Kirjoittaja Aihe: Pulinanurkka  (Luettu 985861 kertaa)

ainuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1187
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #105 : 10.09.2012 08:29:47 »
Vilkaisin tätäkin foorumia kuten tapani on. Aivan sama kiista on täälläkin noussut tapeetille.

Täytyy peesailla Piikatyttöä ja Sipiä hieman. Vaikea sanoa miksi Matleena/Juulin kirjoitukset noin häiritsevät. Jättäisitte avaamatta ja lukematta. Eiköhän se ole ylläpidon asia valvoa mitä tällä palstalla tapahtuu. Poistaa kirjoitukset ja kuvat jotka eivät ole palstalle sovi. Jokainen kirjoittajahan on itse vastuussa teksteistään ja kuvistaan. Ehkä me kanssakulkijat emme joudu niistä vastaamaan.

En henkilökohtaisesti hyväksy yhteen henkilöön kohdistuvaa arvostelua enkä ajojahtia. Tästä ei kenenkään kannata ottaa itseensä. Tämä on vain minun mielipiteeni koska tulee sellainen deja vu tunne.
Opissa se on variksenpoika tuulessa

Inkeri

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 175
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #106 : 10.09.2012 13:55:08 »
Pieni on maailma niillä, jotka täällä ryhtyvät toistensa kirjoituksista, siitä  monellako palstalla juttujaan julkaisee jne. jne. kinastelemaan. Aikuiset ihmiset saisivat hävetä, on minun mielipiteeni. Ottakaa yhteyttä Aarno Korpelaan, jos teitä täällä jonkun läsnäolo ärsyttää ja jos joku täällä käyttäytyy "sääntöjen" vastaisesti.

Onneksi minun elämässäni on muutakin sisältöä ja tekemistä, vaikka eläkeläiseksi voisin itseäni tituleerata, kuin googletella ja katsoa, kuinka monella palstalla kukin kirjoittaa ja kirjoittaako kaikilla palstoilla samoja juttuja.

Ehkä ko. kritisoijilla tämä palsta on ainoa paikka, missä saa mielipiteitään julki. Nimimerkkien ntakana ollaan rohkeita ja röyhkeitä. Kaunis ja sivistynyt käytös on kaukana.


Kyllä käytän edelleenkin hakukoneita, ja joskus satun etsiskelemään taivaan kappaleitakin, mutta kuinka ollakaan, niin eteeni saan vain ÄlyVähää.
Ole huoletta, kyllä minulla on muutakin elämää !
Kaikki on mahdollista, paitsi pyöröovissa hiihtäminen !

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #107 : 10.09.2012 18:13:01 »

Inkeri sekä Hengenheimolaiset, Snipe

En itse ole hankkiutunut You Tubeen, en googleen, en minnekään missä esiinnyn.
Ja erästä tunnettua Naistenlehteä kantsii myös varoa, se on julkaissut runojani.
Tulevaisuudessa älkää myöskään kirjakaupan ikkunoita tiiratko. Eikä varsinkaan kirjamainoksia, esittelyjä, ei ainaskaan runokirja - osastolla.
Miksi te avatte ÄlyVähän. Ei minun kuviani , niitä sähiseviä, ole muualla paitsi tietenkin Cyöpeli Timesissä. Luulin minä teitä viisaammiksi, ettette nyt päätekaute niitä silmiinne hankkisi. Sekä luulin jotta teillä olisi muuutakin, tähdellisempää tekemistä kuin pohtia minun  ÄlyVähäistä olemustani.
Vai salaako te  ÄlyVähää tirkistelette. Hyi. HYi.

ystävänne
matleena
.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #108 : 10.09.2012 18:49:25 »

