Kirjoittaja Aihe: Kuka tämän kaiken meille tarjoaa?  (Luettu 10194 kertaa)

Hilja maitolikka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
    • Profiili
Kuka tämän kaiken meille tarjoaa?
« : 25.09.2012 14:41:28 »
Kirjoittelemme tänne, minä tosin  harvemmin.

Minua kiinnostaa, kuka tämän monipuolisen sivuston  kustantaa?
Onko isokin mediatalo tämän taustalla rahoittamassa?

Näin miettii Hilja

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Vs: Kuka tämän kaiken meille tarjoaa?
« Vastaus #1 : 25.09.2012 17:20:36 »
Kun nyt kerran kysyit, niin jatkan minäkin kiitoksella.
Foorumin etusivulla on aina hyvää asiaa, nyt esimerkiksi yrteistä.

Kasvatan erilaisia yrttejä kasvihuoneessa suurissa ruukuissa. Nyt olen  kuivatellut niitä ja murentanut pikkuisiin lasipurkkeihin. Yhdessä kasvatusruukussa ei ole nimilappua. Luulin muistavani keväällä ostamani sekä itse talvettamani yrtit nimeltä. Mutta yhden yrtin nimi ei tullut mieleen. Eilen illalla pyörittelin kynä kädessä nimilappua, haistelin ja maistelin mursketta. Pää löi tyhjää vallan. Sitten muistin Golden Agen etusivulta basilikan kuvan, selasin juttua ja sieltä löytyi rosmariini. Sehän se olikin!

Kiitosta vaan, sanoo hajamielinen Justiina

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Vs: Kuka tämän kaiken meille tarjoaa?
« Vastaus #2 : 25.09.2012 18:13:46 »
"Kuka maksaa; ei kiinnosta, kun ite oon ilman karhukirjeitä täällä huseerannut, jo pitkään. Kovasti hieno asia sinänsä kuitenkin. Kun joskus on ns. jämähtänyt, omaan turhanpäiväsyyteensä,, päiviäkin, niin taas kuitenkin avaa kaveriluukun", ja innostuu ihmisten tapahtunista. Kyllä mulle tää foorumointi ja sättäily vie ajattelun monesti ,,
päivän paremmalle puolelle. Oma kai häpeeni etten kovast hakeudu kaltaisieni porukoihin-(saatta jo olla perinne).
Kaikki ryhmissä, livenä olo on vähäistä.. yks tämmönenkin sano jumala ko lavialaisen loi. sekin on lainaus, en oo laveasta.
Kieltämättä, taidan kuitenkin olla onnellinen mies..Ei pikku-onnellinen...(ainaskaan myönnä.)
-  Muidenkin mietteitä..."Kuka maksaa"

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Vs: Kuka tämän kaiken meille tarjoaa?
« Vastaus #3 : 25.09.2012 20:26:55 »
Kieltämättä, taidan kuitenkin olla onnellinen mies..Ei pikku-onnellinen...(ainaskaan myönnä.)

Lainasin sinulta hyvän lauseen.
Näinhän se on, että kuitenkin elämä maistuu, vaikka joskus tuntee itsensä tarpeettomaksi. Kun työelämä jäi, tuli tyhjä olo. Kun työkaverit jäivät, huomasin että jotakin päivästä puuttuu. Kun vielä muutin pois entisestä ympäristöstä, huomasin lisäksi ettei vanhana ole helppo tutustua uusiin ihmisiin. Olen vuosien mittaan saanut harrastuskavereita, joita tapaan kerran viikossa, mutta muut päivät elelemme PP:n kanssa kahdestaan. Joskus joku naapuri sattuu postilaatikolle päivittelemään "ilimoja".

