Kirjoittaja Aihe: Pulinanurkka  (Luettu 985760 kertaa)

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #555 : 06.12.2012 18:45:36 »
Kiitos Ainuli hyvästä musiikista.Kuuntelin ne äsken.Rauhallisesti on mennyt itsenäisyyspäivä.Sääkin on ollut hyvä ja pakkanen lauhtunut -5 asteeseen.

Nyt voisi katsella vaikka linnanjuhliakin.Hyvää loppuiltaa.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #556 : 06.12.2012 18:52:17 »

 kuvasandrasuhonenplogspot.fi

Niinpä voi.
Arvostella vapaasti toisten luomuksia.
Siinä se ilta rattoisasti kuluukin.
Tähän mnä pukeudun.
Entäs te.
Tapaamisiin.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2012 18:58:51 kirjoittanut matleena »

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #557 : 07.12.2012 00:34:14 »
Googletin "Iltahuudon" ja ensimmäisenä tulee Jorma Hynnisen soololaulama ja Veteraanikuoron "säestämä" esitys. Piti kuunnella useampaan kertaan, melkein kyyneleet silmissä.

Isänikin ehti olla rintamalla ja vei Heta-hevosemme mukanaan. Molemmat palasivat vahingoittumattomina. Isä löysi äitimme sotareissultaan, äiti oli Lottana.

Äiti ja isä palasivat ehjinä, mutta joskus tuntui, että Heta-hevosemme saattoi säikähtää yllättäviä ääniä. Esimerkiksi autot olivat aika harvinaisia meidänkin kylällä, kun olin pikkutyttö. Kerrankin äiti oli ohjaimissa, veljeni kanssa istuimme kumipyöräkärrykyydissä, auto tuli vastaan ja Heta "pillastui" ja lähti laukkaan. Äidin täytyi ohjastaa Heta paikallisen osuuskaupan varaston seinää kohti, jotta laukka loppui. Onneksi heppa uskoi ohjastajaa!

Hetalta jäi jälkeläisenä Humu-varsa, joka oli lempihevoseni Hetan ja pelottavan ison Jymyn joukossa.

Linnan pukuloistoa minunkin piti katsoa, jotakin siinä sivussa tehden. Ihailin Jenni Haukion yksinkertaisen tyylikästä asua, joka ensi silmäyksellä tv-ruudun välittämänä vaikutti arkiselta. Mutta hyvä ja erittäin Jenni Haukiomainen valinta. Monta muutakin asua olisin ollut valmis ylleni pukemaan.




matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #558 : 07.12.2012 01:04:04 »
.


Piikatyttö.
Minusta kun tuntui ihan päinvastaiselta nuo Linnan Juhlat.
Missen kanssa katseltiin.
Misse on vieläkin sängyn alla.
Eikä taida ennen aamua pois tulla.


.


« Viimeksi muokattu: 07.12.2012 01:10:41 kirjoittanut matleena »

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #559 : 07.12.2012 17:30:33 »
Hei kaikillle.Tulipa lunta tänään koko päivän.Nyt vähän väheni jo illasta.Pakkasta on vain -2,2 astetta.Tultiin puoli tuntia sitten lenkiltä ja aioin lähteä hyötyliikuntaa harrastamaan mutta eräs naapuri olikin ehtinyt ottamaan kolan ja työnteli sillä autopaikkaansa.Täytyy kohta katsoa uudelleen.

Linnan juhlat oli ja meni ja puvutkin on varmaan arvosteltu.Jenni Haukion puvusta olen samaa mieltä kuin Piikatyttökin että ihan hyvä se oli.Tietysti ei voi kukaan kaikkia miellyttää.Laittoi mitä vaan päällensä niin aina löytyy jotain sanomista varmasti.Aina joku tykkää ja joku ei.Kaikkea en nähnyt kun touhusin muuta myös.

Eipä tässä muuta kuin hyvää perjantai-iltaa!

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #560 : 07.12.2012 19:14:10 »
Nyt espen jäitä hattuun!

Miksi tuoda niitä kuvia vielä tänne pulinoihinkin? 
Pakkoko sun on sinne Älyvähään mennä kurkkimaan, mua ei ne kuvat siellä häiritse pätkääkään,
kun ei ole mitään aihetta availla ketjua.  ::)
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #561 : 07.12.2012 19:17:03 »
Nyt espen jäitä hattuun!

Miksi tuoda niitä kuvia vielä tänne pulinoihinkin? 
Pakkoko sun on sinne Älyvähään mennä kurkkimaan, mua ei ne kuvat siellä häiritse pätkääkään,
kun ei ole mitään aihetta availla ketjua.  ::)

Kiitos neuvosta Hemuli, mutta kun ottaa pattiin tuon ihmisen röyhtäily, niin toin näytille Foorumikulttuurin kukkasia.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #562 : 07.12.2012 19:25:42 »
.
Minä ehdottaisin jotta sinä espenipesmeni lopettaisit tuon niljakoinnin.  Ihan vain itseäsi ajatellen sekä etten ole sinulle minkäänlaista pahaa tehnyt. Eikö sinulle tule iljettävä olo omista  ilkeyksistäsi, nyherryksistäsi. Kirjoita itse parempia tarinoita. Jookosta.
Minun sielunrauhaani ei häiritse tippaakaan mihin kuskaat kirjoituksiani. Sehän vain osoittaa että käyt sivulla älyvähä sekä luet koska pystyt tämän täydellisen analyysisi tekemään.
Luuletko etteivät muut osaa muuten sinne mennä.
On osanneet  monet sekä usein.
Heille Suurkiitos.
.

