Kirjoittaja Aihe: Pulinanurkka  (Luettu 985461 kertaa)

Liena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 179
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #180 : 25.09.2012 20:43:00 »
Enpä minäkään ota näitä kirjoituksia oikein miltään kannalta,en jää ajattelemaan .Joskus uteliaissuutani tänne tulen lukemaan.Rauhallisia yöunia!
,.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #181 : 25.09.2012 21:02:24 »
.

Minä välillä kimpaannun. vaan en niitä pitkään mieti.
Täsä Syssynlehti Sinullekin. Ettet Piikatytön kanssa joudu huonoihin väililöihin.
Liena...... Sinulla on niin Kaunis,  Ihana Nimimerkki..... Liena.
.

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #182 : 25.09.2012 22:26:03 »
Nyt Matleena löytyi ,inehmo. Oon ollu leskenä jo 8 vuotta, sen ajan oon haikaillut uuden vaimon löytymistä.
Sinä matleena oot juuri sellainen jota vailla oon ollut.
Itse oon aika jukuripää..ja tottunut juuri tuollaiseen määrätietoiseen ohjelmoijaan.
Pannaas hynttyyt yhteen,,ei musta sängyssä harmia oo,,paitsi että uniapnea hiukan häiritsee ympäristöä.
oon aika pienenkokoinen joten on helppo käännettävä, nostettavissa vaikka tampuurinkin puolelle.
Viinaanmenevä olin ennen,,ja hidasälyinen,,tosin sekin on ajanmyötä mennyt kokonaan..
oon kaikkiruokainen,,hanhenmaksakin käy.. en paljoaka an vaadi muuta kuin hiljaisuutta..
    Osaan mys sulkeutua suosioon.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #183 : 26.09.2012 07:04:05 »
.


Minä, Synnove olen ihan vappaa. Samat taustatkii. Mie dulen gyllä mielyysti Frouvaksi Gropsulle.
Gropsu aloiddaa vaan girjeenvaihdon, nii päästää etäppäin asiassa.

Synnöve

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #184 : 26.09.2012 07:22:58 »
Huomenta.

Kropsu ja Matleena täällä lyö hynttyitä yhteen.Älkää huolestuko.En aio tulla kolmanneksi pyöräksi kun minulla on omakin rapsuteltava.
Tulin vainn vilkaisemaan mitä täällä tapahtuu.Onhan täällä nyt vähän kiukuttelua mutta myös lemmenpaloa.Kirjoittajia ja kirjoituksista en arvostele Täällä on niin vähän kirjoittajia ettei niitäkäkään vähiä kannata säikäyttää.

Kaikille Hyvää Keskiviikkopäivää toivotan!
                                                                     
« Viimeksi muokattu: 26.09.2012 08:50:47 kirjoittanut Annuska »

ainuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1187
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #185 : 26.09.2012 08:58:37 »
Huomenta pulinanurkkaan!

Ihan ensiksi kiitän huiviohjeista! Noin itsekin ajattelin että jos sen lahjaksi antaa niin voihan saaja tykätäkin siitä että huivin voi kietaista kaulan ympärille. Olen nähnyt myös käytettävän ihan vapaasti riippumassa, kivan näköinen on niinkin.

Täällä paistelee aurinkoinen oikein kauniisti. Aikomus lähteä rästiinjääneitä ulkohommia tekemään. Nurmikoita pitäisi vielä leikata. Kukkapenkeistä leikata kuihtuneet varret pois. Jos jää aikaa voisi lähteä sienimetsään. Suppilovahveroita alkaakin olla runsaasti. Vettä ovat ainakin saaneet.

Peesailen tässä Piikatyttöä, Lienaa ja Annuskaa. Annetaan toisille palstankäyttäjille kirjoitusrauha. Täällä ei todellakaan "ovi" käy niin tiuhaan tahtiin että olisi vara ajella toisia kirjoittajia pois. Kyllä mielelläni luen kun uutta tekstiä ilmestyy.

Opissa se on variksenpoika tuulessa

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #186 : 26.09.2012 17:27:03 »


Minä kiiitän Ainulia, Piikatyttöä. Annuskaa sekä kaikkia jotka eivät osallistu
tänän suosittuun ParjaamisParlamenttiin.
Vielä lisään jotta en Kiitosta ja Kunniaa kerjätäkseni kirjoita.
Kirjoitan ihan oman Iloksi ekä Ajankuluksi. Nimenomaan viimeksimaittu.

Matleena

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #187 : 26.09.2012 18:31:28 »
Kiva kattikuva Matleenalla tuossa viimeksi laitettu.Kiitos kiitoksista.En onneksi kuulu minkäänlaiseen parlamenttiin.Minusta jokainen kirjoittaa mitä haluaa kirjoittaa  ja laittaa kuvia mitä haluaa laittaa kunhan ei mitään törkeyksiä kirjoita,arvostele toisia tai laita julkaistavaksi sopimattomia kuvia.Se siitä.

Täällä olikin hieno sää tänään.Poutainen ja aurinkoinen. Ainulillakin on ollut samanlainen kirjoituksesta päätellen.Ulkohommasi on kai jo tehty.Ja jos sienessä vielä kävit niin luulisi sinun jo tuntevan väsymystä raikkaan ulkoilman ja touhuamisen jälkeen.Ulkona minäkin kyllä olin pariinkin kertaan mutta en mitään hommia tehnyt vaan pistelin tossua toisen eteen.Mukavahan tuolla oli tallustella.

Joko päättelit huivisi.Voithan innostua ja tehdä lisääkin erimittaisia.Mihin sinä sen loppulangan päättelet kun on niin harvan näköinen ettei purkaannu.Harvaan on vaikeampi pujotella langanpäätä.Mistähän tuokin ajatus tuli yks kaks minun harmaisiin aivosoluihini.

