Kirjoittaja Aihe: Pulinanurkka  (Luettu 984974 kertaa)

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #375 : 29.10.2012 13:35:05 »
.


"Hyvinhän se Kissankellolla kirjoitus sujuu.
En minä ole niin paha kuin näytän.
Olen vielä pahempi.
Ja Kropsun kanssa lähden M i n ä Etelään.
Onko selvä.
.
[/quote

Viittaus edelliseen kirjootukseeni;
Noin siinä tääs kävi.
Tossakunnossa Matleena mut sieltä juna-asemalta kii sai.

Tuo viittauus tarkotti sitä kirjotustani joka kosketteli herkin käsin
 tätä ko. -Matleenan ja kropsun sänkyhommaa jonka Anniliisa aloitti.
Jonkun ihmeen kautta se vaan ei julki tullut, vaikka ei kyse ollut
oikeastaan muusta kuin vaan siitä mitä sängyssäkin yleisesti tehdään.

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #376 : 29.10.2012 16:38:45 »
Saahan sitä ihminen unelmoida ja kuvitella kaikenlaista, mikäs siinä. Mutta kyllähän se taitaa niin olla, että eläkeläisille sänky on ihan sitä nukkumista varten.

Itsekin vedin tossa pari tuntia sitten "päikkärit". Ei tässä enää näillä vuosilla tarvii todistella mitään kenellekkään, ei edes Foorumeilla.

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #377 : 29.10.2012 19:30:23 »
Saahan sitä ihminen unelmoida ja kuvitella kaikenlaista, mikäs siinä. Mutta kyllähän se taitaa niin olla, että eläkeläisille sänky on ihan sitä nukkumista varten.

Itsekin vedin tossa pari tuntia sitten "päikkärit". Ei tässä enää näillä vuosilla tarvii todistella mitään kenellekkään, ei edes Foorumeilla.

lLuulen Espen jotenkin sun olevan tosikko.
Kyllä minä oon samallainen ukkeli kuin sinäkin,
tosin melkein 10 vuotta vanhempi.
Kirjotteluni täällä on suurimmaks osaks tarkotettu
vitsikkäiksi ja kivoiksi lukea. Saattaa ne joskus olla vihjailevia
ja helposti väärin sanoin rakenneltuja,mut en kyllä haluisi
kenenkään niistä mieltään pahottavan eikä papua nokkaansa vetävän.
Oletan matleenankin olevan samanlaisella kerronnalla liikkeellä.   

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #378 : 29.10.2012 19:33:33 »
En ole tosikko, enkä vesikko. Kirjoittelen näitä juttujani, niinkuin sinäkin, huuhaata pääasiassa, niinkuin itsekin sanoit.

Tosikoita voi löytyä näiltä sivuilta kyllä, mutta en lähtis ainakaan itse nimeämään ketään erityisesti.

kissankello

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #379 : 29.10.2012 19:55:26 »
Tervehdys teille kaikille! Kiitos, Piikatyttö, kyllä varmaan viihdyn :) Ja hei vain Hemuli, sinullakin on mielestäni semmoinen kasveihin viittaava kiva nimmari, eikös siellä Muumeissa ollut symppis Hemuli joka tutkiskeli kasveja.

Ainulille paljon kiitoksia neuvoistasi. Minulla on siihen MP3:n laitettuna joku i-Tunes ja se sekottaa minut totaalisesti, en ymmärrä pätkääkään. Sen kävi laittamassa yksi atk-neuvoja, ja hän neuvoi kyllä minua, mutta kun ei oppi mennyt päähän. Tai kyllä meni muttei pysynyt... Ei ehkä olisi kannattanut sitä i-Tunesia siihen laittaa.*****Korjaus tekstiin 15.11. --Se Mp3-vehe onkin ihan Applen oma, eikä siihen käy muu kuin i-Tunesista ostettu musiikki.***** Olen tässä asiassa nyt siinä pisteessä että annan olla koko homman. Jos joskus jaksan yrittää uudelleen... no.. jaksankohan... kun ei se niin välttämätön ole kuitenkaan. --- Mutta tosiaan, kiitos, Ainuli, olit kovin ystävällinen tarjotessasi apua probleemaani :)

Espenin kanssa olen samaa mieltä sängyn tehtävästä.... nukkumiseen oivallinen. Samoin päikkärit on usein paikallaan!
Annuskalle ja Kropsu1:llekin terveisiä! (Kropsu tarkoittaa pannukakkua, olin googlen kokkiosastolta katsovinani.)

Hei vain seuraavaan kertaan!
« Viimeksi muokattu: 15.11.2012 08:16:47 kirjoittanut kissankello »

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #380 : 29.10.2012 20:33:23 »
Illanköllykkätä kaikille,
eritoten Kissankellolle tervetuloa! Nimimerkkisi ilahdutti kovasti, sillä kissankello on ehdottomasti suven kauneimpia kukkasia. Minulla on yksi salainen kissankellopaikka vanhan maantien varressa. Tienpätkä on enää paikalliskäytössä ja huonosti hoidettu, niinpä lupiinit eivät ole vallanneet tienvieruksia. Yhdessä hiekkaisessa mäenrinteessä kasvaa huikaiseva kissankellomatto. Poikkean valtatieltä ja katson - en poimi - sinistä kukkamerta.
Muutama vuosi sitten löysin toisen yllättävä kissankellopaikan. Hautausmaalla,  tulevan hautani paikalla kasvoi yksi ainokainen kissankello! Viime kesänä en enää löytänyt sitä ainokaistakaan.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #381 : 29.10.2012 20:35:58 »
.

