Kirjoittaja Aihe: Kommentteja ÄlyVähään  (Luettu 42954 kertaa)

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #45 : 26.09.2014 21:11:32 »
.


Niiiih....
.

espen

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #46 : 26.09.2014 21:20:37 »
titityy

siinä koko viestini tällä erää.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #47 : 28.09.2014 04:47:49 »
.
       Minuakin poruttaa espen / postimies / rantasipi...kohtalo.

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #48 : 28.09.2014 17:14:28 »
.

Kreivi

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #49 : 11.02.2015 22:00:38 »
En jatka tämän jälkeen asian vatvomista.

Jos olet Kreivi tämän keskustelupalstan valvoja, kerro havaitsemasi epäkohdat/laittomuudet palstamme ylläpitäjälle. Yhteystiedot löytyvät. Sinun tehtäväsi ei ole käydä täällä arvostelemassa meitä palstalle kirjoittajia.

Käytöksesi on erittäin ala-arvoista. Tuskin sen korkeampaa kastia olen, kuin sinä, mutta annan kuitenkin jokaisen aivan rauhassa kirjoittaa omia tarinoitaan.

Joku voi jopa tykätä Matleenan runoilusta. Ja sinähän olisit maailman onnellisin mies (?), jos joku hänet lainakuvista käräyttäisi!!!

Jos olisin tämän keskustelupalstan valvoja, minun ei tarvitsisi kertoa laittomuuksista minnekään vaan voisin ne itse poistaa. Olen kyllä ylläpidollekin näistä laittomuuksista ilmoittanut.

Minun käytökseni on mielestäsi erittäin ala-arvoista.

Kuvitellaanpa seuraava tilanne marketissa: Maija varastaa karkkipussin ja Matti huomaa sen ja kertoo Maijan varkaudesta marketin henkilökunnalle. Kumman käytös on ala-arvoista, Maijan vai Matin?

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #50 : 11.02.2015 22:20:36 »
Mitä se kuluu sinulle. Sinä kuvittelet olevasi joku joku varajeesus ja hyväntekjä täällä. aina oikeassa ja kaikki osaava ja tietävä. Päälikkö, bossi.  Vielä mitä.  Sinä istut yksinäisessä luukussa , 19 neliötä kerrostalon ylimmässä, ei hissiä. Podet kihtiä ja migreeni. Sinä, hädin tuskin 155 cm tappi. Kalju ja hikinen. Naisista et enää ymmärrä yhtään mitään. Onneksi. Tai ehkä oletkin itse nainen. Viheliäinen vanhapiikakorppu.
Täällä purat kaiken surkeutesi minun kuviini vaikkeivat ne ole edes  sinun ottamiasi. Korpela sitä paitsi on sinunkin pomosi. Osaan minäkin hänelle kirjoittaa jatkuvista ilkeilystäsi. Suoranaisesta vainosta.
Tunkeudun uniisi, sieluusi pohjia myöden enkä suinkaan minään kilttinä enkelinä.
Saat nähdä. Nuku. Heräät huutoosi. Ja minä olen siellä...
matleena.....
« Viimeksi muokattu: 11.02.2015 22:35:10 kirjoittanut matleena »

acca

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #51 : 12.02.2015 16:45:10 »
  Rakkaus on julmaa...se pistää rakastavaiset kommunikoimaan jopa netin keskustelupalstalla ??? :)

Kreivi

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #52 : 12.02.2015 17:30:08 »
Mitä se kuluu sinulle. Sinä kuvittelet olevasi joku joku varajeesus ja hyväntekjä täällä. aina oikeassa ja kaikki osaava ja tietävä. Päälikkö, bossi.  Vielä mitä.  Sinä istut yksinäisessä luukussa , 19 neliötä kerrostalon ylimmässä, ei hissiä. Podet kihtiä ja migreeni. Sinä, hädin tuskin 155 cm tappi. Kalju ja hikinen. Naisista et enää ymmärrä yhtään mitään. Onneksi. Tai ehkä oletkin itse nainen. Viheliäinen vanhapiikakorppu.
Täällä purat kaiken surkeutesi minun kuviini vaikkeivat ne ole edes  sinun ottamiasi. Korpela sitä paitsi on sinunkin pomosi. Osaan minäkin hänelle kirjoittaa jatkuvista ilkeilystäsi. Suoranaisesta vainosta.
Tunkeudun uniisi, sieluusi pohjia myöden enkä suinkaan minään kilttinä enkelinä.
Saat nähdä. Nuku. Heräät huutoosi. Ja minä olen siellä...
matleena.....

En kuvittele mitään. Sinä sensijaan näytät kuvittelevan minusta vaikka mitä  ;D

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #53 : 12.02.2015 19:11:32 »
 
.Sanonko mitä voit  "mielipiteilläsi" tehdä..

Kreivi

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #54 : 12.02.2015 19:40:23 »

.Sanonko mitä voit  "mielipiteilläsi" tehdä..

Voithan sinä sanoa, jos siltä tuntuu, vaikkei se kyllä minun mielipiteisiini millään tavalla vaikuta  :D

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #55 : 12.02.2015 19:48:48 »


Saapuu yö....raiville...
« Viimeksi muokattu: 12.02.2015 19:52:05 kirjoittanut matleena »

Kreivi

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #56 : 12.02.2015 20:38:39 »
Wau! Tuosta tuli varmaan kystä kyllä useammaksi päiväksi. Laitoitko uunissa, pannulla vai keittoon?

Kreivi

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #57 : 11.03.2015 19:34:01 »
Lainaus
matleena
Newbie
*
 
Viestejä: 818
Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
Profiili

Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #625 : tänään kello 07:10:23 ip »
 
Tuo ei ole kreivin. Se on minun matleenan. Kreivi kopioi omiin niminsä tuon runoni.

matleena.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 07:15:21 ip kirjoittanut matleena »

Juu, täällä kun Aarno Korpela sallii sinulle toisten kuvien postaamisen omissa nimissäsi, niin varmaankin hän sallii myös minulle toisten runojen postaamisen omissa nimissäni.

Tuossa viestissänihän oli ihan sama tapaus kuin sinulla: puolet omaa ja puolet luvatta lainattua.

Kreivi

  • Vieras
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #58 : 11.03.2015 19:50:27 »
http://foorumi.goldenage.fi/index.php?topic=918.msg10303#msg10303

Mitä haittaa? Kuva on minun. Miksi runonkin pitäisi olla?

Sinullahan on runo oma mutta kuva luvatta lainattu. Mikä tässä nyt sinua hiertää?

matleena

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 999
  • Saturnus Sininen Planeetta Alfa II
    • Profiili
Vs: Kommentteja ÄlyVähään
« Vastaus #59 : 11.03.2015 20:12:28 »
.
Minulle  suuntautuneista kommenteistasi päätellen täällä, sinä et pysty yhtään mihinkään. Taidat olla........Kostat näin oman vajavuutesi.
Muuta ei minulle sinulle enää ole sanottavaa. :D

matleena
.