Terveiset kuitenkin kaikille jotka jaksaa tänne vaivautua!Ei nyt ole vielä talviunien aika!

                                 
                                                                                                                                           
« Viimeksi muokattu: 26.09.2012 18:44:32 kirjoittanut Annuska »

ainuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1187
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #188 : 26.09.2012 19:26:18 »
Moikka vaan tännekin!

Kyllä meni päivä ihan tarkkaan. Välillä oli pakko tulla lepäilemään. Oli näköhäiriötä silmissä ja yritteli päätä särkemään. Otin ylimääräisen menierelääkkeen ja olin pötkölläni. Aika paljon sain aikaseksi ulkona. Sieneen en tänään ehtinyt.

Pitää nyt katsoa tuota huivia vieläkö sitä jatkaa. Kait se loppupätkä pitää jotenkin kerätä siitä reunasta kasaan ja päätellä siihen röyhelön sisälle. Kunhan liikun jossakin missä on paremmat lankavalikoimat niin pitää uutuuksia katsella ja uusia ideoita keksiä.

Mukavaa illanjatkoa!

Opissa se on variksenpoika tuulessa

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #189 : 26.09.2012 21:40:46 »
Kropsukos se odottaa aidalla istuen ja tyttömirrille (olettaa, että tyttömirri on huonokuuloinen!) naukuen tulevan viikonlopun täysikuuta. Kuu Poikamirrin takana on pienenevä kuu. Kiitos Matleenan taiteilun!

Kropsulla on niin hyvä huumorintaju, että uskalsin antaa  nimen Poikamirrille!!!

Keskisessä Suomessa saa kohta laittaa tumput käteen ja damaskeja jalkaan. Minulle jäi rantaprojektista remppavaihde päälle, nyt maalia seiniin ja laminaattia lattiaan kaupungissa. Metsäretket ovat jääneet vähiin. Puolukat keräsin, kun neljä sangollista sai hameen kokoiseslta alueelta. Ja omenatkin putoavat itsestään maahan!

Mutta kyllä minäkin vielä metsiä samoilen ja kutimia heiluttelen, kun "kiireet hellittävät"...

Niin ja viikonloppuna täytyy ehtiä kuunsiltakävelylle. Rannoillamme on kymmenkunta nuorta miestä, mutta mikä minua estää siltakävelylle lähtemästä...teidän kanssanne...

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #190 : 26.09.2012 22:10:15 »
 ;)Kyllä nyt taisit piikatyttö veikata väärin, kai tuo räyskäsevä katti on Matleena.
Hän ottaa ohjat käteen kohta kihlautuessamme.
"    :o Aina kropsu saa ,,mitä tilaakin."
On se matleena tavoittelemisen väärtti, vaikka sanookin suorat sanat.
Nätti plikka .....llman hattua.
Tuliskohan matleenakin sinne kuunsiltakävelylle,,
vai mahtaisko panna paikat remonttiin..

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #191 : 27.09.2012 01:21:11 »

                           
 Kiitos Kutsusta.   Voin minä tullakin.
« Viimeksi muokattu: 27.09.2012 01:28:05 kirjoittanut matleena »

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #192 : 27.09.2012 07:54:22 »
Otahan Ainuli tänään vähän rauhallisemmin.Täällä ollaan oltu romanttisella päällä sen jälkeen kun viimeksi kävin.Kuunsilta-treffejä on tehty.No rakkautta ja seuraa se vanhakin kaipaa.Ja Piikatyttö tekee remonttia.Varmaan olet sitten tyytyväinen ja yhtä hymyä kun saat asuntoon uuden ilmeen.
Minä tässä jo mietin mikä on oma päivän ohjelma.Kunhan nyt saan "koneen" käyntiin kunnolla.

Mukavaa päivää!
                                     

« Viimeksi muokattu: 27.09.2012 07:56:01 kirjoittanut Annuska »

ainuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1187
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #193 : 27.09.2012 09:04:58 »
Huomenta!

Onhan se nuori lempi kaunista katsoa. Kyllä minäkin voisin Kropsun kanssa kuunsillalla kävellä ei siinä mitään. Vaikka en kovin romanttinen tyyppi olekaan.

Pakkokin ottaa rauhallisemmin, taas sataa vettä. Kyllä ruoho oli eilenkin koko päivän niin märkää että vaikka laitoin leikkurin sivulle puhaltamaan niin tukkeutui vähän väliä. Teen sisähommia, ensin lämmitän uunin ja ehkä sitten nousen yläkertaan järjestelemään. Kesävaatteet saakin jo viedä pois. Talvivaatteista ei taas tiedä jos ovat kaapissa kutistuneet, monesti on niin käynyt.

Kuvassa Siiri aamu-unilla
Opissa se on variksenpoika tuulessa

Annuska

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 789
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #194 : 29.09.2012 15:26:43 »
Näkyy tämäkin palsta nukkuvan niinkuin Siirikin.Päivä on aurinkoinen ja ulos on kohta lähdettävä.Siivottua tuli kun näkee hyvin pölytkin.Ajattelin vaan jos vähän herättelisi tätäkin pulinanurkkaa.Ainulikin tietysti touhuaa siellä mökissään tai pihalla.Mainitsit talvivaatteista jos ovat kutistuneet kaapissa.Minäpä kokeilin jo samasta syystä toppahousuja ja kyllä ne mahtui vatsankin kohdalta.Hyvä että mahtui niin ei tarvitse heti uusia ostaa.

Hyvää viikonloppua toivottelen kaikille ketkä on hereillä ja jaksavat kurkkia tänne!Tämä katti on hereillä jo.
« Viimeksi muokattu: 29.09.2012 15:31:23 kirjoittanut Annuska »