Tein Elämä pelissä -ohjelman testin netissä. Siinä yksi terveyteen vaikuttava osio on juuri sosiaalisuus. Jatkuisikohan ikä, jos vanhemmiten heittäytyisi kahvikekkereitten maailmaan. Ei vainenkaan, näin on hyvä. Jos ei ole hengenheimolaisia juttukavereita, on turha lätinä uuvuttavaa.
Näin netissä voi kirjoittaa tai olla kirjoittamatta, lukea tai hyppiä yli, napsauttaa koneen kiinni silloin kun ei huvita.

Illankellukkata kaikille!

kropsu1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 391
    • Profiili
Vs: Kuka tämän kaiken meille tarjoaa?
« Vastaus #4 : 25.09.2012 21:16:22 »
Ny mulla taas puheripuli, sans justiina minkälainen PP:n mielenlaatu, kun nyt asutte suht koht sivullakulmin.
kahteenpekkaan, pyrkii mun mielestä tuleen semmosia omia aatoksiakin ,pitkänpäälle..
Puhutteks te päivittäin muita juttuja ko toistoja aikasemmista,  ja tietty päivän uutisista,
meneekö koskaan ,,ns. rilluma-rei.. että näuratte katketaksenne esim. näille jutuille mitä täällä heverrellään.
  Ylipääten, Tympiikö koskaan ,,sikspaljon että sen sanois toiselle .
Nyvvaan kysyin, eikai semmottista ketään julkisesti puhu,, paitti semmoset ihmiset joilla menee hyvin..
 Kai mulla meni ennen hyvin kos kerran tommottia muistan.

Justiina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1190
    • Profiili
Vs: Kuka tämän kaiken meille tarjoaa?
« Vastaus #5 : 25.09.2012 22:43:11 »
Satuinpa onneksi tulemaan tänne, kun piti poiketa pankissa maksamassa tämän päivän nimiin pari laskua.
Pitää vastata kun kysytään, eikös juu.

Se että kirjoittelen täällä yksin ei johdu ikävästä aviomiehestä. Ei toki. PP on paljon ulkohommissa päivällä, lueskelee illalla ja joskus katsoo  telkkaria yksin tai kanssani. Hän on "helppo" ihminen, jonka kanssa voi vaivautumatta olla hiljaakin. Joskus harvoin olen kertonut netistä lukemastani jutusta, mutta hän ei ole kiinnostunut virtuaalisista tuttavistani. Juttumme koskevat enimmäkseen ihan arkisia asioita, joskus muistelemme yhteisiä kokemuksia, kommentoimme uutisia... jokseenkin niitä samoja asioita joista tulen tänne kirjoittaneeksi. Meillä on samanlainen huumorintaju ja maailmankatsomus. Hauskuus löytyy tilannekomiikasta tai nokkelasti kirjoitetusta artikkelista, ei toisten ihmisten asioista.
Että tympiikö? Tietenkin joskus. Sanomme mielipiteemme jokseenkin suoraan, harvoin siitä kummempaa riitaa syntyy. Istutaan alas ja kumpikin selvittää kantansa.

Minusta tuntuu, että sinulla on nyt muistoja mielessä, hyviä muistoja.
« Viimeksi muokattu: 25.09.2012 22:46:54 kirjoittanut Justiina »

Hemuli

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 979
    • Profiili
Vs: Kuka tämän kaiken meille tarjoaa?
« Vastaus #6 : 19.10.2012 22:03:51 »
Minua kiinnostaa, kuka tämän monipuolisen sivuston  kustantaa?
Onko isokin mediatalo tämän taustalla rahoittamassa?

Hilja kyselee kuka näitä sivuja meille tarjoilee. Kysymykseen ei ole kukaan vastauksissaan ottanut kantaa.
Eiköhän sivuja rahoita osaltaan  nuo mainostajat joita etusivulla on ja on niitä muillakin sivuilla.
Näin olen antanut itseni ymmärtää.
Niitä mainostajia kaivattiin sinne edesmenneellekin foorumille, mutta kovin vähän siellä niitä oli.

Ollaan vaan kiitollisia, että joku kustantaa...
- Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia. -