Kirjoittaja Aihe: Tätä maailmaa  (Luettu 7342 kertaa)

Sinikka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Tätä maailmaa
« : 24.07.2011 11:41:15 »
Pari kertaa olen jo aikonut kirjoittaa, mutta olen lähtenyt pois. Tapahtuu niin käsittämättömän kauheita asioita, että en tiedä olisiko nytkin paras olla hiljaa. Yksi monista asioista jotka koko ajan palaavat mieleeni on, että luin sen miehen asuneen kahdestaan äitinsä kanssa. Millä ihmeellä äiti pystyy elämään eteenpäin kaiken ympärillä olevan tuskan keskellä?
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Re: Tätä maailmaa
« Vastaus #1 : 24.07.2011 18:15:59 »
Kyllä Sinikka kaikista  mailman kauheuksista pitää keskustella ja sitäkautta tuomita teot järjettömiksi,
hiljaaoleminen on jotenkin hiljaista piittaamattomuutta aiaan. Onneksi yleinen mielipide kuitenkin on vielä
kauhisteleva ja vastaan ko. häiriintyneen ihmisen tekoja. Se äiti ja poikasuhde on myöskin tietämätön,
luulen että äidinkin tietämys poikansa ajatusmaailmasta ei ole ihan sivussa, on tuollaisen pojan edesottamukset
pitänyt askarruttaa hänen elämäänsä, koska ei hänkään voi iältään olla niin vanha että arkipäivän asiat olisivat
jääneet huomiotta.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Re: Tätä maailmaa
« Vastaus #2 : 24.07.2011 19:33:06 »
Tuhoisa terroriteko rauhallisessa pohjoismaassa oman kansalaisen aikaansaamana on käsittämätön asia.  Maailma ei ole enää entisensä tämän tapahtuman jälkeen. Sama tunne valtasi mielen ensimmäisen kerran 11.9.2001 ja toistamiseen Jokelan kouluampumisen jälkeen, eli että uusi, pelottava aika on tullut.
 
Huomenna saadaan sitten kuulla murhamiehen omat perustelut, miksi Norjassa tarvitaan vallankumous. Hirmuinen ideologia nuorella miehellä.

Minullekin tuli mieleen, miten äiti tulee kestämään, missä voi asua jatkossa jne.
Tekijä on aina jonkun lapsi...

..........
Huomasin Kropsun palanneen luoksemme. Tervetuloa, veliseni!
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Re: Tätä maailmaa
« Vastaus #3 : 27.07.2011 08:10:20 »
Tämä edelläkäsitelty kauhuteko, joka on ihmisen tekemistä järkyttävimpiä, alkaa selkeytyä ihmiskunnan tajuntaan,
ja sitäkautta siirtymässä muiden hirmutekojen sarjaan. Sen vaikutus kyllä taas kerran herättää kansat järkeistämään
lainsäädäntöään. Hetken vedetään ja lykätään eri mielipiteitä, eikä toivottavasti kaikki jää ennalleen.
Minä kyllä aijemmin lusikoituani" tätä soppaa, sain mieleisen tervehyksen, kohtalo-sisareltani justiinalta,
      siitä kiitos Justiina..  sano PP ;lle terveisiä
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Guest »