämä tuntuu kurjalta tällä Ainulin aloittamalla iloisella sivulla..En malta olla.
Olet kyvytön raukka, nippeli. Sinä et lennättele ketään etkä minnekään mistään. Älä unta näe.
Olet kyvytön kaikessa. Ihan kaikessa. Anteeksi toiset kirjoittajat.
.

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #852 : 31.03.2013 18:56:39 »
Tulin nyt katsomaan tännekin kun pääsiäisvieraat lähtivät päivällä takaisin Turkuun.Tuli jo viestikin että ovat päässeet turvallisesti kotiin.Kolme yötähän he olivat kaikkiaan.Lupasivat tulla sitten heinäkuussa taas kun on kesäloma.
Hyvin on mennyt pääsiäinen tähän asti.Käytiin perjantaina porukalla kirkossa katsomassa näytelmää ja kirkkokahvitkin siellä joimme.Eilen kävi myös tyttäreni täällä meillä.Säpinää on siis ollut vähän aikaa.Kauniit aurinkoiset säätkin osuivat sopivasti pääsiäiseksi.

Nyt ollaan sitten palattu entiseen kaksin oloon taas.Ihan oudolta tuntui kun huiske loppui.Mies katselee Vaarallista romanssia Teemalta.Kesäaikakin alkoi ja huomenna on Aprillipäivä.Ilkivaltaakin täällä Lappeenrannassa 4 nuorta poikaa teki kiirastorstain ja pitkäperjantain välisenä yönä.Naapuritalossa olevan kirjaston muutamat ikkunat näkyi olevan rikki.Särkivät kyllä muitakin liiketilojen ikkunoita ym.sekalaisia pahoja tekoja.Ei kivaa tuollainen touhu.

Hyvää pääsiäisen jatkoa kaikille!

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #853 : 31.03.2013 21:21:52 »
Olipa mukava tavata koulukavereita kansakouluajoilta. Viisi vuotta ramppasin viiden kilometrin koulumatkaa veljeni ja kyläkunnan muiden nuorten kanssa. Sitten opettaja ehdotti vanhemmilleni, että tyttö ja poika oppikouluun ja siinä tiet erosivat. Mutta nyt kun syntymäjuurilleni olen palaamassa, on mukavaa tutustua uudestaan sen ajan koulukavereihin. Monet heistäkin paluumuuttajia. Tai ainakin kotipaikkansa kesäkäyttäjiä.

Meillä oli koulussa kaksi oppilasta joilla oli ns. kaatumatauti eli epilepsia. Kerronpa kuulemani koulumatkatarinan toisen epileptikon seurassa:" Olimme eräänä syyskesän päivänä tulomatkalla koulusta. ...... kannaksen kohdalla, kun Eila kaatui äkisti tielle,alkoi nykiä ja ravistella ruumistaan hyvin rajusti siinä tiellä ja korista äänekkäästi. Me arvasimme heti, että nyt on se kaatumatautikohtaus kyseessä. Veikko ja minä otimme Eilaa kiinni hartioista ja vedimme hänet tienvarteen ojan penkalle. Anna-Liisa etsi jostain tukevan ja sileän männynoksan kappaleen ja laittoi sen Eilan suuhun hampaiden väliin. Eila korisi ja vapisi siinä tien penkalla ja me istuimme penkalla, kaivoimme eväiden loput koulurepuista ja aloimme syödä.

Samalla ajoi paikalle hieno, musta auto ja pysähtyi meidän kohdallemme. Autosta nousi kaksi hyvin pukeutunutta herraa ja he kysyivät hämmästyneinä, että mitä on tapahtunut, kun näkivät vapisevan tytön maassa ja kapula suussa, josta tuli lisäksi valkeaa vaahtoa. Me selvitimme heille tilanteen ja kerroimme, että ei tässä mitään hätää ole. Herrat olivat .......voimalaitosta tarkastamaan ja kysyivät vielä, että pääseekö tätä tietä voimalaitokselle. Me kerroimme, että pääsee ja neuvoimme tietä. Herrat nousivat autoonsa ja katselivat meitä hyvin hämmästyneinä. Päätään pyöritellen he moikkasivat meille autonsa ikkunasta ja jatkoivat matkaansa.

Eila virkosi siitä vähitellen. Hän ei muistanut tapauksesta mitään, puisteli vähän likaantuneita vaatteitaan ja me jatkoimme taas koko porukalla kotimatkaa".

Siinä oli porukkahenkeä, arkisesti sanottuna. Yhden koulutunnin aikana olleen kohtauksen muistan minäkin. Osa oppilaista hyppi ikkunoista ulos, loput opettaja käskytti käytävään. Ei meille koulussa selvitetty Eilan sairautta, noille samaa koulumatkaa tekeville nuorille heidän vanhempansa olivat asiasta valistaneet.

Eila sai aikanaan lääkityksen, meni naimisiin, sai lapasia ja nauttii nyt ansaituista eläkepäivistään.

Nurkassa seisominen oli noina aikoina muotia, mutta niistä kokemuksista toisten lisää.

Rauhaisaa iltaa toivotellen.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #854 : 31.03.2013 21:44:49 »
.
.
Minun aikanani ei enää nurkkaseisomista ollut  Taisi olla  kielletty. Vaikka kyllä se varmaan aika tehokas rangaistus oli. Olen lukenut jotta olisiko ollut Englanti, en muista, pantiin oppillaan päähän kaiken lisäksi nk. aasinhattu. Se päässä sitä vissiiin ensin nurkassa seisottiin. Jos en väärin muista piti sitä pitää koko päivä. Lienee vähemmän mukavaa. Nyt ei oppilaille saa opettaja edes ääntään korottaa se on yksilön sortamista. Saisi minun puolestani ottaa nykynuorisollekin edes osan näistä vanhoista keinoista.. oppisivat jotta pitää jonkinmoinen roti olla elämässä. Ei ole kaikki niin itsestään selvää. Istutaan jalat pulpetilla, suunnilleen. Ei tukkapöllyä, se olisi jo opettajalle erottamispaikka. Ei edes äänen korotusta. Ei kai laiskallekaan enää ketään jätetä. Siksi mennäänkin kouluun jos mennään. Mennään jos huvittaa.  Mitään ei seuraa vaikket menekään.
Ett semmoista tuli mieleen.
« Viimeksi muokattu: 31.03.2013 21:47:38 kirjoittanut matleena »