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #563 : 07.12.2012 19:38:20 »
.
 espenipesmeni lopettaisit tuon niljakoinnin.  .

Onko aivan mahdotonta edes yrittää kirjoittaa toisen nikin oikein? Onko aivan mahdotonta? edes tuollainen asia, josta olisi jotakin järkevää keskustelua edes ajatella jatkossa.
« Viimeksi muokattu: 07.12.2012 19:40:44 kirjoittanut espen »

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #564 : 07.12.2012 19:48:57 »
..
Minun sielunrauhaani ei häiritse tippaakaan mihin kuskaat kirjoituksiani. .

Luuletko, että minä olen suruissani, kun tuon Emmerdale-kuvan laitoit esiin, se liityyi aiheisiin, oli osuva jne. Siitäkin näit vaivaa, ilmeisesti sen takia, koska oma keskustelutaitosi on aivan olematon.

Ainoastaan silloin terästäydyt, kun sinua kehuskellaan:

- Oi ja Voi Piikatyttö, kyllä olet iihana, kun minutkin huomioit, siitä sinulle plussaa ja suukut.

Minä olen niiin otettu, kun kirjani julkaistaan taas huomenna. Kiitos äiti voileivästä.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #565 : 07.12.2012 19:53:46 »


On
Niinkauan kun lopetat itse minun nimittelyni.
Etkö muka huomaa tekeväsi  niin
Olet sitten vielä .....kuin oletin.

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #566 : 07.12.2012 20:11:21 »
Ehdotus,

 Tulen vastaan puoleenväliin, jos sopii. Et nimittele snipeä, etkä minua, nimittäin olemme kavereita, niinkuin varmaan arvasitkin.
 Omasta puolestani, olen joskus sanonutkin, että osaaat kirjoitella ja sinulla on mielikuvitusta, niinkuin minullakin, niin miksi emme voisi tulla toimeen samoilla areenoilla?

 Tästähän tässä on kysymys.

Mutta, niinkuin tiedät, niin keskustelupalstoilla keskustellaan. Esim. "Näkökulma" jossa kirjoittelen, tiedät paikan, niin sinne ei kuviasi hyväksytty ollenkaan, niin siispä suutahdit ja häippäsit.

 Nyt ollaan tässä pisteessä, en ainakaan itse haluaisi tärvätä Golden Age- keskustelupiiriä, olen itsekin jo yli 70 v. joten en mikään pikkupoitsu, jonka nikkiä saisi väännellä mielin määrin, eikä kaverini snipe:n, se tulisi sinun tiedostaa.

Jos voisit jotenkin keskittää avaruusasiasi siihen omaan ketjuusi, niin mielestäni se ei haittaa ainakaan minua. Tiedän, että monet Fooruminjäsenet haluavat keskustella arkipäivän asioista, eivätkä ainoastaan välittää ja vaihdella toistensa kanssa Googlesta löytämiään kiiltokuvia.

Elikkä, jos snipe ja minä saisimme olla rauhassa, niin minun puolestani saat laittaa aivan mitä tahansa mihin tahansa omille aloittamillesi ketjuille, mutta ei kannattaisi postata niitä ylt´ympäriinsä pitkin maailmaa. You Know ?

Tästähän tässä on kysymys, eikä mistään muusta. Hyvää joulunalusaikaa sinulle ja läheisillesi.

 t. espen

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #567 : 07.12.2012 20:32:59 »

Voi Sinua Espen. En sano kulta koska voi Frouvasi huonoa tykätä
Olen ihan samaa mieltä. En halua riitaa, en ollenkaan.
Mutta jätetään se nimittely jonka kyllä snipe aloitti mattoleenallaan. Plus muulla.
Minä tietty jatkoin.
Mutta nyt on oikein mukava olo. Minulta ihan meinaa poru päästä. Senverran tuosta iästä etten ole minäkään nuori joten ei saisi minuakaan nimitellä. Enkä minä niitä avaruusjuttuja levittänyt. Sinä sen tänne sivulle toit.
Ollaan kavereita.
Kovasti minä sitä tahdon.
Unohdetaam koko tyhjänpäiväinen tora, jooko.
Toivotan Sinulle Oikein Rauhaisaa joulua.

matleena
.
.

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #568 : 07.12.2012 21:13:53 »
Voi, voi vaan tinuakin pikkuriikkinen  matleena, olitin parahin ystäväsi, jos antaisit vaan olla, miksi aina moitit minua ja snipeä siitä että olemme olemassa.

Onko snipe nimittänyt tinua mattoleenaksi ja tinä olet nimittänit snipeä tiet millä nimikkeillä, voi pikku matleena, et edes jaksa muistaa, että millä kaikilla pikku pikku nimikkeillä aina titten, kun tuututaan niin titten nimitellään.

Mie tittten tituleeraan kaikkia jokka nimittelee jotakin toitia  "kreetupukeiksi" temmottakin on muittaakkteni tapahtunu.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #569 : 07.12.2012 22:13:57 »
.

Voi Espen.
Minä olen tosissani ja luulin että sinäkin olit.
Etkö olekaan. Oli miten oli minä haluan jottei enää olisi riitaa ja ilkeilyä.
Minä en sitä jatka enää vaikka miten parjaisitte.
Eikö tämä  käy.

matleena
.