Kyllä,  Karvakorvani.
Myllyyn EI ole mitään kieltoa. Olen kolme kertaa sinne tänään kirjoittanut. Se EI ollut Ylläpidon viesti vaan erään tuttavamme, yhteisen, -  edellisen sivuston ajoilta, -  kirjoittama viesti ihka omiin nimiinsä.  Ei voi minua sietää, on Selunveljesi.
Jos et usko, vilkaise piruuttasi, sieltä löytyy.  En tiennyt tämä Kutaleen uutta nikkiä, nyt tiedän. Tiedänpäs jotain muutakin.
Ähäkutti.

ystäväsi
matleena

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #109 : 10.09.2012 19:35:44 »
Joku hässäkkä menossa jälleen?  Matleena on hermostunut, kun ei saa laittaa kuvia, taikka jos joihinkin tarvitaan lupa kopioimiseen?

Jos omia kuviaan laittaa viestiin, niin itse teen ainakin sen Aijaan kautta, silloin ei se kuormita Foorumin haltijaa. Aijaan kuvankin voi laittaa, jos haluaa pienempänä, se sitten klikatessa suurenee.

Harvemmin muita kuvia tulee postattua, kuin omia.

En ole mikään tietsikkaexpertti, mutta minua on kuitenkin ohjeistettu menettelemään noin, sen takia, serverillä säilyy hyvä toimivuus ?

Olenko käsittänyt jotakin väärin?

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #110 : 10.09.2012 20:15:36 »
Oletkohan tulossa mökkihöperöksi koska tämä kaveri joka tämän jäähysi kertoi ei ole mikään sielunveljeni. Jo toistamiseen sekoitat espenin johonkin muuhun please lopeta se.

Tässä alla se mitä tämä muu myllyssä tavasi tärkein on punaisella:
Lainaus
Kukin foorumi toimii omilla säännöillään eikä sääntöjen muuttamiseen pidä riittää että joku haluaa tehdä toisin. Animoitujen kuvien käyttö on kyseisellä foorumilla kielletty ja ylläpito tehosti huomiotta jätettyjä neuvoja minijäähyllä. Oikein hyvä, linjassa pitää pysyä. Pahaa tarkoitusta tässä tuskin oli miltään puolelta.

Olet sinä sekoamassa.  Minulla kun ei mitään jäähyä ole. EI OLE.  Kaveri joka on sen kertonut luki tietenkin sen jäähyviestin sieltä, mutta se ei ollut Ylläpidon laittama vaan erään yht.tuttavamme laittama jolle minä olen Inhokki. Mikset sinä usko, mene hyvä mies katsomaan. Just kirjoitin sinne kuvista, kun niitä ei sinne kuulemma saa laittaa, liikkuvia. En saanut mitään jäähyä, se on VALE. En tosin sitä tiennyt ettei saa laittaa, mutta ei siitä mitään seurannut paitsi tämän omiin nimiinsä kirjoittaneen Ketkulan viesti sivulla jotta on 3 päivän jäähy. Oma oli tämän Kekkulan keksintö laittaa se -Ylläpito- sana viestinsä alle.
Enää minä en Espeniä sekoita kehenkään, mitä siitä raivoat. Etkö enää muuta keksi. Sama kun kiljuisit jotta älä vaan nyt tulipaloa sytytä. Pöllö. Ja mistä sinä muutan  tiedät että kirjoitan hyvin, ellet ole lukenut Vähää. Hihih.
Espen. Olen vieläkin siitä pahoillani.  Se ei toistu. 
Minä en Aijaata käytä, on pari muuta. Minulla ei ole kameraa, tai on parikin perintösellaista. En osaa käyttää. Enkä ole hermostunut mistään luvasta, justhan minä kauniin, ah, niin kauniin kuvani teille sinne laitoin . Ja onhan siellä yksi ennestään. Ihailkaa nyt oikein kunnolla Älyvähän Matleenan PärstäVärkkiä.
Muuten, ei se Aijaa mitään kuormitusta poista. Se vaan tekee kuvan siihen malliin jotta kelpaa sivulle. Tai kelpaa muillakin konsteilla. Ja suurentaa ja pienentää.
Vaan nämä asiat meidän TiekkariEisteini hallitsee, - tämä Snipperi.