.
Jees. Jees.
Kissakello.

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #382 : 29.10.2012 22:26:25 »
Siinäpä Matleena ja Kropsu antavat oikein hyvän aamu- tai iltajumppaohjeen, musiikki vapaavalintainen!

Vain mielikuvitus laittaa esteen sille tosiasialle, mitä kaikkea sängyssä voi touhuta nukkumisen ja löhöilyn lisäksi! Kissoja ja koiria en ole koskaan petiini päästänyt, mutta kaikenkarvaiset kaksilahkeiset...

Ei ka minua nyt kukaan tosissaan ottanut!!!

kissankello

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #383 : 29.10.2012 22:31:40 »
Iltaterveisiä vielä lähetän Matleenalle, sori kun tuosta äsken unohin sinut, ei ollut tarkoitus.
Enhän teitä kaikkia kirjoittajia täällä vielä tiedäkään, saati muista.

Kiitoksia Justiinalle! Sinäpä tempaisit kauniin kirjoituksen kissankello-aiheesta! Ihan lämmitti sekin.

Hyvää yötä!

 
« Viimeksi muokattu: 29.10.2012 22:33:36 kirjoittanut kissankello »

ainuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1187
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #384 : 30.10.2012 08:00:20 »
Huomenta vaan pulinanurkkaan!

Noista kissankelloista. Nehän kasvoivat ennen ahoilla ja niittämättömillä alueilla. Poishan ne katoavat kun kaikki paikat niitetään. Itse tiedän yhden paikan jossa pelto kukkii sinisenään. Lähellä Savonlinnaa se paikka on. Nyt siitä taitaa loppu tulla kun siihen on ilmestynyt rakennustontti ja talon pohja on jo raivattu puhtaaksi. Siinä kasvoi myös Harakankelloa. Täällä meillä on säilynyt muutama Ruusuruoho, ennen niitäkin oli enemmän.

Kissankellolle! Ei mitään kiittämistä. Minulla kun tuo Mp3 on aika vanha, sain sen pojalta lahjaksi ja se oli jo vanha silloin. On nyt tullut sellainen vika että ei vaihda kappalettakaan automaattisesti. Olen lenkilläkin joskus kuunnellut ja bussimatkoilla. Täällä kotona ei juurikaan tule kaapista otettua. En edes tiedä mikä sellainen i-tune on, pitää sivistää itseään ja googlettaa se.

Täällä näyttää päivä alkavan tuulisena ja harmaana. Aamulla kyllä oli kauniita värejä auringon-nousun suunnalla mutta en ehtinyt kuvaamaan kun ne olivat jo kadonneet.

Oikein hyvää alkavaa päivää ja viikkoa!

« Viimeksi muokattu: 30.10.2012 08:07:12 kirjoittanut ainuli »
Opissa se on variksenpoika tuulessa

Anniliisa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 938
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #385 : 30.10.2012 08:10:38 »
Hyvä että Matleena uskallat elää nyt etkä ..sitten kun..niinkuin minä ja moni muukin on kyhninyt.

Meillä oli tosi hauskaa lauantaiiltana naapuri-naisystäväni kanssa kun telkkarissa oli kuvaa ja haastettelua tuosta niin tutusta
näyttelijä LASSE PÖYSTISTÄ..
Mietittiin että entä jos tämä unelmoitu nettiystävä olisikin tuollainen hauska sauna-tonttu..Ja kun ei ole enää itsekään mikään
Prinsessa...
mutta leikki leikkinä..

Aika ja ikä kyllä kuluu mutta aina ei sitten muuta kuin tylsää ja niin tasaisen turvallista taivaltamista.

Kyllä minä myös taas aion mennä Floridan lämpimään pahimman talven ajaksi.
Mutta ensin haluan viettää joulun suomessa.

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #386 : 30.10.2012 17:44:35 »

Olen niitä ihmisiä, joita ei politiikka juurikaan kiinnosta, mutta äänestämässä käyn ja tuloksiakin seuraan.
Ylen tulospalvelu seurasi netissä ääntenlaskua reaaliajassa ja heti kymmenen jälkeen oli uusi valtuusto selvillä.

Iltapäivää.
Takkaa lämmitellessä otin läppärin kaveriksi ja lueskelin pulinoitten vanhoja sivuja.
Olen politiikan viihdekäyttäjä. Tämän termin opin äskettäin televisiosta. Ihan totta, seuraan melko paljon politiikan kiemuroita  huvikseni, mutta kuntapolitiikka tällä paikkakunnalla on ihan mysteeri  ::)
Äänestin kuten aina, mutta ehdokkaani ei mennyt ihan läpi. No ei se mitään, kunhan kannustin nuorehkoa naista.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #387 : 30.10.2012 21:19:11 »
.
Kyllä. Kropsu. Kyllä.

Matleena
.


kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #388 : 30.10.2012 22:39:33 »
.
Kyllä. Kropsu. Kyllä.

Matleena
.
Mutkienkautta voittoon Matleena.
Haittaks se kun otin ny vähä viintä!??

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #389 : 31.10.2012 07:05:08 »
.


Aivan niin, Kropsu, Aivan niin.
Ei haittaa.