Teidän
matleena

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #111 : 10.09.2012 20:51:21 »
Jos omia kuviaan laittaa viestiin, niin itse teen ainakin sen Aijaan kautta, silloin ei se kuormita Foorumin haltijaa. Aijaan kuvankin voi laittaa, jos haluaa pienempänä, se sitten klikatessa suurenee.

En paljoa ymmärrä tätä nettimaailmaa ja sen ihan rehellisesti tunnustankin, niinpä ihmettelen sitäkin, jos aijaan kautta laittaa tänne kuvan isona, niin eikö se muka rasita samanlaisesti kuin kaikki muutkin isot kuvat? Ja miksi se pitää pläjäyttää isona?
Ja näin sanoo AK.
"Suosittelen lisättäväksi kuvia sivun alareunassa olevan "lisää liite ja muut asennukset" -toiminnon kautta."
Sitä kautta se tulee aina tänne pienenä ja klikaten saa sen isommaksi.

Olen ennenkin sanonut, että PhotoScape on ilmainen ja sopii hyvin kuvien pienentämiseen ja rajaamiseen ja on siellä jotain muitakin toimintoja. Mikään kuvien säilytyspaikka se ei ole.

Tämä on nyt taas sellaista vanhan jankkaamista....
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

sipi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #112 : 10.09.2012 22:51:53 »



Snipperille virukselta.
Kiusaa se on pienikin kiusa.
Etsi uusi Teuras.
Minä häivyn.
Matleena


Matleena hyvä, älä nyt mihinkään häivy. Ei sillä voita mitään ei kannata antaa voittoa tyhjänjauhajalle. Ollaan niinkuin ei oltaiskaan.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #113 : 11.09.2012 04:11:19 »


Voi Herttinen sentään Sinua Kiltti Sipi -Neito. Minä suuresti kiitän Sinua . Ja lämmn tuli olo.
Nuo kun meinaa ettei minun paikkani ole täällä. Tosin Snipperi kylläkin vierastaa vain kuviani.
Ainakin niin sanoo. No, nyt kävin VeskaPuodissa,  toin Sinulle tuon kuvan Käsveskan. Siihen voi laittaa vaikka  Älyvähän matkalukemiseksi kun lennähdät sinne Hawaijille Aurinkolomalla. Eikö vain.
Onneliist Voimiist.
.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2012 04:14:26 kirjoittanut matleena »

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #114 : 11.09.2012 05:24:02 »


SnipperiPoika

Tämän tein Photoscapella ja on tämä minusta kolmiulotteinen , Pikakuva.
Saa tästä jonkun käsityksen. Kuvat saa päällekkäinkin helposti. Aksonometrisistä kuvista en osaa sanoa.
Tämä ei ole hyvä, on vain esimerkki.

Sielunveljelläsi itsellään on kahden, nyt yhden viikon kirj. kielto eräälle foorumille. On myllyssä yhdellä foorumlla toisella nikillä. HIHIH.  Tunnet Kekkulan oikein hyvin vanhalta Sivustolta. Ei minulla ole kieltoa. Kai tarkistit.
Sinun intosi asioihini on käsittämätön. Auttamisen halua se ei ole. Se on tajuttavssa vain kun ajattelee miten saat Einsteinina esiintyä luennoidesasi täällä Tietotekniikasta. Kaikki tietää pikkukuvat ynnä Aijaan häipymiset. Vaan sinun pitää esiintyä Jonkun kautta. Muista, mikään Boss sinä et täällä ole. Etkä tule.
Niin se menee.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2012 07:05:14 kirjoittanut matleena »

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #115 : 11.09.2012 08:24:54 »

Matleena hyvä, älä nyt mihinkään häivy. Ei sillä voita mitään ei kannata antaa voittoa tyhjänjauhajalle. Ollaan niinkuin ei oltaiskaan.

 Etköhän sipi huomaa mitä itse kirjoitat, tyhjänjauhamista. Jos nyt tarkkaan seuraat keskustelua, niin snipe on vastaillut Matleenalle aivan asiallisesti.

Kirjoitit jo ensimmäisessä postauksessasi, että täällä riidellään, miksi siis jatkat sitä ?

espen

  • Vieras
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #116 : 11.09.2012 09:30:49 »
. Aijaan kautta siirrettyjen kuvien ei ymmärtääkseni pitäisi kadota jos on rekisteröitynyt Aijaan käyttäjäksi.

Juuri näin, siksi en ainakaan itse rekisteröidy sinne.

Toivotaan nyt ainuli, että Foorumin henki ei ala muuttumaan siihen suuntaan, että muodostuu kuppikuntia. On siis nähty aiemminkin, että muodostuu helposti jonkinlaisia rintamalinjoja, joissa sitten ei anneta periksi puolin, eikä toisin.

Piikatyttö

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 661
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #117 : 11.09.2012 10:58:00 »
Ennen kuin nlähden jakamaan kirjoja opiskelijapojille haluan muutaman rivin tänne kirjoittaa.

Aikuiset ihmiset jankkaavat, käyttävät rumia sanoja, suorastaan haukkuvat toisiaan. Keitä te olette olevinanne. Luuletteko te, et6tä on mukava käydä kurkkaamassa Kropsun, Pumpulin, Justiinan ja monen muun mukavan kirjoittajan juttuja, kun kirosanat ja kiiltokuvakeskustelut tulevat viikkotolkulla ensimmäisenä vastaan.

Minun mielestäni on sivujen ylläpitän tehtävä vahtia, millaisia kuvia, luvallisia vai luvattomis tänne lähetetään. "Karvakuonoisia" nimimerkkejä tuskin on palkattu tänne "vahdeiksi".

Kirjoitat Matleena hauskasti, joskus ehdin lukea jotain, mutta päätäpäs sinäkin, ettet välitä, mitä "karvakuonot" jutuistasi  ovat mieltä. Silloin olet "iso ihminen" (= sielun sivistynyt).

Yritän ymmärtää, että keskenkasvuiset tytö ja pojat yrittävät esittää kovista ja jopa kiroilevat tuolla kadulla, mutta, että aikuiseksi olettamani "karvakuonot" täällä kiroilevat ja haistattelevat. Tekee pahaa!

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #118 : 11.09.2012 11:24:46 »
Häpeän meidän vanhojen Seniorinettiläisten puolesta.  :-[
Se tyyli mikä siellä loppuaikoina vallitsi, on kait niin iskostunut tuonne takaraivoon, että se valitettavasti jatkuu täälläkin.
Eikö kuitenkin olisi paras lopettaa se ennen kuin on joku kaunis kerta ovet säpissä täälläkin!

Tunnustan itsekin syyllistyneeni kärjistyneeseen kirjoitteluun, mutta koitan saada hillittyä sen "pahan akan," joka minussa asuu.   :(

Koittakaa kestää!   8)
« Viimeksi muokattu: 11.09.2012 11:41:44 kirjoittanut Hemuli »
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Pulinanurkka
« Vastaus #119 : 11.09.2012 11:54:47 »
Yhdessäkään viestissäni
 ei ole noita hymöitä. En edes muista nähneeni.
Joten senpuoleen voit lopettaa. Vaan älä lopeta, tämä on mennyt  veriin.
Tulee Ikävä.
Hemuli, jopa minäkin. Vaan kun minua suunnattomasti huvittaa.
Frans Karvakorva on suosikkini, mistäs tiesit. Piikatyttö, Kiitos Sinulle.
Tervetuloa  kaikki minun saappaisiini. Katotaan kaunko kelläkin pinna kestää vaieta.
Minulla ei kestänyt.
« Viimeksi muokattu: 12.09.2012 10:10:04 kirjoittanut matleena »